Carlos Tavares vezérigazgató szerint vérfürdőt rendez, aki a saját költségei alá csökkenti az árait.
Egyre több kínai autógyártó érkezik Európába, és kifejezetten agresszív ajánlatokkal próbálnak piacot szerezni maguknak. A vásárlók szempontjából ez jó hír is lehet, de néhány európai autógyártó nem igazán örül az új konkurenciának.
A 16 márkát tömörítő vállalat vezérigazgatója bejelentette, hogy bizonyos modellek esetében árzuhanást tervez.
Ezt az erős kijelentést a Renault vezérigazgatója tette, aki a Stellantis vezetőjével együtt újra megkongatta a vészharangot az elektromos mobilitás következményeivel kapcsolatban.
A Stellantis gyártási igazgatójától hangzott el a baljós gondolat: a villamosítás az autóipar halálos csapdája lesz, ha az elektromos járművek árát nem sikerül jelentősen csökkenteni - írja az auto.eveyeye.it.
Nincs kreatív szabadsága a gyártóknak, kétes hozzájárulás a klímavédelemhez – a Stellantis főnöke, Carlos Tavares egy interjúban nem riad vissza az EU-kritikától – írja az automobilwoche.de
Ha van az autóiparnak igazi rocksztárja 2019-ben, az minden bizonnyal Carlos Tavares. Miután elhagyta a Renault-Nissan csoportot, a menedzsernek mindössze 5 év kellett ahhoz, hogy a vergődő, a csőd szélén táncoló PSA konszernből a a legjövedelmezőbb autógyártóját varázsolja. Tavares ritkán ad...
A világ egyik legsikeresebb autóipari vezetője, az 59 esztendős portugál Carlos Tavares bizonyított a Renault-nál, a Nissannál, helyrepofozta a csőd szélén álló Peugeot-Citroen konszernt és most az Opelnél is profitot ígér.
Carlos Tavares, a Peugeot vezetője telefonon beszélt Angela Merkel német kancellárral, s Tavaras garanciákat adott Merkelnek, hogy az Opel átvétele esetén biztosítják a munkahelyeket, a telephelyeket és a további befektetéseket.