járműgyártás

Frankfurtban debütál a Lancia Voyager S és a 2014-es Lancia Delta

2013.09.07.

A Lancia a Frankfurti Autószalonon mutatja be a Voyager S és a 2014. évi Delta modelleket, amelyek 2014 januárjától lesznek megvásárolhatók a legnagyobb európai piacokon. Szintén felvonul a német kifutón a Lancia Ypsilon két különkiadása: az Elefantino és az 'S MOMODESIGN'.

 

A Lancia Frankfurtban mutatja be azt az új Voyager S modellt, amely modernebb stílusú alternatívaként újabb taggal gyarapítja a modellcsaládot, egyszersmind kiegészíti az ’S’ terméksorozatot. Utóbbi eddig az Ypsilon S MOMODESIGN és a Delta S by MOMODESIGN típusokból állt, és a Lancia ’városi sikk’ természetét kifejezve a modern elegancia új, sokodalú és kreatív válfaját mutatja meg, a városi lét (nyílt szellemű, könnyed és kifejező) és a sikk (kifinomult, jellegzetes és kiváló minőségű) házasságnak gyümölcsét.

Ebbe a környezetbe érkezik meg most a Lancia Voyager S, amely 2014 januárjától lesz kapható minden európai piacon. Az új modellvariáns kívülről felismerhető vadonatúj fényes fekete krómozott hűtőmaszkjáról, új, 17 colos fényes fekete könnyűfém keréktárcsájáról, valamint a csomagtérfedélen elhelyezett ’S’ logóról. Ugyanezek a stílusjegyek fedezhetők fel a beltéren, ahol szürkével varrott fekete bőr és szövetkárpit (akárcsak az első ajtópaneleken), fényes fekete betét a kormánykeréken és a műszerfalon, valamint az első ülések háttámláján elhelyezett ’S’ logó hirdeti a modell egyediségét.

Az új ’S’ kivitel megjelenésével a Lancia Voyager megerősíti pozícióját, mint a teljes méretű buszlimuzinok piacának mértékadó modellje, az érzelmen és az utazás élményén osztozó tér tökéletes megnyilvánulási formája. A modellsorozat piactól függően háromféle kivitelben (Silver, Gold és Platinum), illetve kétféle motorral: az új 178 lóerős 2.8L turbódízellel, illetve a 283 lóerős 3.6L V6 Pentastar benzinmotorral érhető el.

Minden felszereltségi szinten bőséges alapfelszereléssel kényeztet a Voyager, beleértve a 17 colos könnyűfém keréktárcsákat, a tetősíneket (fekete az ’S’ modellen, krómozott a Platinum szinten), míg az utastérben kiváló minőségű bőrrel kárpitozott első és hátsó üléssor (S és Platinum szinten motoros állítással ás fűtéssel) jellemzi a modellt. Az audio távvezérlőkkel felszerelt kormánykerék és a sebességváltó gombja szintén bőrborítást kapott.

A Voyager belső terét úgy alakították ki, hogy otthonos, kényelmes nappali szobát idézzen. Egyszerre strapabíró és rugalmas, köszönhetően a Stow’n Go ülésrendszernek, amelyet minden kivitelben alapfelszerelésként kínál a modell. A rendszer segítségével a második és harmadik sori ülések a padlóba rejthetők, így rekord méretű, 4100 literes csomagteret kaphatunk. Platinum felszereltségi szinten a harmadik üléssor motoros mozgatással hajtható le.

A Lancia Voyager alapfelszereléséhez tartozik még, kiviteltől függően, az akár több mint 40 aktív és passzív biztonsági kiegészítő (ESC, hat légzsák, sebességtartó automata, ködfényszórók, automata fényszórók, holttérfelügyelet és keresztirányú forgalom felügyelet, valamint aktív gyalogosvédelmi rendszer). A Voyager legújabb biztonsági rendszere a minden kivitelhez alapáron kínált utánfutó-stabilizáló, amely felismeri a vontatmány hirtelen kilendülését, és segít stabilizálni a helyzetet. Ezzel az innovatív rendszerrel mostantól a Lancia Voyager tulajdonosai tökéletes nyugalomban és biztonságban vontathatnak utánfutót vagy lakókocsit.

