General Motors
A Cadillac új akciót talált ki az Egyesült Államokban a kereslet növelésére: 100 dollárt fizetnek, ha valaki bemegy a kereskedésbe, és kipróbálja valamelyik új modelljüket. A márciusban indult, és április végéig tartó akcióban már több ezren vettek részt.
„Így próbáljuk elérni az embereket. Csak úgy lehet meghódítani a vásárlókat a hallatlanul komoly versenyben a prémium piacon, hogy ha beültetjük őket az autóink ülésébe” – nyilatkozta Bill Peffer, a Cadillac értékesítésért felelős elnökhelyettese.
Azoknak az érdeklődőknek fizetnek a tesztelésért, akiknek érvényes jogosítványuk van, betöltötték a 21. életévüket, és rendelkeznek egy olyan autóval, ami kevesebb, mint 10 éves, és nem General Motors gyártmány.
Aki a tesztút után úgy dönt, hogy vásárol is egy új Cadillacet, azoknak további 1500 dollár kedvezményt biztosítanak, feltéve, ha nincs a nevén egyetlen GM autó sem, és nem is lízingel ilyet.
A Cadillac 2013-ban 22 százalékkal adott el kevesebb autót, mint egy évvel korábban, a 2014-es első negyedéves adatok pedig 7,3 százalékos csökkenést mutatnak.