biztosító

Generali a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjai közt

2016.03.15.

Idén első alkalommal díjazta a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjait. A nagyvállalatok kategóriájában kiemelkedőnek bizonyult a Generali, így elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

Hagyományteremtő céllal hozta létre 2015-ben a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata az Employer Branding Award-ot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, amelyet 2016-ban első alkalommal adtak át azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő pályamunkájukkal mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése, két kategóriában: kis- és középvállalatok (1 – 250 fő); valamint nagyvállalatok (250 fő felett) számára. A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékelte.


 

Generali – Példaértékű Munkáltatói Márka

Szakmai munkája elismeréseként a Generali Biztosító is elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

A vállalat munkáltatói márkaépítési projektjének célja – a nemzetközi, csoportszintű kommunikáció adaptálása mentén – egy olyan megkülönböztető munkáltatói identitás kialakítása, amely hiteles és vonzó, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, illetve támogatja a tehetséges munkaerő bevonzását, valamint erősíti a Generali márkát.
Ehhez olyan külső és belső kommunikációs akciókat, kampányokat valósított meg a cég, mint a Generali újradefiniált jövőképének, küldetésének és értékeinek adaptálása és átadása, hogy azok beépüljenek a munkatársak mindennapjaiba és iránymutatást adjanak, valamint hogy a biztosító sikerének kulcsává válhassanak. A társaság elindított továbbá egy olyan toborzókampányt – Köztünk a helyed! szlogennel –, amelyben saját kollégái közreműködésével célja a tanácsadói hivatás, az értékesítői munka népszerűsítése, a Generali szélesebb körben való megismertetése a diplomás és egyetemista fiatalok körében.

2016-ban a Generali Biztosító még több belső akcióval támogatja majd azon törekvését, hogy kollégáit, munkatársait továbbra is a középpontban tarthassa, valamint még inkább erősíteni kívánja ügyfélcentrikus és célcsoportra szabott munkáltatói márkakommunikációját.

A Generali Biztosító díjazott pályamunkájának bemutatóanyaga megtekinthető az MPRSZ honlapján.

 

Az oldal fő támogatója

 

2016.07.01
Látványosan megnő nyáron az üzemanyag-fogyasztás az év többi hónapjához képest a hazai és a....
2016.07.01
A három szezonra szóló szerződés 2016 júliusában lép életbe. A széleskörű partneri....
2016.07.01
Az e-útdíjjal kapcsolatban fedezethiány miatt szabják ki a legtöbb büntetést Magyarországon az....
2016.07.01
Lesodródott az úttestről és az út menti árokba csapódott egy személyautó csütörtök éjjel Győr-....
2016.06.30
Százmillió forintos nagyságrendben kezdődnek fejlesztések az autóiparban érdekelt japán Shinwa....
2016.06.30
Június 14-15 között kerített sort az ICDP a szokásos nyári szakmai találkozójára, ahol az autóipar....
2016.06.30
A világ első villamosított autópályája-szakaszát a közép svédországi Gävle városában adták át....
2016.06.30
Ötvenmilliárd forintos beruházási programot hajt végre a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér....
2016.06.30
Manapság, amikor egyre nagyobb és nagyobb mennyiségek szállítására van igény, a flottakezelő....
2016.06.30
A Kia 27 éve a legelső olyan nem prémium márka, amely az IQS újautó-minőségi felmérés élén végzett....