BKK
Az új ügyfélközpontban két kiszolgálópultnál intézhetik ügyeiket a Budapesten közlekedők. Az ügyfeleket a hatékonyabb kiszolgálás érdekében sorszám szerint szólítják. Ezen belül a mozgáskorlátozott és kisgyermekes ügyfelek prioritást élveznek. Az ügyfélközpontban számos, a fővárosi közlekedéssel kapcsolatos ügy elintézhető:
· jegyek és bérletek vásárlása,
· MOL Bubival kapcsolatos ügyek intézése,
· bérletigazolványok kiállítása,
· taxiközlekedésre vonatkozó panaszok, észrevételek bejelentése,
· utazási információk, szórólapok, tájékoztató kiadványok terjesztése,
· ügyfélpanaszok, bejelentések helyszíni kezelése, rögzítése.
Az új ügyfélközpont – a többihez hasonlóan – hétfőtől vasárnapig 5:30-tól 22:00-ig fogadja a BKK ügyfeleit. A közlekedésben részt vevők mindennapjait megkönnyítő ügyfélközpontok száma egyre növekszik.
Jelenleg az alábbi helyszíneken működik BKK ügyfélközpont Budapesten:
· BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca – Rumbach Sebestyén utca sarkán
· Deák Ferenc tér M (aluljáró)
· Déli pályaudvar M (metrókijárat)
· Ferenciek tere M (aluljáró)
· Kelenföld vasútállomás M (aluljáró őrmezei kijárat)
· Keleti pályaudvar M (aluljáró)
· Kőbánya-Kispest M (felüljáró)
· Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál
· Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál
· Móricz Zsigmond körtér M (felszíni „gomba” épület)
· Széll Kálmán tér M
· Népliget M (metrókijárat)
· Szentlélek tér HÉV-állomás