autóipar

Az új Opel Corsa GSi

2018.05.17.

Az Opel Corsa GSi, második GSi-modellként, már nyáron követi az Opel Insignia GSi-t.

A precíz kanyarvételt erőteljes, 1,4 literes benzines turbómotor  110 kW/150 lóereje és 220 newtonméter nyomatéka hajtja (fogyasztás[1]: városban 7,9-7,8 l/100 km, országúton 5,4-5,2 l/100 km, kombináltan 6,3-6,2 l/100 km, 147-143 g/km CO2). A Corsa 8,9 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, egészen a 207 km/órás csúcssebességig, majd ötödikben 9,9 másodperc telik el 80 és 120 km/óra között. Mindemellett csatlakozik az Opel Euro 6d-TEMP offenzívájához, hogy teljesítse az emissziós követelményeket is.

Főképp kanyargós országutakon ígér nagy élvezetet a Corsa GSi vezetése. Motorjának tervezői nemcsak a nagy fajlagos teljesítményre – több mint 100 LE/liter – helyeztek súlyt, hanem az optimális reagálóképességre is. Így aztán a 3000 és 4500/perc között elnyúló nyomaték-fennsík és a kis fokozati lépcsőkkel áttételezett hatgangos váltó rendkívüli húzóerőt ad másodikban és harmadikban – minden előfeltétel adott egy parádés csapatáshoz!

Mindemellett maga a precizitás az Corsa GSi: az OPC-változatból ismert sportfutómű és a világító vörös féknyergek rendkívüli vezethetőséget és rövid fékutakat ígérnek. Ehhez illenek a kívánságra kapható 18 colos könnyűfém felnik, jól tapadó 215/40 R18-s gumikkal.

Az új Corsa GSi lenyűgöző hatását tükrözi vissza a markáns küllem – nagy légbeömlők, erőteljesen megformált géptető, prominens hátsó spoiler és finom rajzú küszöbök ragadják meg a tekintetet. A Corsa GSi csibészes arcát nagy, méhsejt-hűtőmaszk, a központi villámemblémából kiinduló díszlécek és versenyautós, karbonhatású tükörházak teszik jellegzetessé. A nagy, krómkeretű designelemek, amelyeket vízszintesen végigfutó fekete díszléc köt össze, valamint a motorháztető szintén fekete díszléce még jobban kihangsúlyozzák az úton stabilan álló sportkocsi benyomását. Hátulnézetből is erőteljes a stílus, a tetőszegély markáns spoilere kiegészítő leszorító erőt kelt; a sportos, krómozott kipufogóvéget az autó színére fényezett, határozott vonalú hátsó kötényperem szegélyezi.

Vegytiszta sporthangulat fogad az utastérben is: a Corsa GSi pilótája opcionális Recaro-Performance ülésben foglalhat helyet, kezével a sportkormányon. Egyesbe kapcsol a bőrbevonatú váltógombbal, rálép az alumínium sportpedálra – és indulhat az élményautózás!

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.05.23
Egy balesetnek nincs értelme – oka van – de utólag lehet értelmet adni neki, olyan tanulságok....
2018.05.23
A légszennyezettség miatt korlátozást vezetnek be az Euro 6-osnál régebbi dízelüzemű járművek....
2018.05.23
A több mint 600 lóerős, dupla motoros gép 1987-ben indult a Pikes Peak hegyi versenyen az Egyesült....
2018.05.23
Könczey Elemér Romániából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.05.23
A negyedik nemzedékébe lépő SAV (Sports Activity Vehicle) modell prototípusait a világ....
2018.05.23
- Emeli bruttó 6 forinttal a 95-ös benzin és bruttó 6 forinttal a gázolaj literenkénti....
2018.05.23
A Magyar Biztosítási Alkuszok Szövetségének tagjai idén is értékelték a biztosítótársaságok....
2018.05.23
Az autókereskedelem jelenleg két nagy, a bevételi forrásokat érintő, egyelőre még válaszra váró....
2018.05.23
- Többnyire alkalmi mezőgazdasági munkából élő roma férfiak és nők a kedden délután történt....
2018.05.23
Egy újabb alternatív üzemanyaggal működő Euro 6-os motorváltozatot vezet be a Scania az új....