autóbusz

Az Allison Transmission a földgázzal hajtott városi buszok előnyeit mutatta be

2015.11.15.

Az Allison Transmission és helyi partnere a Noviy Dizel Gearbox Service (NDGS) nemrégiben a Szentpéterváron megtartott Nemzetközi Innovációs Szállítmányozási Fórumon mutatta be a városi autóbuszokra alkalmazható legfejlettebb sebességváltási megoldásokat. Az esemény fókuszában azok a stratégiai irányok és kulcsfontosságú projektek álltak, melyek a személyszállítást gázüzemű járművekkel oldják meg.

“Az Allison Transmission technológiája azzal segíti a földgázzal hajtott motorok működését, hogy induláskor megtöbbszörözi a motor nyomatékát, a válaszható retarder pedig simább kiegészítő fékezőerőt ad, így javítva a jármű általános fékezési képességét és csökkenti a fékek kopását” – mondta Manlio Alvaro, az Allison marketing igazgatója.

Az Allison stand fő eleme egy T280R sebességváltó volt, amihez kapcsolódóan a CNG alkalmazással együtt történő működtetés előnyeit is megismerhették a látogatók, beleértve a FuelSense® elemet is, mely egy olyan üzemanyag-megtakarítást célzó csomag, ami akár 20%-al tudja csökkenteni a fogyasztást. A FuelSense az alternatív meghajtású erőforrásokkal párosítva annak lehetőségét kínálja, hogy csökkenjen a káros anyag kibocsátás, továbbá jelentős költségmegtakarítást ér el anélkül, hogy fel kellene áldozni azokat az előnyöket, melyeket a flottatulajdonosok már megszokhattak az Allison automata váltók használata során.

A standon további Allison-váltós busz-modellek is láthatóak voltak, beleértve a MAZ203 CNG és a MAZ206-os modelleket, melyeket a látogatók a belső és a külső kiállítási területeken is megnézhettek.

“Az Allison sebességváltók igazi különbséget jelentenek a városi buszok teljesítményét és hatékonyságát vizsgálva, amit az is bizonyít, hogy a világ 25 legnagyobb városából 21-ben folyamatosan munkában vannak – és ezek közül jelentős számú városi buszban alternatív meghajtású erőforrás működik” – mondta Alvaro úr.

A Nemzetközi Innovációs Személyszállítási Fórum célja, hogy a közösségi személyszállítási ipar egyik fontos találkozóhelye legyen, ahol az állami képviselők, a közösségi szállítmányozást működtetők és az iparág szakemberei gyűlnek össze, hogy előmozdítsák a párbeszédet és az fejlesztést.

Egy kerekasztal beszélgetés a kormányzat és a közlekedési ipar képviselői között, valamint a haszongépjárművek gyártói és gáz- és energia-beszállítók részvételével építő vitát váltott ki az iparágban rejlő kihívásokkal és lehetőségekkel kapcsolatban. Ez is alátámasztja, hogy világszerte egyre nagyobb igény mutatkozik CNG buszokra, melyek megfizethető, tiszta, hatékony és csendes hajtáslánc-megoldásokat kínálnak. 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.03.28
Új hajtáslánccal bővül a Lexus első dedikáltan akkumulátoros elektromosnak fejlesztett modellje, a....
2024.03.28
Négy új hajó siófoki felavatásával vette kezdetét a 178. balatoni hajózási szezon csütörtökön. ..
2024.03.28
Két kulcsfontosságú modelljükhöz is ráncfelvarrást mutatott be a Seat és további két modell kaphat....
2024.03.28
Második évtizede viselhetik a büszke jelzőt Győrben: az Audi Hungaria üzemelteti a világ legnagyobb....
2024.03.28
Az új Toyota Yaris a kifinomult technológia és a vezetési élmény legfrissebb példája, mely a hibrid....
2024.03.28
Az érintett útszakaszon forgalomkorlátozásra lehet számítani - írja a Katasztrófavédelem. ..
2024.03.28
Idén januártól elektromos Peugeot e-Partneren érkezik a segítség azokhoz a dél-ausztráliai....
2024.03.28
Dr. Szászi István, a Bosch csoport vezetője Magyarországon és az Adria régióban volt a vendége a....
2024.03.28
A jelenlegi Fiat 500-as modellt nem tervezik átalakítani a júliusi szabályzások szerint, az EV-....