Kevés rendes autó maradt, mi? - kérdi Szadó az öltözőben, miután lelkendezve mesélem, milyen kocsival érkeztem. Elsőkerekes? Nem érdemelt volna meg ez a kocsi összkerékhajtást? Turbós? Ja, kevés rendes autó maradt - ismétli csüggedten és megmutatja milyen Evo Corse felniket tett az ultrakönnyű,...
Elődjéhez hasonlóan az új Civic Type R is megdöntötte a fronthajtású autók körrekordját a Nürburgringen.
Jöhet akármilyen szigorú károsanyag-kibocsátási norma, a Honda szeretné kínálaton tartani sportmodelljeit.
Világszerte ismert, hogy idén ünnepli a Honda az ikonikus Civic 50. születésnapját és a Type R sorozat bevezetésének 25. évfordulóját a most debütáló csúcsteljesítményű ferdehátúval. Az új generációjú Civic Type R modellnél törekedtek a Honda mérnökei, hogy minden eddiginél átütőbb vezetési...
Az idei év több szempontból is fontos a Honda számára. Egyrészt 50 éves a világszerte ismert, ikonikus Honda Civic, másrészt 25. születésnapját ünnepli a típus lenyűgöző, teljesítményorientált átirata, a Civic Type R.
Máris bizonyított a Honda Civic Type R következő nemzedéke, ugyanis a modell minden eddigi fronthajtású autónál gyorsabbnak bizonyult a Suzuka Circuit versenypályán. Képességeiről árulkodik, hogy mindössze 2 percre és 23,120 másodpercre volt szüksége, hogy körbeérjen a legendás, 5,8 km-es...
Rekordot döntött a suzukai versenypályán a Civic Type R Limited Edition. Az újoncnak mindössze 2 percre és 23,993 másodpercre volt szüksége, hogy körbeérjen a legendás japán aszfaltcsíkon – ennél gyorsabban sorozatgyártású, elsőkerék-hajtású autónak még nem sikerült teljesítenie a távot.
Egy legendás versenypálya, egy legendás Forma-1 pilóta, és korunk legerősebb elsőkerékhajtású hot hatch-e. Így születhetett újabb körrekord a Honda számára, ezúttal Ausztráliában.
Van az úgy, hogy egy autógyár tud röhögni magán. Így van ez a Hondánál, ami ötvenedik ausztrál évfordulójára nem csak egy NSX-et és egy Civic Type R-t, de egy fűnyírót is aranyba borított. A generátorról nem is beszélve.