A Schiller cégcsoport a BYD autómárka értékesítésében látja az új perspektívát.
Ha egy gépkocsit tizenhét éven és másfél millió kilométeren át ugyanabba a márkaszervizbe hord az ember, olyan kölcsönös kötődések alakulnak ki, amiket a történelem egyik legpusztítóbb vihara sem tud elszakítani – sőt, csak még erősebbé tesz.
Több alkalommal írtunk már arról, hogy az elektromos autók nem a szervizek barátai. Kevesebb alkatrész - kevesebb javítandó, cserélendő alkatrész. De mi lehet a megoldás erre a problémára? A brit szervizek videótelefonos technológiával próbálják megszerezni azt a bevételt, amit eddig ott hagytak...
Az elektromos autók terjedése és az egyre modernebb balesetek megelőzésére hivatott biztonsági rendszer miatt egyre kevesebbszer kell majd szervizbe vinni az autót. Az ICDP 2030-ra 30 százalékos visszaesést prognosztizál.
Vonzóbb jövőkép, attraktívabb bérek, korszerű motivációs rendszer, még inkább a piaci igényekhez igazított képzés és a fiatalok korai megkeresése – a Porsche Hungaria HR igazgatója, Kiss Csaba szerint hosszú távon így lehet felszámolni, vagy legalábbis enyhíteni a mind vészesebb autószerelő-...
Ötven köbcentiméteres Verhovina, mamut Liebherr daru és világtalálmány görkorcsolya, ilyen kollekcióval dicsekedhet Markos László, akit leginkább a benzingőz csapott meg.
A garanciaidő lejárta után még mindig sokan fordulnak az olcsó, számlamentes sufni műhelyekhez. Ez a választás azonban sok esetben kellemetlen következményeket szül: amennyiben az autó rossz kezekbe kerül, könnyen pórul járhat a tulaj. A rosszul sikerült javítások után ismét a márkaszervizhez...
Az Értünk hozzá! márkaszerviz kampány keretében Szabó Norbertet, a Ford magyarországi szerviz- és ügyfélszolgálati igazgatóját kérdeztük a márkaszervizek helyzetéről.
Az autótulajdonosok életkori megoszlását vizsgálva érdekes, hogy márkaszervizt leginkább a 18-29-év közöttiek és a 60 év fölöttiek választanak, míg a kisebb, márkafüggetlen autószerelő műhelyek a 30-39 év közöttiek körében a legnépszerűbbek.
A sufni szervizek egy-egy felmerülő probléma során addig fúrják-faragják az autót, amíg felszínesen megoldják a problémát. Sokszor azonban nem sikerül nekik, s ekkor általában a márkaszerviz a megoldás: a hibásan felmért, majd rosszul összetákolt autókon csak a profi műhelyek tudnak segíteni....