A Goodwood csapata ismét remek listát rakott össze arról, hogy szerintük melyik sport Audik voltak a legjobbak.
Már nem kell sokat várni az RS3 új nemzedékére, amely megtartja a sokszoros díjnyertes győri 2,5-ös motort.
Az új, négyajtós RS 3 LMS év végétől lesz elérhető a privát túraautó-csapatok számára, de már a szezon első versenyén ott lesz a WTCR-ben.
Az Audi RS3 szedán alapokra készített Schaeffler 4ePerformance tanulmányautó nem csak előrefelé, hanem hátramenetben is minden autónál gyorsabb.
A márka sportrészlege az RS 3 LMS századik legyártott példányát tisztelte meg a különleges fényezéssel.
Elrajtolt Győrből az Audi RS 3 Limousine, amely az RS 3 Sportback négyajtós testvére. Az új győri modellt, amelyből az első arakék színben gördült le a gyártósorról egy új-zélandi vásárló számára, a 400 lóerős, öthengeres TFSI erőforrás hajtja, amely szintén az Audi Hungariánál készül.
Az ingolstadti kocsi megkapta a Győrben készülő TT RS motorját, így ez lett a legerősebb kompakt hot hatch.
Az új reklámfilmben szó szerint egy régi R8-asból születik meg az új RS3 Sportback.
A 280 km/h végsebességű sportos ferdehátú megtartotta az elődből ismert, 2,5 literes, öthengeres turbómotort.