A Voyager emellett az optimális kényelmet és kellemes utazást szavatoló felszereltségben is bővelkedik. Ide sorolható a háromzónás, automata klímaberendezés, az elektromos ülés- és pedálsor-állítás, vagy az U-ConnectTM kihangosító rendszer iPod/MP3 csatlakoztathatósággal, amely a navigációs berendezést, valamint a manőverezést megkönnyítő tolatóradart is magában foglalja. Végül, de nem utolsó sorban exkluzív extra tartozék, a kifinomult ’Kettős DVD/Blue-Ray szórakoztató rendszer’ amely DVD/Blue-ray lejátszót, két darab, a tetőbe beépített, 9 colos monitort a második és harmadik üléssori utasoknak, két vezeték nélküli fejhallgatót, távirányítót, valamint külső lejátszók csatlakoztatására szolgáló, kettős audio/video bemenetet tartalmaz.

Szintén motorosan állíthatók a külső visszapillantó tükrök (fűthetőek), az oldalajtók (alapfelszerelés az ’S’ és Platinum felszereltségi szinten), valamint a csomagtérajtó. A kilenc hangszóróval és mélynyomóval szerelt, akár 506W teljes zenei teljesítményű audiorendszer alapfelszerelés a Platinum kivitelnél. A Lancia Voyager a zenehallgatás terén is maximális teljesítményt nyújt, minden utazás alkalmával.

Végezetül a Lancia modellhez kétféle motor rendelhető, amelyek magas színvonalú műszaki tartalmukkal és kiváló teljesítményükkel semmihez sem fogható komfortot biztosítanak, hogy még élvezetesebbé tegyék az utazást. Az egyik a nagyteljesítményű, 283 lóerős 3.6 V6 Pentastar benzinmotor, a másik a ragyogó, 2,8 literes turbódízel erőforrás új, 178 lóerős verziója. Alapkiépítésben mindkét motorhoz hatfokozatú, hidrodinamikus nyomatékváltóval szerelt automata sebességváltó csatlakozik. A sebességváltó szűken áttételezett fokozatai révén váltáskor csupán kis mértékben változik a motor fordulatszáma, ami minden vezetési helyzetben finomabb működést garantál.

Az új, 2,8 literes, 178 lóerős (131 kW) közös nyomócsöves turbódízelmotor különösen fejlett üzemanyag-ellátó rendszerének köszönhetően jelentős, 360 Nm maximális forgatónyomatékot biztosít, mégpedig egy igen széles (1400-3400/perc) fordulatszám-tartományban, ami különösen rugalmassá és robbanékonnyá teszi a motort minden menethelyzetben. A négyhengeres, tizenhat szelepes motor két felülfekvő vezérműtengelyét szíj hajtja meg, az üzemanyagot 1800 bar üzemi nyomáson dolgozó közös nyomócsöves befecskendező rendszer juttatja piezoelektromos injektorokon keresztül az égéstérbe. A motor változó geometriájú turbófeltöltőt kapott.

Az új Lancia Voyager 178 lóerős, 2,8 literes turbódízel motorjának további jellemzői az új, kompozit anyagból készült, elektronikus örvénylés-szabályozással szerelt felömlő, az EGR kipufogógáz-visszavezető rendszer, a csökkentett súrlódású szigetelőgyűrűk, olaj- és kipufogógáz-hőmérséklet érzékelők és DPF koromrészecske-szűrő. Emellett a mérnökök tovább fejlesztették a motor zajszigetelését, csökkentették rezgéseit és fokozták merevségét, hogy ezzel javítsák a menetkomfortot. A Lancia Voyager 178 LE 2.8 turbódízel motorjával 193 km/óra végsebességre képes, álló helyzetből 11,5 mp alatt gyorsul 100 km/órára. Az üzemanyag-fogyasztás a szabványos vegyes ciklus szerint 7,9 l/100km, a CO2-kibocsátás pedig csupán 207 g/km.

Frankfurtban két Voyagert állít ki a Lancia: egy ’S’ modellt Ezüstmetál fényezéssel, fekete bőr/szövet kárpitozással, ’S’ logóval díszített első háttámlával; illetve egy Voyager Platinum kivitelt a különleges ’Sötét acél’ kivitelben, elegáns fekete bőr és Alcantara kárpitozással. Mindkét járművet az új 178 lóerős (131 kW), 2,8 literes turbódízel motorral és hatfokozatú automata sebességváltóval szerelték fel.

