Lexus UX

3000 km távolságból rendezi a blogger a vadonatúj Lexus fotózását

2018.09.24.

Új kompakt crossovere, az UX bemutatásának alkalmából a világ legzöldebb luxusautómárkájaként számon tartott, ám a társadalmi felelősségvállalás iránti elkötelezettségéről is ismert Lexus egy nemzetközileg rendkívüli ismertségre szert tett pánikbeteg bloggert, JacquiKennyt kérte fel a fotózás megrendezésére.

Az agorafóbiás utazóként (The AgoraphobicTraveller) ismert fotóstehetség és influencer együttműködésével a világ valószínűleg első távirányítással rendezett fotózása zajlott le. Ez az akció is a Lexus UX jellemző tulajdonságait testesítette meg, hiszen résztvevői vállalták a kihívást, és nem hagyták, hogy a körülmények befolyással legyenek terveikre.

JacquiKenny az internet segítségével fedezi fel a világot, és londoni otthonában ülve készít lenyűgöző képeket a világ minden tájáról. Művészetének kiteljesedése érdekében Jacquit egy 360 fokos videokamerával felszerelt Lexus UX vitte digitális utazásra Lanzarote csodálatos szigetére, egy olyan helyre, ahol még soha nem járt. Jacqui a modern technológia határait feszegetve a sziget számos pontján 3000 kilométer távolságból irányította a fotózást, különleges életstílus-képeket készítve az UX-szel.

„Nagyon izgatott vagyok, hogy az új UX bemutatásának alkalmából a Lexusszal működhetek együtt a távolról rendezett fotózás kapcsán.”– fogalmaz JacquiKenny, az agorafóbiás (pánikbeteg, otthonát és megszokott környezetét rendkívül nehezen elhagyó) utazó. „Az agorafóbiám miatt a távoli utazások gyakran problémát jelentenek számomra, éppen ezért izgalmas lehetőség ezzel az új módszerrel felfedezni a világot. A folyamat során ráadásul különleges és meglepő dolgokra bukkanhatok.”- teszi hozzá.

A dinamikus UX-et úgy tervezték, hogy lendületes, magával ragadó vezetési élményt nyújtson, ugyanakkor a Lexusokra jellemzően nyugodtan „viselkedjen”, így különleges belépőmodellje lesz a luxus kompakt crossover kategóriának. Az autó a márkára jellemző innovatív luxus és biztonság mellett merészen új formai elemek és ultratakarékos új hajtásláncok kombinációját kínálja.

„A Lexus UX azoknak a modern urbánus felfedezőknek készült, akik a luxus friss, kortárs és dinamikus megtestesülését keresik az autózásban.”– avat be ChikaKako, a Lexus International igazgató alelnöke, és az UX főmérnöke. „Az UX-et olyan fiatal vásárlók számára terveztük, akik nemcsak az újat és az izgalmasat, de az életstílusuknak is megfelelő dolgokat keresik.”

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....