Februárban 10,1 százalékkal nőtt éves összevetésben a forgalomba helyezett új autók száma az Európai Unióban. A legnépszerűbb választás továbbra is a benzinüzemű kivitel volt, a második legnépszerűbb pedig a hibrid-benzines. Az akkumulátoros elektromos autók részesedése februárban nem változott...
A brit prémiumgyártó kreatív csapata és az Anomaly ügynökség útjára indította a MINI új modellcsaládjának nemzetközi kommunikációs kampányát. Az új márkaarculat az összetéveszthetetlenül újragondolt formanyelv és az új vizuális nyelvezet kettősét mutatja be a nagyközönségnek.
Magyarország a keleti vállalatok beruházásainak köszönhetően ma a negyedik helyen áll az elektromos akkumulátorok gyártása terén, de hamarosan feljön a második helyre a globális rangsorban - szögezte le Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter szerdán Pekingben.
Az Aisin Corporation a Tohoku Magnet Institute-tal (TMI) közösen, amelybe az Aisin tavaly júniusban fektetett be, ultranagy hatékonyságú motort fejleszt a NANOMET segítségével. A prototípust Yokohamában, a 2023-as autóipari kiállításon állították ki.
Hálózatba kapcsolt technológiákkal, innovatív formavilággal emeli a lécet a Peugeot Cycles, a világ egyik legrégebb óta működő kerékpárgyártója. Most bemutatott típusai egy vadonatúj együttműködés első gyümölcseként előlegeznek meg további formabontó megoldásokat.
Május 5-én pénteken kezdődik a háromnapos e-Mobility Show Budapest elektromobilitási kiállítás a BOK csarnokban, ahol még egy Formula–1 szimulátort is ki lehet próbálni.
Letették az alapkövét a dél-koreai EcoPro mintegy 280 milliárd forintos beruházásának Debrecenben, az elektromos akkumulátorokhoz szükséges katódokat gyártó vállalat üzemében 630 új munkahely jön létre - jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter pénteken a hajdúsági városban...
A német autóiparban már megindult a gyártási munkahelyek számának csökkenése (dezindusztrializáció), de ez az ifo gazdaságkutató intézet honlapján pénteken publikált tanulmány szerint nem feltétlenül jelenti az ágazat jelentőségének csökkenését a nemzetközi versenyben.
A Toyota már 2023 elején ismertetheti beszállítóival azokat az új elképzeléseket, amelyekkel az autógyártó még versenyképesebbé tenné 2021 végén ismertetett elektromos stratégiáját, jelentette belső forrásokra hivatkozva a Reuters hírügynökség.
Töretlenül folytatja a ŠKODA AUTO a vállalat szén-dioxid-mentesítését, amit „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030” koncepciója keretében holisztikus cselekvési tervvel is támogat. Az elektromobilitási átállás felgyorsítása mellett az akkumulátorhajtású elektromos járművek hosszú távon fenntartható...