A frissített megjelenésű C-HR-ben az 1,8 literes mellett megjelenik az új 2,0 literes, 184 lóerős hibrid hajtás is, az új multimédia rendszer pedig Apple Carplay™ és Android Auto™ funkciókat kapott. Az új C-HR október 2.-tól rendelhető a hazai Toyota márkakereskedésekben.
A Toyota és a Magyar Olimpiai Bizottság együttműködésének részeként az eddigi 15-ön túl újabb 13 olimpiai kerettag kapott használatra egy-egy környezetbarát hibrid elektromos Toyota C-HR-t a 2020-as tokiói olimpia végéig, ezzel is segítve felkészülésüket a négykarikás játékokra.
Az Adidas kivitelű Toyota C-HR speciális fényezése csak a kezdet; a két ikonikus márka korlátozott számban egyedi sportfelszereléseket és öltözékeket is a vásárlók rendelkezésére bocsát.
Egy neves japán tuningműhely meglátta a fantáziát a szabadidő-autóban, és fennállásának talán legharmonikusabb optikai csomagját állította össze hozzá.
Az utóbbi években Magyarországon gomba mód megszaporodtak a márka nagykövetek. Ma már nem csak autómárkák importőrei, de egy-egy nagyobb kereskedés is szívesen büszkélkedik olyan ismert személyiségekkel, akik arra hivatottak, hogy egy autómárka, vagy típus jó hírét vigyék és persze eladásait...
Remek reklámfilmmel emlékezteti ügyfeleit a zord télidőre való felkészülés szükségességére a Toyota. Az üzenet önmagában is hasznos, viszont ami mögötte van, egyenesen lenyűgöző.
A Toyota C-HR utasvédelmi teljesítményével és aktív biztonságával is kiérdemelte az elismerést: az Euro NCAP tesztjén ötcsillagos minősítést szerzett. A Toyota új globális padlólemeze (TNGA) és a karosszéria gyártásánál használt, nagy szakítószilárdságú acélok eredendően ellenállóvá teszik az...