A Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Karán tanuló Lukács Orsolya és Szalay Márk sikeresen szerepelt a 24. nemzetközi számviteli héten tartott versenyen, a lengyelországi Lódzban, ahol 15 európai ország közel 90 hallgatója mérte össze tudását négytagú csapatokban....
Az Interbrand közzétette a Best Global Brands 2023 listát, amely több területen és szegmensben rangsorolja a márkák erejét. A világ legnagyobb és legnyereségesebb – és nem utolsósorban legzöldebb...
A szaksajtó is egyre másra elismeréssel díjazza a Peugeot i-Cockpit nevű digitális műszerfalának továbbfejlesztett változatát, amely elsőként az ugyancsak megújult e-3008-as típusban jelenik meg.
A Continental PremiumContact 7 gumiabroncsa első helyezést ért el a németországi ADAC (Allgemeiner Deutscher Automobil-Club), az osztrák ÖAMTC (Österreichischer Automobil-, Motorrad- und Touring Club - Ausztria) és a svájci TCS (Touring Club Suisse) autóklubok közös, éves nyári...
A Magyar Suzuki Zrt. Befektetői életműdíjat kapott a HIPA tegnap esti „Év Befektetője 2023” Díjátadó Gáláján. Az elismerést Atsumi Masato, az esztergomi gyártóvállalat vezérigazgatója vette át.
A Magyar Külügyminisztérium és a HIPA (Hungarian Investment Promotion Agency) által közösen rendezett „Év Befektetője 2023” díjátadón az AUDI HUNGARIA AHEAD Kft. nyert a „Legnagyobb Képzési Program” kategóriában. A díjat a Magyar Szépművészeti Múzeumban rendezett gálán Dirk Große-Loheide, a...
A 2024-es év autója a Renault Scénic. A modell 329 ponttal nyerte el az Év Autójaként is emlegetett díjat, megelőzve a 308 pontos 5-ös BMW-t – írja a faz.de.
A Mercedes-Benz Group AG ismertette a 2023-as évre vonatkozó pénzügyi és értékesítési adatait. A kihívásokkal teli időszak ellenére a világ legértékesebb luxusautó-márkája globális szinten stabil pénzügyi eredményekkel zárta a 2023-es esztendőt.
Hogyan ítélik meg az autómárkákat az ügyfeleik? Erre kereste a választ az az átfogó tanulmány, amelynek szerkesztői négymillió Google-vélemény kielemzése alapján rangsoroltak harminckét autógyártót. Az élen a Lexus végzett, szorosan mögötte pedig a Toyota lett a második.
Míg néhány évvel ezelőtt csupán az emberek töredéke tudta, mi az a nanotechnológiás autómosó, mára már teljesen beépült a köztudatba ez a környezettudatos megoldás, így a magánszemélyek és a cégek is egyre nyitottabbak iránta. Maróti Árpád, a Greenline Clean alapító tulajdonosa elmondta...