2014. évi Lancia Delta

  • A karosszéria színére fényezett oldalsó szoknyák és lökhárítók, krómozott ikerkipufogó, matt és fényes fekete kivitelű, új belső tér
  • Négy felszereltségi szint (Steel, Silver, Gold és az ‘S by MOMODESIGN’ limitált széria), háromféle motor (1.6 MultiJet 105 LE, 1.6 MultiJet 120 LE, 1.4 Turbo-Jet LPG 120 LE), 19 választható fényezés, köztük kilenc kéttónusú opció, valamint 7 különböző, könnyűfém keréktárcsa 16, 17 és 18 colos kivitelben

A 2014-es Lancia Delta Frankfurtban mutatkozik be, forgalmazása 2014 januárjában veszi kezdetét a legfontosabb európai piacokon. A Lancia kompakt zászlóshajójának kifinomultabb, átdolgozott változata innovatív esztétikai jellemzőivel tökéletes választás azon nagyvárosi férfi ügyfelek számára, akik stílusos és karakteres mobilitási megoldást keresnek.

A 2014-es Delta oldalsó szoknyákat, valamint fényezett első és hátsó lökhárítókat kapott, a képet krómozott ikerkipufogó teszi teljessé. A belső teret modernizálták, a középkonzol fényes fekete burkolatot kapott, akárcsak a klímaberendezés kezelőszervei; míg a kormánykerék, a műszerfal és a középkonzol betétei, valamint a gombok matt fekete kidolgozásúak.

A modell legfontosabb erőssége természetesen nem változott: a Delta már 2008-as bevezetésekor vadonatúj járműkoncepciót teremtett a piacon azáltal, hogy a zászlóshajók jellemzőit elhozta az alsó-középkategóriába is. A 2014-es Lancia Delta a felsőbb kategóriák eleganciáját, fényűzését és helykínálatát sűríti bele négy és fél méternyi karosszériába. A hátsó ülések hátradöntve kanapévá alakíthatók át, a kárpitozás kiváló tapintású, az utasok varázslatos kényelemben és csendben utazhatnak. A Lancia Delta a ’méretcsökkentés’ filozófiáját alkalmazva teljesíti a mobilitás és a presztízs modern követelményeit, és kiemelkedő színvonalú teljesítményt és fényűzést kínál, mérsékelt költségek, méret és üzemanyag-fogyasztás mellett.

Az utastér hamisítatlan pihenőterület: a modell kategóriájának legjobb hátsó terét kínálja, köszönhetően a hosszirányban eltolható és hátra dönthető (a háttámla 25°-ra állítható be) hátsó ülésnek, amely révén az eleve tágas csomagtartó (380 liter; 465 liter a hátsó üléseket előre tolva; illetve 724 liter a hátsó üléseket ledöntve) tovább bővíthető. Ha pedig az utasok pihenni vágynak, tökéletes kikapcsolódásban lehet részük: elég hátra tolni az ülést, és hátra dönteni a támlát. A Lancia Delta kategóriájának egyetlen olyan ferdehátú modellje, amely a hátsó ülés hosszirányú állíthatóságát, illetve a háttámla dőlésszögének szabályozását kínálja.

Az új, 2014-es Lancia Delta piactól függően négyféle felszereltségi szinten (Steel, Silver, Gold, valamint az ‘S by MOMODESIGN' limitált széria), háromféle motorral (1.6 MultiJet 105 LE, 1.6 MultiJet 120 LE és 1.4 Turbo-Jet LPG 120 LE), hatfokozatú kézi sebességváltóval, 19 különböző karosszériaszínben (köztük 9 kéttónusú kivitel) és hét különböző 16, 17 vagy 18 colos keréktárcsával választható.

A 2014-es Delta gazdag technológiai tartalmának legérdekesebb darabjai az „abszolút vezethetőségi rendszer” (az ESP továbbfejlesztett változata), amely a jármű tökéletes irányíthatóságának kulcsaként mindenféle menetviszonyok közepette optimalizálja annak stabilitását. Szintén ide sorolható a „Mágikus parkolás” rendszer, amely megkeresi az autó számára megfelelő méretű parkolóhelyet, majd a kormánykerék automatikus kezelésével végre hajtja a manővert.

Kétségtelenül említést érdemel az ‘S by MOMODESIGN’, a Lancia és a MOMODESIGN közötti együttműködés gyümölcse. Az olasz formatervezés fejlődéséhez nagymértékben hozzájárult két márka kooperációjának legfrissebb eredménye tökéletesen példázza, hogyan értelmezhető újra esztétikai szempontból egy ’autóipari tárgy’. A Momodesign formatervezési központ elképzelései nyomán új hangsúlyt nyertek mindazok az értékek és jellemzők – az elegancia és a temperamentum –, amelyek mindig is megkülönböztették versenytársaitól a Lanciát, és a milánói márka életvidám, jellegzetes stílusával keveredve kifejezésre juttatták az olasz stílust és formatervezést.

