Szép áron kelt el az Egyesült Államokban debütáló, első Ford Mustang Dark Horse, a bivalyerős fekete „lóért” 375 ezer dollárt fizetek az árverésen, ami átszámítva csaknem 130 millió forint.
Sok minden kell a sikerhez a gépjárműiparban legyen szó akár autóról, motorról, vagy munkagépekről. Jó termék, jó ár, jó kereskedő hálózat, végül de néha legelső sorban egy jó név.
A Ford egy rally-változattal egészíti ki a Mustang Mach-E kínálatát. Képek már elérhetőek, de részletek még nincsenek.
Utcára tervezett versenyautó, új differenciálmű, aerodinamikusság, nagyjából 800 lóerő és egy hatszámjegyű árcédula; így lehet leginkább jellemezni a Ford nemrég bemutatott szuperautóját, a Mustang GTD-t.
Az S&P Global Mobility regisztrációs adatai szerint az elmúlt 10 év legkelendőbb sportautója, az 59. születésnapját ünneplő Ford Mustang.
Erősen szubjektív témakör következik, ugyanakkor annyi gyönyörű versenyautó épült a 2023-as versenyszezonra, hogy érdemes kiemelni közülük néhányat.
Az eddigi legerősebb 5,0 literes V8-as szívómotorral hajtott Mustang Dark Horse tervezői prémium anyagokkal, színekkel, mintázatokkal és kidolgozásokkal hangsúlyozzák ki az autó versenypálya-központú megjelenését és stílusát.
A Ford jó tippeket ad a Mustang-rajongóknak, hogy mit írjanak fel idén a karácsonyi kívánságlistájukra: a vadonatúj, hetedik generációs Mustang mindegyik motorja erősebb lett, sőt a Mustang Dark Horse már 500 lóerős teljesítményt kínál.
Igazi autóipari ikon, és az egyetlen, amit hivatalban lévő amerikai elnök közúton vezetett. Alkotója szerint a Mustang egy vadló és nem háziasított versenyparipa.