A Porsche Penske Motorsport megszerezte tegnap a 2024-es FIA World Endurance Championship (WEC) szezon első győzelmét, miután a Qatar Airways Qatar 1812 kilométeres versenyen a futam nagy részében vezetett.
Mostantól a matt fekete autókat kell figyelni a Le Mans-i 24 óráson és a Monte Carlo Rallyn is, ha a Toyotának szurkolunk.
Egykori Forma-1-es pilótákkal, és néhány tipikus formai jeggyel debütált a Lamborghini prototípusa, amivel a Le Mans-i 24 órásra készülnek.
A Hosszútávú-világbajnokság harmadik futamán, a Spa-Francorchamps 6 óráson úgy is összejött a kettős győzelem a Toyotának, hogy az egyik autója a mezőny végéről rajtolt. A japán csapat az eddigi 79 WEC-versenyéből 42-t nyert meg, és idén is magabiztosan várhatja Le Mans-t.
Erősen szubjektív témakör következik, ugyanakkor annyi gyönyörű versenyautó épült a 2023-as versenyszezonra, hogy érdemes kiemelni közülük néhányat.
Az Forma-1 világából ismert, de már hosszú ideje elfelejtett márkanév most a FIA WEC program miatt térhet vissza.
Az olaszok a 499P-vel térnek vissza 50 év után a sportautóversenyzés csúcskategóriájába, a WEC-re.
Egyre csak bővül a FIA WEC csúcskategóriája. Úgy tűnik, hogy az LMDh szabályrendszer sok gyártónak kedvezhet.
Egy ízelítő képen az olaszok megmutatták a jövőre érkező Le Mans-i Hypercar prototípus orrát.
Mostanra annyira alapvetés lett a nagy szárny a versenyautókon, hogy furcsán hat annak a hiánya. Pedig a Peugeot most feltalált valamit.