eredmények

A BMW Group márciusi eladásai több régióban is meghaladták a piaci trendeket

2019.04.12.

Fennállása eddigi legeredményesebb egyhavi értékesítési mutatójával a vállalatcsoport a prémium szegmens éllovasaként zárta az idei esztendő első negyedévét.

2019 márciusában a BMW Group világszerte 263 319 darab új BMW, MINI és Rolls-Royce modellt adott át ügyfeleinek, amely az előző esztendő harmadik havi teljesítményéhez viszonyítva 2,8 százalékos növekedést jelent és a müncheni központú vállalatcsoport fennállásának eddigi legeredményesebb egyhavi mutatója. A január és március között eltelt időszakban a BMW Group világszerte 605 333 darab új autót értékesített, amellyel stabilan tartja eladási növekedését és abszolút 0,1 százalékkal meg is haladja a tavalyi esztendő rekordot jelentő számait.

„Eladási mutatóink maradéktalanul igazolják várakozásainkat, amelyeket a BMW 3-as sorozat generációváltását és a számos piacon jelentkező gazdasági nehézségeket szem előtt tartva fogalmaztunk meg” – nyilatkozta Pieter Nota, aki a BMW AG igazgatótanácsának tagjaként 2019. április 1-jétől egy személyben felel a BMW, a MINI és a Rolls-Royce márkák értékesítési hálózatáért, globális marketingjéért és ügyfélszolgálati részlegeiért. „Értékesítési hálózatunk idén márciusban rekordot jelentő egyhavi mutatóval zárt. Számos kimagasló régióban, így például Kínában és az Egyesült Államokban is a piaci trendek fölött teljesítettünk. Az Egyesült Államokban a BMW a prémium szegmens legkelendőbb márkájaként zárta az idei esztendő első negyedévét. A BMW 3-as sorozat hetedik nemzedéke nagyon erős kezdéssel indította pályafutását márciusban, az értékesítési lendület pedig az elkövetkező hónapokban tovább folytatódik. És az új 3-as csupán egyike azon izgalmas innovációinknak, amelyekkel hiszem, hogy még ebben a rendkívül kiélezett, erős mezőnyben is hosszú távon fenntartható, nyereséges növekedést érhetünk el” – tette hozzá Pieter Nota.

2019 harmadik hónapjában a BMW világszerte 221 631 darab új modellt értékesített, amely 3,7 százalékkal több, mint a tavaly márciusi eredmény. A bajor prémiummárka első negyedéves eladási mutatója ezzel az előző évihez képest 0,4 százalékkal magasabban, 519 307 darabon zárt. Az év harmadik hónapjában, az új BMW 3-as sorozat piaci bevezetésével párhuzamosan a márka legsikeresebb modellje 10,8 százalékkal növelte eladásait, amely világszerte szám szerint 30 204 darabon állt meg. A BMW X modellcsalád tagjai márciusban is megtalálhatók voltak a legkelendőbb négykerekűek között, a sokoldalú terepjárók iránt hónapról hónapra intenzívebb ügyfélérdeklődés mutatkozik. A legnagyobb népszerűségnek a BMW X2, a BMW X3 és a BMW X4 örvend, amelyek értékesítésében kétszámjegyű növekedést regisztrált a gyártó.

A BMW Group tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modelljeit eközben ugyancsak kivételes népszerűség övezi. A BMW i3 tisztán elektromos prémium kompakt iránt egyre nagyobb ügyfélkereslet mutatkozik, amely az idei év első három hónapjában eladott, 16,2 százalékos értékesítési növekedést jelentő, 9 227 darab új modellben is tetten érhető. A 2013-ban bemutatott, iránymutató elektromos autó idén ezzel messze modelltörténete eddigi legsikeresebb első negyedéves értékesítési eredményét könyvelhette el. A BMW Group plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt gépkocsijai iránt szintén kimagasló érdeklődés mutatkozik, amelyet mi sem igazol jobban, mint hogy a megrendelt BMW 2-es ActiveTourer modellek több mint egynegyede, az újonnan értékesített MINI Countryman modellek pedig közel egyötöde hálózatról tölthető hajtáslánccal talált gazdára. Az elektromos mobilitás egyik piacvezető országának számító Norvégiában eközben a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek a BMW és a MINI abszolút értékesítéseinek mintegy egyharmadát teszik ki. 2020 végéig a BMW Group tíz vadonatúj vagy frissített, hálózatról tölthető gépkocsiról rántja le a leplet, a tisztán elektromos meghajtású és plug-in hibrid hajtáslánccal szerelt modellek összesített portfólióját pedig 2025-re minimum 25 tagúra bővíti fel. Ebből 12 zéró emisszió mentén váltja valóra a vezetés színtiszta élményét.

A MINI értékesítési eredménye idén némileg elmaradt a tavaly márciusi teljesítménytől, a 41 175 darab új autó 2,3 százalékkal múlja alul a 2018 harmadik hónapjában regisztrált számot. A brit prémiumgyártó egész éves eladási mutatója ezzel 84 820 darabra ugrott, amely 1,8 százalékkal marad el a tavalyi első negyedév eredményétől. Az április 18-25. között nyitva álló Sanghaji Autószalonon reflektorfénybe gurul az új MINI Clubman, az idei esztendő második felében érkező, első tisztán elektromos meghajtású MINI modell előkészületei pedig mindeközben tovább folytatódnak.

Miután 2018-ban felállította 115 éves márkatörténete eddigi legeredményesebb eladási mutatóját, a Rolls-Royce 2019 első negyedévében is folytatta értékesítési növekedését. A nagy-britanniai luxusautó-gyártó idén a január és március között eltelt időszakban világszerte 49,4 százalékkal több, összesen 1 206 darab új modellt adott el, mindegyik régióban értékesítési gyarapodást könyvelve el. A Rolls-Royce Motor Cars összes modellcsaládját fenntartható ügyfélérdeklődés övezi, a legnépszerűbb luxusautónak pedig továbbra is a Phantom számít. A kiváló terepjáró képességekkel felvértezett Cullinan iránt rendkívüli kereslet mutatkozik, amelynek következtében a kívánt modelleket már fél éves előjegyzéssel regisztrálja a gyártó.

A BMW Motorrad ugyancsak erős rajttal indította az új évet: a január és március között eltelt időszakban átadott 38 606 darab robogó és motorkerékpár 7,7 százalékkal haladja meg a tavalyi esztendő hasonló időszakának teljesítményét. Márciusban ez a mutató 18 931 darab kétkerekűn zárt, amely 9,9 százalékos fejlődésnek felel meg.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.25
Április 25-én a pekingi Auto China 2024 járműipari konferencián mutatta be legújabb fejlesztését a....
2024.04.25
Megszólalásig hasonlít a Citroen C5 Aircrossra és osztozik is majd technikai alapjain az új Opel....
2024.04.25
Több mint egy tucat elektromos autó hirtelen lángra lobbant egy Eibesbrunn melletti cég telephelyén....
2024.04.25
Több mint 20 év után megújult a márka logója és vizuális arculata – írja honlapján a német....
2024.04.25
Tudja mi a különbség a sales maneger, a business development manager és account manager munkakörök....
2024.04.25
A Porsche újabb változattal teszi teljessé a 2023-ban teljes modellfrissítésen átesett Cayenne....
2024.04.25
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
2024.04.25
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....
2024.04.25
A Hyundai Motor Company a németországi Nürburgring versenypályán tesztelte az IONIQ 5 N - a márka....
2024.04.25
A Blaha Lujza téri állomáson végeznek műszaki mentést a tűzoltók - írta a Katasztrófavédelem....