Megközelítette az 1500-at a hazánkban a tavaly eladott kínai autók száma és ebbe nem számoltuk bele a Kínában gyártott európai és amerikai modelleket (például BMW iX3, DS9, Volvo S90, Tesla Model 3 stb.)… A kínai autók inváziója még csak most indul,...
Ideiglenes kényszermegoldásokkal hozná versenyképes pozícióba az európai gyártókat az Európai Közlekedési és Környezetvédelmi Szövetség, de hosszútávon nincs igazi recept a kínai gyártók olcsó autói ellen.
Azért is lennének fontosak a Nio számára a strapabíróbb akkumulátorok, mert csak így válhatnának profitábilisabbá az akkumulátorcserélő központjaik.
Már teljes valójában láthatjuk az MG frissített kisautóját, ami immáron több európai piacon is feltűnhet.
A „kínai Maybachként” emlegetett luxusmodell, a Nio ET9-es párját ritkító képességgel rendelkezik: lerázza magáról a havat.
Pofátlanul másol le európai és amerikai autókat, majd nyom össze apróra egy kínai gyártó.
Már hivatalos képeken látható a BYD prémium almárkájának karcsú szedánja, ami döbbenetesen erős lesz.
A kínai Leapmotor autógyártóval kötött megállapodás keretében a Stellantis évi akár 150 ezer olcsó elektromos autót gyártana a torinói Mirafiori üzemben az Automotive News Europe autóipari szakportál hétfői beszámolója alapján.
Nálunk már kikopóban vannak, Kínában viszont még nagyon kedvelik a szedánokat, így nem csoda, hogy két nagyobb kínai autógyár is kigurított új szedán modelleket.
Changan Automobile Qiyuan E07-es modellje egyszerre akar SUV, kupé és pickup is lenni és ezt úgy oldja meg, hogy egy 1960-as évekbeli ötletet hasznosít újra.