biztosító

Generali a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjai közt

2016.03.15.

Idén első alkalommal díjazta a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjait. A nagyvállalatok kategóriájában kiemelkedőnek bizonyult a Generali, így elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

Hagyományteremtő céllal hozta létre 2015-ben a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata az Employer Branding Award-ot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, amelyet 2016-ban első alkalommal adtak át azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő pályamunkájukkal mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése, két kategóriában: kis- és középvállalatok (1 – 250 fő); valamint nagyvállalatok (250 fő felett) számára. A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékelte.


 

Generali – Példaértékű Munkáltatói Márka

Szakmai munkája elismeréseként a Generali Biztosító is elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

A vállalat munkáltatói márkaépítési projektjének célja – a nemzetközi, csoportszintű kommunikáció adaptálása mentén – egy olyan megkülönböztető munkáltatói identitás kialakítása, amely hiteles és vonzó, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, illetve támogatja a tehetséges munkaerő bevonzását, valamint erősíti a Generali márkát.
Ehhez olyan külső és belső kommunikációs akciókat, kampányokat valósított meg a cég, mint a Generali újradefiniált jövőképének, küldetésének és értékeinek adaptálása és átadása, hogy azok beépüljenek a munkatársak mindennapjaiba és iránymutatást adjanak, valamint hogy a biztosító sikerének kulcsává válhassanak. A társaság elindított továbbá egy olyan toborzókampányt – Köztünk a helyed! szlogennel –, amelyben saját kollégái közreműködésével célja a tanácsadói hivatás, az értékesítői munka népszerűsítése, a Generali szélesebb körben való megismertetése a diplomás és egyetemista fiatalok körében.

2016-ban a Generali Biztosító még több belső akcióval támogatja majd azon törekvését, hogy kollégáit, munkatársait továbbra is a középpontban tarthassa, valamint még inkább erősíteni kívánja ügyfélcentrikus és célcsoportra szabott munkáltatói márkakommunikációját.

A Generali Biztosító díjazott pályamunkájának bemutatóanyaga megtekinthető az MPRSZ honlapján.

 

Az oldal fő támogatója

 

2016.09.30
A 2016-os Párizsi Autószalonon ünnepli világpremierjét az új Civic Type R prototípusa, ami....
2016.09.30
A Nissan Micra Párizsi Autószalonon bemutatott ötödik generációjával a Nissan az alapoktól kezdve....
2016.09.30
Az Európai Mobilitási Hét sikereit folytatva a Nissan magyarországi központja elindítja „Vezetés....
2016.09.30
Az autó, amelynek neve legalább olyan hosszú, mint az elismeréseinek és megnyert díjainak listája....
2016.09.30
A százéves vállalatcsoport a centenáriumi ünnepségen leleplezett „Strategy NUMBER ONE > NEXT”....
2016.09.30
Az FCA új brazíliai (Goiana, Pernambuco állam) Jeep összeszerelő üzemének ünnepélyes megnyitása....
2016.09.30
A brit járműipar legnagyobb szakmai szervezete szerint Nagy-Britanniának az Európai Unió belső....
2016.09.30
A középkategóriás szabadidő-autót már légrugókkal is lehet rendelni. ..
2016.09.30
A Toyota bejelentette egy új „Genotyping by Random Amplicon Sequencing” (GRAS) nevű,....
2016.09.30
A Volkswagen Haszonjárművek az idei évi hannoveri Nemzetközi Haszonjármű Kiállításon mutatja be új....