Ugyanezek az értékek teszik különlegessé a Delta Turbo LPG modellt, amelynek ‘Bi-fuel. Be Ecochic’ (kettős üzem, lágy környezettudatos és sikkes) alapelve innovatív fogalompárokkal gazdagítja a környezetbarát autók világát: exkluzív, ám megfizethető, tágas, mégis kompakt, élettel teli, ugyanakkor gazdaságos. A Lancia Delta LPG Ecochic Turbo 120 lóerős 1.4 Turbo bi-fuel motorja kategóriaelső teljesítményt és üzemeltetési költségeket kínál. 120 LE (88 kW) legnagyobb teljesítményével (5000/percnél) és 206 Nm maximális forgatónyomatékával (már 1750/percnél) az Ecochic kivitel 195 km/óra végsebességre képes, álló helyzetből 9,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára.

Lancia Ypsilon, ‘A’ divatos városi autó

  • ’A város íze’: látványos utazás Európa divatfővárosaiba
  • Ypsilon Elefantino és Ypsilon S MOMODESIGN modellek Frankfurtban

 

Az Ypsilon, a Lancia divatos városi autója révén a Frankfurti Autószalon látogatói megismerhetik a dizájn, a divat és a konyhaművészet legújabb trendjeit.

A ‘város íze’ egy izgalmas kaland krónikája. Az Ypsilon fedélzetén három „divat-vadász” utazik, és digitális csatornákon keresztül számolnak be az olvasóknak mindenről, amit a világ leginkább élettel teli városaiban megtapasztaltak. Olyan élményeket keresnek, amelyek metropolita kontextusban elemezve nem csupán modernek és élvonalbeliek, hanem arra is alkalmasak, hogy kapcsolatot teremtsenek a városi környezet és a Lancia sikkes szellemisége között.

A felhasználó felfedezheti az Ypsilonról szóló, sokszínű tartalmakat, virtuálisan kapcsolatba léphet a bloggerekkel, és megtekintheti azokat a helyszíneket, ahol ők jártak. A Lancia frankfurti standjának falán elhelyezett, apró képernyők „lopott pillanatképek” formájában jelenítik meg a „legtrendibb” rendezvényeken történteket. A pergő ütemű felvételek a videoklipek és a divatfotográfia stílusnyelvét beszélik, és egy sor kifejező megoldást alkalmaznak, az animált szövegektől a ’stop motion’ technikán át az állóképek videokivetítéséig.

 

Ypsilon Elefantino: glamour és megfizethető élmény a fiatal hölgyvásárlók számára

Az Elefantino név 1997 óta elválaszthatatlan az Ypsilontól: ekkor jelent meg először ez a különkiadás, amely kedvező vételára mellett számos, kifejezetten a fiatalok igényeire méretezett szolgáltatást kínált. Az Elefantino tematika ma némiképp átalakulva, modernizálva tér vissza. Ami stílusát illeti, az új Ypsilon Elefantino mindenekelőtt a fiatal női vezetőket szólítja meg, hála a neonszín és fényes fekete részleteknek, valamint az új, „városi megjelenésű” beltérnek.

A modellvariáns hagyományait folytatva a legújabb Elefantino limitált széria is megfizethető, ám erőteljes divatkiáltvány: a Silver kivitel alternatívájaként kínált, „belépő szintű” modellvariánstól mindent megkapnak a fiatalok, amire csak vágyhatnak: klímaberendezést, rádiót CD- és MP3-lejátszóval, bőrkormányt és bőr váltógombot. Ami a biztonságot illeti, a modellt felszerelték blokkolásgátlóval, elektronikus fékerőelosztóval, ESP-vel, első és oldalsó légzsákokkal, valamint Isofix aljzatokkal.

Az Ypsilon Elefantino kézi sebességváltóval és 1.2 69 LE motorral kapható.

Áprilisi bevezetése óta az Elefantino mintegy 30 százalékkal részesült az Ypsilon eladásokból, és különösen népszerűnek bizonyult a fiatalok körében. A 18-25 éves korosztály körében kétszer annyian választották, mint bármely más Ypsilon verziót, a vásárlók 75 százaléka a nők közül került ki. Az Elefantino sikerének megszilárdítása érdekében a Lancia a közelmúltban bevezetett egy új testre szabási lehetőséget: az exkluzív türkiz fényezést, amelyhez a neon türkiz betétek és türkiz Elefantino embléma tartozik.

