SEAT
Elektromobilitás? Túl drága. Önvezető autó? Túl drága. Nem csak a vállalatnak, de a célcsoport számára is. Az autóipar három aktuális trendje közül egyértelműen a konnektivitás az, ahol a spanyol márka labdába rúghat.
Forrás: Seat
Az olasz szakember szerint az új trendek teljesen átalakíthatják az erőviszonyokat az iparágon belül. Nem tudhatjuk, mit hoz a jövő, de a gondolatnak mindenképpen van realitása és SEAT vezérként mindenképpen racionális döntésnek tűnik, hogy ott próbálkozik, ahol valóban van esélye. Márpedig a spanyol márka jelenleg is az élbolyban van, az okostelefonok és autók összekapcsolásának területén, gondoljunk csak a Waze navigációs applikációval való megállapodásra.
A SEAT célcsoportja 10 évvel fiatalabb, mint a konszern többi márkájának átlagos ügyfele, így nem véletlen, hogy az online platformokat jelölte meg a márkavezér, mint a sikerhez vezető út.
Forrás: Seat
„Egy olyan márkának, aminek még sosem volt lehetősége a nagyok pályáján gólt rúgni, ez egy hatalmas lehetőség” – hangsúlyozta a márkát 2 éve vezető menedzser, aki nem csak beszél, cselekszik is. Lassan egy éve hozta létre az „easy-mobility-team” elnevezésű osztályt, az ott dolgozó közel 80 embernek pedig kizárólag az a feladata, hogy új megoldásokat találjanak a további digitalizáció érdekében.
Eredmények már vannak, de még nem fogadnánk rá, hogy a spanyol márka lesz a digitalizálás úttörője. Ugyanakkor tény, hogy megtalálták a területek, ahol valóban sikeresek lehetnek és minden meg is tesznek a cél érdekében. Meglátjuk, sikerül-e, mindenesetre szurkolunk, hiszen öröm lenne látni a márka felemelkedését.