Bosch

Bosch: személyi asszisztenssé lép elő az autó

2017.01.06.

CES® 2017: a tárgyak internete személyessé válik – intelligens asszisztensekre összpontosít a Bosch, ahol személyre szabás révén új fázisba lép a hálózatba kapcsolás fejlesztése.

Las Vegas – Képzelje el, hogy egy személyes társ vagy egy védőangyal kíséri élete minden területén! Egy olyan partner, aki mindig tudja, hogy bekapcsolva hagyta-e a sütőt – még akkor is, ha Ön már valahová elindult autójával vagy éppen a munkahelyén van. A CES® 2017 (Consumer Electronics Show, Fogyasztói Elektronikai Kiállítás) szakvásáron a Bosch bemutatja, hogy a hálózatba kapcsolt megoldások ezt az elképzelést már meg is valósították.


- A személyre szabás növekvő trend a hálózatba kapcsolás terén, és mi e irányvonal éllovasai közé tartozunk – mondta Dr. Werner Struth, a Bosch igazgatótanácsának tagja a vállalat sajtótájékoztatóján Las Vegasban, a CES 2017 kiállításon. A világ legnagyobb fogyasztói elektronikai szakvásárán a technológiák és szolgáltatások nemzetközi szolgáltatója a következő témákra összpontosít: okosotthon, okosváros, hálózatba kapcsolt mobilitás és Ipar 4.0.

A termékek és szolgáltatások személyre szabásával a hálózatba kapcsolás fejlesztése új fázisba lépett. Az eszközök intelligens társakká válnak, amelyek a mindennapi életet könnyebbé és biztonságosabbá teszik otthon, a városban, az autóban és a munkahelyen. Egy közelmúltban végzett felmérés szerint a válaszadók több mint 60 százaléka szerint az intelligens asszisztensek ésszerűek. „


- Felállásunknak köszönhetően nagyon jól felkészültünk arra, hogy a hálózatba kapcsolás személyre szabásában vezető szerepet vállaljunk – mondta Struth. Nagyon kevés ipari vállalkozás bír a Bosch vállalatéhoz hasonló tapasztalattal a tárgyak internete mindhárom szintjén: a Bosch igen átfogó szaktudást nyújt az érzékelők, a szoftverek és a szolgáltatások terén, ráadásul saját IoT-felhővel is rendelkezik. Ezzel a Bosch a tárgyak internete terén mindent egyetlen kézből kínál.

Ezenkívül a Bosch célja, hogy átdolgozza elektronikus termékeinek teljes palettáját, és minden termékhez kínáljon hálózatba kapcsolt szolgáltatáscsomagot. Az ügyfél áll a középpontban. - Az okos többletfunkciókat és -szolgáltatásokat az ügyfeleink egyéni igényeihez és felhasználási szokásaihoz kell szabni – mondta Struth. A termékek és szolgáltatások hálózatba kapcsolás által történő személyre szabásának köszönhetően ez egyre nagyobb mértékben lehetséges.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.02.19
A Volkswagen 2018 januárjában összesen 533.500 gépkocsit szállított ki ügyfeleinek. Ez 7,1....
2018.02.19
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. a havazással várhatóan érintett területeken valamennyi hóeltakarító....
2018.02.19
Zbigniew Piszczako Lengyelországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....
2018.02.19
A tél legerősebb lehűlése közelít – hívta fel a figyelmet hétfőn a meteorológiai szolgálat, amely....
2018.02.19
Még nem végleges, de látványos design-nal, kevésbé feltűnő halo-val, és trükkös megoldásokkal....
2018.02.19
Stockholmban nyitotta meg a francia gyár az első úgynevezett Renault Electric Vehicle Experience....
2018.02.19
Csökkenti bruttó 2-2 forinttal a 95-ös benzin és a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát....
2018.02.19
Lőre Péter, az Audi Hungaria kommunikációért és kormánykapcsolatokért felelős vezetője a....
2018.02.19
Tíz autós közül kilencen mérlegelnék egy alternatív meghajtású autó beszerzését, a többség pedig....
2018.02.19
Összeütközött egy kisteherautó egy 62A jelzésű villamossal hétfőn a XIV. kerületében - közölte....