Az Elefantino különkiadás a városi stílus tökéletes megtestesülése, amint azt a modell kifinomult színválasztéka is jelzi. A Sabbia bézs, Neve fehér, Pietra szürke, Vulcano fekete, Aurora lila mellett frissen jelent meg az új türkiz változat. Ráadásul mindegyik szín kombinálható fényes fekete csomagtérajtóval.

Az Elefantino lenyűgöző szellemiségét olyan részletek hangsúlyozzák ki, mint az exkluzív fényezésekkel azonos színű kilincsek és neon (fukszia vagy türkiz) tükörház-díszítések, az egyedi kialakítású, fekete dísztárcsák és a csomagtérfedélen elhelyezett Elefantino logó.

A modell könnyed belső tere bőr kormánykereket, króm műszerfal-díszítést, valamint fukszia vagy türkiz színnel szegett, fekete szöveg üléskárpitot kínál. Ugyanazok az öltések köszönnek vissza a sebességváltó karján és a fejtámlákon, igazodva a karosszéria részletmegoldásaihoz: a külső tükörházakhoz, a dísztárcsákhoz vagy a hátsó Elefantino emblémához. Végezetül a B-oszlopon elhelyezett, azonos tónusú matricák, illetve a műszerfal és az ülések egyedi kidolgozása ugyancsak a ’metropolita’ stílusból építkezik, grafikái a legtrendibb európai városokat idézik.

Ypsilon S MOMODESIGN: sportos szellemiség és kéttónusú fényezés a fiatal városlakó férfiaknak

Az idén júliustól megvásárolható Ypsilon 'S MOMODESIGN' modell egészen 2005-től eredezteti pályafutását: ekkor lépett szövetségre egymással az olasz formatervezői ipar két legnagyobb neve, hogy a Lanciák eleganciáját a MomoDesign modern, sportos hangvételén keresztül tolmácsolja.

Az új Ypsilon S MOMODESIGN kialakítása révén elsősorban férfiakat szólít meg. Markáns, hatásos formajegyei között megtalálható a kétszínű fényezés és a sportos, egyedi megjelenés. Mindemellett az autót különösen kedvező vételáron kínáljuk.

Piactól függően az ügyfelek további módosításokkal tehetik még egyedibbé járművük megjelenését: három szimpla (Argilla piros, Vulcano fekete és Neve fehér) és öt kéttónusú fényezés áll rendelkezésükre. A minden modellvariánson megtalálható matt fekete csomagtérfedél, tető és tükörházak különleges kontrasztot alkotnak a Neve fehér, Vulcano fekete, Argilla piros, Pietra szürke, illetve a vadonatúj Zaffiro kék fényezés között. Az Ypsilon S MOMODESIGN-hoz kínált tartozékok között említést érdemel az új, áttervezett, krómbetétes hátsó lökhárító, a karosszéria színére fényezett külső kilincsek, a középkonzolon elhelyezett, azonos árnyalatú grafikák, vagy a különleges, 15 colos fekete könnyűfém keréktárcsák (opcióként 16 colos, matt fekete kerekek is rendelhetők).

Ugyanezzel a sportos megjelenéssel találkozunk a belső térben, ahol sötét kárpitozás, fekete műszerfal és ajtónapelek, egyedi és modern tengerészeti mintázatú ülések a háttámlába nyomott, MOMODESIGN grafikával, valamint a kormánykeréken és a sebességváltó szoknyáján elhelyezett, szürke öltések teremtenek egyedi környezetet. Az elegánsabb megjelenést szolgálja a műszerfal barnított kivitele, míg a műszerpark sárga grafikája a jármű sportos ambícióit erősítik.

Az Ypsilon S MOMODESIGN 1.2 Fire EVO II 69 LE motorral rendelhető.

Az egyedi modellhez a következő tételek rendelhetők: kézi vezérlésű klímaberendezés, távirányítós központi zár, bőr sebességváltó gomb és magasságában állítható vezetőülés, motoros mozgatású első ablakok, 50/50 arányban osztott hátsó ülés, elektrokróm belső visszapillantó tükör és CD/MP3 lejátszós rádió. A maximális biztonság kedvéért az Ypsilon S MOMODESIGN ABS-t is kínál (EBD, ASR és visszagurulásgátló funkciókkal), emellett tartalmazza az első és oldalsó légzsákokat, valamint az Isofix csatlakoztatást (piactól függően).

