2023.03.07.

A 2020-as koronavírus-járvány csak rövid távú javulást hozott. Tavaly ismét nőtt a CO2-kibocsátás - a közlekedés területén is.

2022.09.23.

Az új funkcióval fenntarthatóbban közlekedhetünk. Mutatjuk, mikortól és hogyan.

 

2020.01.20.

Gyakorlatilag az egész világ, de különösen az autóipar első számú témája manapság a szén-dioxid. Persze fontos a környezetvédelem, de a gyártók sokkal inkább a 2021-től fizetendő bírság elkerülése vagy sok esetben inkább csökkentése érdekében próbálják minél jobban csökkenteni kibocsátásukat....

2019.11.07.

Fenntarthatóság a középpontban: az Audi Hungaria valamennyi DB Cargo-val közösen üzemeltetett vasúti anyagszállítása mostantól CO2-semlegesen működik. Hetente átlagosan 45 vonat közlekedik alkatrészekkel, kész motorokkal, valamint autókkal Győr és Ingolstadt között, mostantól...

2018.12.15.

A Palkovics László innovációs és technológiai miniszter által életre hívott új testület létrehozásának közvetlen kiváltó oka a gépkocsik károsanyag-kibocsátására vonatkozó tervezett európai szabályozás előkészületeinek előrehaladása volt. 

2018.11.30.

Oliver Blume, a Porsche vezére igazságtalannak és populistának tartja az autók károsanyag-kibocsátásáról szóló aktuális vitákat. Az Automobilwoche beszámolója szerint a menedzser azt tartaná helyesnek, ha a finompor, a szén-dioxid és a nitrogén-oxid kibocsátást összeségében vizsgálva mondanának...

2017.11.21.

Az Európai Bizottság meghatározta a 2020 utáni kereteket a közlekedés dekarbonizációjának folytatásához. Az európai autóipar vezető szerepének megtartása érdekében, továbbra is a járműgyártókon marad az egyik legköltségesebb fejlesztési irány terhe 2020 után is, mivel a következő...

2014.09.08.

A német Welt am Sonntag lap értesülései szerint a német autóipari vállalatok az uniós szén-dioxid-kibocsátási előírások teljesítésének magas fejlesztési költségeitől tartva a közúti közlekedés bevonását javasolják az európai emissziós kereskedelmi rendszerbe.

2014.08.18.

Az európai döntéshozók 95 g/km-ben határozták meg az 2020-ban bemutatott új autók szén-dioxid kibocsátását, ami 27 százalékos szigorítást jelent a 2015-ös értékhez képest.

2014.01.14.

Több mint negyedével, kilométerenként 203 grammról legfeljebb 147 grammra csökkenti kötelező jelleggel a 3,5 tonna maximális össztömegű teherautók megengedett szén-dioxid-kibocsátását az Európai Parlament (EP) által kedden elfogadott jogszabály-tervezet 2020-tól.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.25
A Porsche újabb változattal teszi teljessé a 2023-ban teljes modellfrissítésen átesett Cayenne....
2024.04.25
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
2024.04.25
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....
2024.04.25
A Hyundai Motor Company a németországi Nürburgring versenypályán tesztelte az IONIQ 5 N - a márka....
2024.04.25
A Blaha Lujza téri állomáson végeznek műszaki mentést a tűzoltók - írta a Katasztrófavédelem....
2024.04.25
Komoly mérnöki feladatot könnyít meg a két vállalat közös fejlesztése: a villamosenergia-....
2024.04.25
Július 1-jétől Achim Grewe Dr. Patrick Heineckétől veszi át az igazgatóság Pénzügy, IT, Beszerzés....
2024.04.25
Súlyos közlekedési baleset történt az A4-es autópályán Bruck közelében a magyar határ felé vezető....
2024.04.24
A legsikeresebb európai autó fél évszázados történelme eddig nyolc nemzedéket ölel fel. ..
2024.04.24
Egy külföldi turistabuszba hajtott hátulról egy energiaitalt szállító kamion az M1-es autópályán, a....