A sziklamászó FJ Bruiser vadonatúj építés eredménye, a Retro Cruiser azonban 1999-ben készült, és csak felújították az idei kiállításra.
A Las Vegas-i tuningshow-n gyárilag tuningolt, szériagyártású és tanulmánynak szánt, valamint egyedi építésű autókat is kiállít a japán gyártó.
Valószínűleg a legtöbb ausztrál autósnak megdobbant a szíve, amikor meglátta a SEMA show-n felbukkanó BMW M3 Maloot.
Amióta a Toyota bemutatta az ötödik generációs Suprát, a rajongók ostromolják a gyárat azért a karosszériaváltozatáért, amely 1986-tól meghatározta a sportautó személyiségét. A sorozatgyártású targatetős kupéra még várni kell, az idei SEMA kiállításon azonban már megjelent egy véglegesnek tűnő...
Kiállása és matricái árulkodóak, hogy ez nem egy újabb unalmas családi szedán a hétköznapi ingázáshoz. Na, de azért versenyautónak mégsem gondolnánk.
A Toyota idén egyértelműen a vadonatúj Corollát állította a középpontba a SEMA tuningkiállításon, a technológiailag legizgalmasabb jármű címet azonban kétségtelenül a pizzasütő robottal felszerelt, hidrogén üzemű Toyota pickup érdemelte ki.
Királyhoz és szuperhőshöz méltó autókat fejlesztett a Lexus egy mozifilm kedvéért.
A tavalyi évhez képest az idei SEMA Shown a KIA az önvezetés felé vette az irányt, aminek potenciális szerepet szán mind a sportban, mind a szabadidős tevékenységekben.
A Mazda amerikai divíziója két MX-5 dizájn koncepciót mutatott be a 2015-ös SEMA kiállításon Las Vegasban. Az MX-5 Spyder és az MX-5 Speedster tanulmányautók még magasabb szintre emelik a könnyű építésű MX-5 „grammstratégiáját”, tovább csökkentve tömegét, fokozva a kabrió érzést.
Az amerikai ralisztár legújabb videójában a Ford Fiestát egy erősen átépített, 1965-ös Mustangra cseréli.