reklámfilm

Bátor üzenetet fogalmaz meg a Toyota az új Corolla európai reklámfilmjében

2019.02.12.

Folyamatosan változik a világ; a kérdés az, hogy mit választunk. Ez az üzenete a vadonatúj Toyota Corolla európai reklámfilm-kampányának, a válasz pedig egyértelmű: ne érd be kevesebbel a legjobbnál.

Minden kornak megvannak a maga legmodernebbnek vélt közlekedési módozatai. A fejlődés lényege azonban pontosan az, hogy megtanuljuk ezeket elengedni, túllépjünk az egykor felülmúlhatatlannak vélt megoldásokon, és intelligensen döntsünk az aktuális csúcstechnológia mellett. Ezzel az üzenettel jelent meg Európa képernyőin az új generációs Toyota Corolla Hybrid reklámfilmje, amely a világon először két teljesítményszinten, 122 és 180 lóerős kivitelben elérhető, így az autósok minden eddiginél szélesebb köre számára kínál vonzó, ugyanakkor fenntartható mobilitási megoldást.

A típus európai piaci bevezetésére készült „Move Ahead” („Haladj előre”) című reklámszpotban egy végtelennek tűnő úton robog a vadonatúj Toyota Corolla Hybrid, egymás után hagyva le a mobilitás egykori mérföldköveit megtestesítő közlekedési eszközöket: lovas kocsikat, egy korai automobilt, egy békebeli versenyautót, amerikai hot rodokat, és persze füstölgő turbódízelek egész tömegét. Az új generációs Corolla Hybrid megelőz egy Ferrarit is – utóbbi tréleren igyekszik úti célja felé –, és a Toyota történetének két legendájával is találkozik. Így utólag különösen érdekes belegondolni, hogy a márka személyiségének két végpontját, a tökéletes racionalizmust és a felülmúlhatatlan vezetési élményt megtestesítő két típus, az első generációs Corolla és Japán első szupersportautója, a 2000GT annak idején alig néhány hónap különbséggel tartotta világpremierjét.

Úttörő fejlesztések, sportos menetdinamika, ikonikus dizájn, presztízs és persze környezetbarát működés – mindez egyesül a Corolla most piacra lépő, 12. kiadásában. Hatványozottan igaz ez az öntöltő hibrid technológiára, amely jelenleg a piac legkeresettebb alternatív hajtású személyautóivá teszi a Toyota hibrid típusait.

A 2018-ban Európában eladott 990 262 darab, részben vagy teljesen elektromos személygépkocsi közül 606 210 volt öntöltő hibrid, és ezek közül 480 800 darabot (a teljes alternatív hajtású piac 48,6%-a és az összeurópai hibrid piac 70%-a) tettek ki a Toyota hibrid típusai. A technológia népszerűsége nem véletlen, hiszen használati értékét tekintve messze meghaladja azokét a hálózatról tölthető elektromos autókét (2018-ban 201 284 villanyautó, 182 768 plug-in hibrid Európa-szerte), amelyeknek egy példánya a film utolsó képkockáin is feltűnik, mozgásképtelenül várva, hogy akkumulátorai végre-valahára feltöltődjenek.

„Mit választunk, amint előre halad a világ?” – teszi fel a kérdést a többszörösen kitűntetett Fekete párduc című kalandfilmből is ismert Daniel Kaluuya, a reklámfilm narrátora, és amint a Corolla végighalad a fejlődés szimbolikus, végtelen útján (a filmet a spanyolországi Teruel repülőtér három kilométeres futópályáján forgatták), majd egyedüli járműként megérkezik a civilizációba, kétség sem férhet ahhoz, hogy mi a helyes válasz. A Corolla Hybrid „napjaink egyetlen ténylegesen életképes, progresszív választása” – fogalmazza meg helyettünk is a reklámfilmet jegyző The&Partnership ügynökség kreatív igazgatója, Phil Beaumont

A Toyota európai kreatív és média ügynökségeként a márka digitális átalakulását levezénylő The&Partnership olyan elismert kreatív tartalmakat készített már a Toyota számára, mint a tavalyi Cannes-i reklámfilmfesztiválon a döntőbe beválasztott „As I Really Am” („Amilyen valójában vagyok”), illetve a 2018-as Marketing Excellence díjátadón aranyérmet elért „We Are Hybrid” kommunikációs platform.

Az új Toyota Corolla Hybrid reklámfilmje (Move Ahead) az alábbi linken tekinthető meg:

https://www.youtube.com/watch?v=ZS70FAFk0cg

Az említett As I Really Am reklámfilm pedig itt érhető el:

https://www.youtube.com/watch?v=vOhl8TMWPnU

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.08.19
Aki követte az elmúlt két év autóipari fejleményeit, az akár meg is lepődhet a cím láttán, hiszen....
2019.08.19
Lugosi Károly Magyarországról küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2019.08.19
A magyar rendőrök a német hatóságok által körözött személyautót foglaltak le a Csongrád megyei....
2019.08.19
Utrechtben felavatták a világ legnagyobb kerékpárgarázsát. Három szintjén összesen 12.500 kétkerekű....
2019.08.19
Maranellóban közzétették 2019 második negyedévének értékesítési adatit. Ezek szerint a Ferrari....
2019.08.19
Vezető nélküli, ötödik generációs (5G) technológiával működő autókat állítottak szolgálatba Kelet-....
2019.08.19
A Lexus kompakt középkategóriás szabadidőjárműve megkapta az észak-amerikai közlekedésbiztonsági....
2019.08.19
Nem volt világelső, nem lett piacvezető, mégis a zöld autózás egyik ikonjává vált a világ számos ..
2019.08.19
Még csaknem egy hónapig szünetel a pályafelújítás a balatonfenyvesi kisvasúton, addig naponta akár....
2019.08.19
A Porsche AG bejelentette az eddigi legnagyobb, egymilliárd euro összértékű Schuldschein (ún. SSD)....