A Lancia standja a 2013. évi Frankfurti Autószalonon

A ‘Város íze’ koncepció a Lancia stand egészét meghatározza: jellemzője a kanyargó, hullámzó ívek folytonos áramlata, amelyet a fehér bőr és a fekete, tükröző felületek váltakozása rajzol ki. Ezek írják körül a kiállítási területeket, a márka minőségét és eleganciáját tükröző felszíneket és térbeli formákat, kiegészítve mindezt egy kifinomult, városias zamattal. Az elülső oszlopok mögött harmonikus vonalak teremtenek egységet fekete és fehér, fényes és matt között, utat mutatva a stand felfedezésére induló látogatóknak.

A Lancia frankfurti standján megtekinthetik a Lancia Voyager S modellt– Ezüstmetál fényezéssel, fekete bőr / szövet kárpitozással, az első ülések háttámláján elhelyezett ‘S’ logóval –, valamint  a Lancia Voyager Platinum változatát, a jellegzetes ‘Sötét acél’ színben. Ezt a modellt elegáns fekete bőr és Alcantara beltér jellemzi. Mindkét Lancia Voyagert az új, 2,8 literes, 178 lóerős, közös nyomócsöves turbódízel motor hajtja, hatfokozatú automata sebességváltón keresztül.

Ugyancsak ellátogat a kiállításra egy 2014-es modellévi Lancia Delta Gold. A 120 lóerős 1.6 MultiJet dízelmotorral szerelt modell jellegzetessége az elegáns, kéttónusú fényezés (antracit szürke és fényes fekete), a xenon fényszóró és a ‘Gran Luce’ napfénytető. A beltérben perforált bőrkárpit, Instant Nav műholdas navigációs berendezés, Blue&Me rendszer, valamint eső- és szürkület-érzékelő található. A kiállított modellt a Fiat és Chrysler csoportok alkatrész- és ügyfélszolgálati részlege, a Mopar® által kifejlesztett és forgalmazott kiegészítők – például krómozott tükörház, velúr padlószőnyegek, sportos pedálszett és egyedi lábtámasz – teszik különlegessé.

A stand látogatói emellett két Lancia Ypsilont is szemügyre vehetnek. Mindkettőt az 1.2 Fire EVO II 69 lóerős motorral és Start&Stop rendszerrel szerelték fel. Az első egy Elefantino kivitel, amely könnyen felismerhető bíbor fényezéséről, neonszín díszítőelemeiről és az Elefantino emblémáról. A másik Ypsilon egy exkluzív 'S MOMODESIGN' példány kétszínű Zaffiro kék /Matt fekete fényezéssel. 

A Lancia frankfurti standjának ékköve a Lancia Thema egyik példánya: a „gránit kristály” szürke fényezésű nagyautó megjelenését a 20 colos keréktárcsák és a nagyteljesítményű, 286 lóerős 3.6 V6 Pentastar benzinmotor teszi impozánssá. Az autó utasterében bézs bőrkárpitozás, bőrrel borított műszerfal és 506 W zenei teljesítményű Alpine audiorendszer fokozza az exkluzivitást.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
2024. április 1-től bevezetésre kerül a napi e-matrica Magyarországon. Az úthasználati jogosultság....
2024.03.28
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő. ..
2024.03.28
Új hajtáslánccal bővül a Lexus első dedikáltan akkumulátoros elektromosnak fejlesztett modellje, a....
2024.03.28
Négy új hajó siófoki felavatásával vette kezdetét a 178. balatoni hajózási szezon csütörtökön. ..
2024.03.28
Két kulcsfontosságú modelljükhöz is ráncfelvarrást mutatott be a Seat és további két modell kaphat....
2024.03.28
Második évtizede viselhetik a büszke jelzőt Győrben: az Audi Hungaria üzemelteti a világ legnagyobb....
2024.03.28
Az új Toyota Yaris a kifinomult technológia és a vezetési élmény legfrissebb példája, mely a hibrid....
2024.03.28
Az érintett útszakaszon forgalomkorlátozásra lehet számítani - írja a Katasztrófavédelem. ..
2024.03.28
Idén januártól elektromos Peugeot e-Partneren érkezik a segítség azokhoz a dél-ausztráliai....
2024.03.28
Dr. Szászi István, a Bosch csoport vezetője Magyarországon és az Adria régióban volt a vendége a....