Eredetileg elvetették, hogy utódjon kapjon a legendás szedán, de olyan jól teljesítenek az SUV-k, hogy mégis megfontolják a Mazda6 folytatását.
A Mazda frissítette egyik legfontosabb modelljét, a Mazda6-ot. A frissítés magában foglalja Mazda6 20. évfordulós Special Edition modell kiadását az első generációs Mazda6 20. évfordulója alkalmából.
Sorhatos hosszmotor, hátsókerékhajtás. És még mindig egy Mazda6-ról beszélek. Ilyen tervekkel készülnek leváltani a japánok jelenlegi felső-középkategóriás versenyzőjét.
Nem túlzás: a tévénézők milliói ismerik Bede Róbert mesterszakácsot és a receptjeit. Azt már kevesebben tudják róla, hogy rajong az autókért, és imád vezetni. Kénytelen is, hisz kulináris küldetése kapcsán évente több mint 30 ezer kilométert tesz meg Mazdájával Magyarországon és a környező...
Nem túlzás: a tévénézők milliói ismerik Bede Róbert mesterszakácsot és a receptjeit. Azt már kevesebben tudják róla, hogy rajong az autókért, és imád vezetni. Kénytelen is, hisz kulináris küldetése kapcsán évente több mint 30 ezer kilométert tesz meg Mazdájával Magyarországon és a környező...
A harmadik generációs hatos Mazda iskolapéldája annak, hogy egy eltalált formatervvel milyen mértékben lehet megigézni az autós társadalmat. Annak ellenére, hogy az első ráncfelvarráson is túl van már a modell, a három éve debütált idomok ma is elcsavarják az emberek fejét. Tesztalanyunkat - a...
A Mazda Motor Corporation bejelentette, hogy a hárommilliomodik Mazda6 modellje (Japánban Mazda Atenza) 2014. november végén legördült a gyártósorról*.
Három teljesen szériaállapotú autó 24 óráig körözött egy versenypályán, több mint 220 km/h-s átlagsebességgel.
A legkisebb japán autógyár nem titkolt reménye volt, hogy a KODO dizájn és a SKYACTIV technológia égisze alatt megalkotott autóival egy régóta tartó lejtmenet végére ér. A felemelkedést egyértelműen a formatervnek köszönhetik, mindemellett az új 6-os műszaki tartalma sem piskóta.