Martorell

A CUPRA az első Clásico, vagyis a Barcelona - Real Madrid mérkőzés játékosainak emléke előtt tiszteleg

2019.12.20.

A történelem első Clásico mérkőzésének játékosai szerepelnek abban a reklámfilmben, amelyet a CUPRA a december 18-i mérkőzés előtt küld adásba. A SEAT új márkája, amely tavaly augusztusban az FC Barcelona hivatalos autós-  és mobilitási partnerévé vált az elkövetkező öt szezonra, a két csapat első mérkőzéséig tekint vissza, hogy kiemelje az olyan értékeket, mint a szenvedély, az ambíció és az elszántság.

A CUPRA ezzel a kisfilmmel mutatkozik be a Barcelona-Real Madrid mérkőzés előtt, és 100 évvel  viszi vissza a nézőt az 1902-ben sorra került első mérkőzésre. Ez a 20. század elejei Madrid által ihletett művészeti és történelmi alkotás azt kívánja bemutatni, hogy a legnagyobb eredmények az „úttörők” kis csoportjának meggyőződéséből erednek. A reklámfilm másik célja az olyan értékek hangsúlyozása, mint  a tisztességes játék, a sportszerűség, a csapatmunka és a szakmai tisztelet.

Wayne Griffiths, a CUPRA vezérigazgatója szerint „a nagy álmok néhány hittel rendelkező emberrel kezdődnek. Noha a labdarúgás nem volt népszerű sportág 1902-ben, a sportot  szenvedélyesen szerető 22 férfi összegyűlt Madridban, hogy lejátsszák az első Clásicot.  Ehhez a történelmi mérkőzéshez hasonlóan, a CUPRA is az emberek egy csoportjának meggyőződésében született, hogy korszerű márkát hozzanak  létre, amelyet kifejezetten az autó szerelmeseinek terveztek ”

A Madrid ikonikus helyein, például a Vasúti Múzeumban forgatott film narrátora  a spanyol születésű német színész, Daniel Brühl. A filmet  Spanyolországban, Németországban, Franciaországban, Olaszországban és Mexikóban is leadják a televízióban.  A márka üzenetét egy digitális CUPRA kampány keretében is megerősítik ebben az  öt országban, és az Egyesült Királyságban, Ausztriában, Svájcban, valamint az FC Barcelona közösségi médiájában.

A CUPRA Garázs bővítése

A reklámfilmben egy  CUPRA Formentor Concept szerepel, az a modell, amelyiket kifejezetten ennek a márkának fejlesztettek.  Ezt a nagy teljesítményű, plug-in hibrid motor hajtotta gépkocsit  Martorell-ben gyártják majd, és a piaci bevezetésére a jövő évben kerül sor. Ez az első modell, a CUPRA Ateca bevezetése után, és a márka a CUPRA Formentor és a CUPRA Leon 2020-ban történő bevezetésével megerősíti termékkínálatát azzal a céllal, hogy következő néhány évben megduplázza az értékesítést.

E cél elérése érdekében a márka ebben az évben megerősítette szervezeti struktúráját, átszervezte a vezetői gárdát, és 50% -kal növelte munkatársainak  számát. Ezenkívül a CUPRA befejezi új, 2400 négyzetméteres központi épületnek építését is, amely a jövő évben SEAT központja mellett nyílik meg. Mindezen túl a márka felújította versenyautó műhelyét, hogy létrehozza a CUPRA Racing Factory-t, azt a  létesítményt, ahol  a jövő versenyautóit gyártják majd.  A CUPRA versenyautó gyára volt a helyszíne a CUPRA Formentor Concept Clásico mérkőzésre forgatott  reklámfilmjének.

Különleges  megállapodás

A CUPRA és az FC Barcelona tavaly augusztusban globális szövetségben egyesítette erőit. Ezen újító jellegű  megállapodás révén a SEAT új márkája a labdarúgó klub hivatalos autós- és mobilitási partnerévé vált. Annak érdekében, hogy javítsák Barcelona városának megítélését a világban, hogy támogassák a tehetségeket és az innovációt, valamint azért hogy a rajongóiknak világszerte egyedi élményeket  szerezzenek,  a két szervezet, a CUPRA és az FC Barcelona együttműködik az elkövetkezendő öt szezonban.

Mindezen túl  az innováció mobilitási ágazatban való előmozdítása érdekében a SEAT, a CUPRA és az FC Barcelona közös mikro-mobilitási és elektro-mobilitási megoldásokat fejleszt, és ezeket rövidesen bejelentik.

A helyes úton

A CUPRA jó úton halad a felé, hogy a második  egymást követő üzleti évet is értékesítési rekordokkal zárja. Az új gyártó összesen 22 800 CUPRA-t értékesített 2019 novemberéig, ami 74% -kal volt több, mint az előző év azonos időszakában elért eredmény. Annak érdekében, hogy a márka tovább haladjon a nemzetközi terjeszkedés útján, tavaly novemberben a CUPRA Mexikóvárosban megnyitotta a világ első CUPRA Garázsát. Ezt a létesítményt kizárólag a márkának szentelték, és a ma már meglévő 248 CUPRA sarokhoz csatlakozik, hogy kiegészítse a  CUPRA globális értékesítési hálózatát.

 

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.25
Április 25-én a pekingi Auto China 2024 járműipari konferencián mutatta be legújabb fejlesztését a....
2024.04.25
Megszólalásig hasonlít a Citroen C5 Aircrossra és osztozik is majd technikai alapjain az új Opel....
2024.04.25
Több mint egy tucat elektromos autó hirtelen lángra lobbant egy Eibesbrunn melletti cég telephelyén....
2024.04.25
Több mint 20 év után megújult a márka logója és vizuális arculata – írja honlapján a német....
2024.04.25
Tudja mi a különbség a sales maneger, a business development manager és account manager munkakörök....
2024.04.25
A Porsche újabb változattal teszi teljessé a 2023-ban teljes modellfrissítésen átesett Cayenne....
2024.04.25
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
2024.04.25
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....
2024.04.25
A Hyundai Motor Company a németországi Nürburgring versenypályán tesztelte az IONIQ 5 N - a márka....
2024.04.25
A Blaha Lujza téri állomáson végeznek műszaki mentést a tűzoltók - írta a Katasztrófavédelem....