A dízelautók látványosan visszatértek a piacra Európában. Az év elején már több dízelt adtak el kontinensünkön, mint elektromos autót. Az okok sokrétűek, a jelenség figyelemre méltó.
A dízel soha nem tűnik el: az olasz autósok gázolaj-felhasználása jelenleg 2,5-szerese a benzinének. Erről az olasz környezetvédelmi minisztérium legfrissebb tanulmánya számolt be.
Nem csak remek vezethetőségével és építési minőségével, de élményszámba menő kényelmi extráival is kényeztet az új Mercedes-Benz E-osztály.
A lehetséges három motorizációból kettővel már kipróbáltam a legújabb Mazdát. A CX-60 nem rossz konnektoros hibridként, ám dízelmotorral egyenesen kiváló. Amíg ki nem próbálom a hathengeres benzinest, addig a dízel a nyerő nálam. És ahogy hallom, másoknál is.
Ráncfelvarrása után sem lett kevésbé szerethető mindenes a BMW X5, amit valószínűleg magam is ugyanilyen formában rendelnék, ha tehetném.
Ismét megújult - nem kell megijedni, csak a sminkje változott - , de nem felejtette el a gyökereit a Kárpátok géniusza, a sok tekintetben verhetetlen Dacia Duster. Dízelmotorral, kézi váltóval, zuzmós szürke (ami zöld) fényezéssel, fronthajtással és gazdag felszereltséggel tettük próbára a...
Visszatáncolt a kormány, fellélegezhet 140 ezer autós.