biztosító

Generali a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjai közt

2016.03.15.

Idén első alkalommal díjazta a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjait. A nagyvállalatok kategóriájában kiemelkedőnek bizonyult a Generali, így elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

Hagyományteremtő céllal hozta létre 2015-ben a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata az Employer Branding Award-ot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, amelyet 2016-ban első alkalommal adtak át azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő pályamunkájukkal mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése, két kategóriában: kis- és középvállalatok (1 – 250 fő); valamint nagyvállalatok (250 fő felett) számára. A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékelte.


 

Generali – Példaértékű Munkáltatói Márka

Szakmai munkája elismeréseként a Generali Biztosító is elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

A vállalat munkáltatói márkaépítési projektjének célja – a nemzetközi, csoportszintű kommunikáció adaptálása mentén – egy olyan megkülönböztető munkáltatói identitás kialakítása, amely hiteles és vonzó, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, illetve támogatja a tehetséges munkaerő bevonzását, valamint erősíti a Generali márkát.
Ehhez olyan külső és belső kommunikációs akciókat, kampányokat valósított meg a cég, mint a Generali újradefiniált jövőképének, küldetésének és értékeinek adaptálása és átadása, hogy azok beépüljenek a munkatársak mindennapjaiba és iránymutatást adjanak, valamint hogy a biztosító sikerének kulcsává válhassanak. A társaság elindított továbbá egy olyan toborzókampányt – Köztünk a helyed! szlogennel –, amelyben saját kollégái közreműködésével célja a tanácsadói hivatás, az értékesítői munka népszerűsítése, a Generali szélesebb körben való megismertetése a diplomás és egyetemista fiatalok körében.

2016-ban a Generali Biztosító még több belső akcióval támogatja majd azon törekvését, hogy kollégáit, munkatársait továbbra is a középpontban tarthassa, valamint még inkább erősíteni kívánja ügyfélcentrikus és célcsoportra szabott munkáltatói márkakommunikációját.

A Generali Biztosító díjazott pályamunkájának bemutatóanyaga megtekinthető az MPRSZ honlapján.

 

Az oldal fő támogatója

 

2016.08.30
A Magyar Ásványolaj Szövetség (MÁSZ) szerint az üzemanyag-forgalmazók a többletadót valószínűleg....
2016.08.30
A világ egyik legnagyobb autóipari beszállítója, a Continental lett a Volvo tanulmány-....
2016.08.30
Elutasította a gumihulladék-feldolgozóról szóló népszavazás elrendelését Kaposvár közgyűlése....
2016.08.30
Az Értünk hozzá! márkaszerviz kampány keretében Szabó Norbertet, a Ford magyarországi szerviz- és....
2016.08.29
A "Gigászok harca" kifejezés jól szemlélteti, milyenek voltak II. Kamion Eb és fesztivál....
2016.08.29
Keszthelyi Vivien, az Audi Sport versenyzőakadémiájának egyetlen magyar tagja Christopher Mies és....
2016.08.29
Több gépipari cég összevonásával repülőgéphajtómű-gyártó vállalatot hozott létre Kína annak....
2016.08.29
Több-tízezer néző látogatott ki a TruckFest hétvégéjére! Nem csak a helyszínen lehetett látni a....
2016.08.29
- Emeli bruttó 2 forinttal a 95-ös benzin literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt....
2016.08.29
Az Aeroflot adósságállománya 180 milliárd rubelt tett ki június végén, 22,6 százalékkal....