Nem csak formavilága meggyőző az új Hyundai Bayonnak, egy méreteit meghazudtoló, a hétköznapokban is nagyon jól használható családi autót alkottak, néhány bosszantó apróságtól eltekintve.
Látszólag marad ugyanaz, ám mégis színesebb, és lemezei alatt fejlettebb lesz az új Kia Stonic városi crossover. 48-voltos mild-hibriddel és anélkül is elérhető lesz.
Olyannyira, hogy még a Porsche belépő sportautóiba is belekötnének. Azt hitted vége a Hyundai N-sztorijának? Még csak most kezdődik igazán.
Először jöttek az N-Line modellek, aztán ránk uszították az első hot hatch-eket N néven. Később még tovább reszelték az i30-at, így jött létre a Project C. Ez viszont egy másik liga. Ez Time Attack.
Újabb, stratégiailag meglehetősen jelentős partner állt az Ionity elektromos töltőhálózata mögé. A terv: 400 gyorstöltő 2020-ra, amit ezentúl tehát a Hyundai és Kia modellek is képesek lesznek fogadni.
Csendes, kényelmes, tágas, vonzó, takarékos, és még olcsó is. Nem volt nehéz kideríteni, hogy mi a Kia Ceed sikerének titka! Elképesztően sokat fejlődött elődjéhez képest, kezdhetnek félni a versenytársak.
A dél-koreai Sangsin Energy Display Precision Ltd, amely villanyautók akkumulátoraihoz szállít alkatrészeket Jászberényben létesíti első európai gyártóbázisát.
Nyolcüléssel, akár 50:50 arányú nyomatékelosztású összkerékhajtással és bitang belső terekkel mutatkozott be a Kia valaha volt legnagyobb szabadidő-autója. Amerikában gyártják majd, és kizárólag ők is kapnak belőle.