biztosító

Generali a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjai közt

2016.03.15.

Idén első alkalommal díjazta a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjait. A nagyvállalatok kategóriájában kiemelkedőnek bizonyult a Generali, így elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

Hagyományteremtő céllal hozta létre 2015-ben a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata az Employer Branding Award-ot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, amelyet 2016-ban első alkalommal adtak át azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő pályamunkájukkal mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése, két kategóriában: kis- és középvállalatok (1 – 250 fő); valamint nagyvállalatok (250 fő felett) számára. A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékelte.


 

Generali – Példaértékű Munkáltatói Márka

Szakmai munkája elismeréseként a Generali Biztosító is elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

A vállalat munkáltatói márkaépítési projektjének célja – a nemzetközi, csoportszintű kommunikáció adaptálása mentén – egy olyan megkülönböztető munkáltatói identitás kialakítása, amely hiteles és vonzó, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, illetve támogatja a tehetséges munkaerő bevonzását, valamint erősíti a Generali márkát.
Ehhez olyan külső és belső kommunikációs akciókat, kampányokat valósított meg a cég, mint a Generali újradefiniált jövőképének, küldetésének és értékeinek adaptálása és átadása, hogy azok beépüljenek a munkatársak mindennapjaiba és iránymutatást adjanak, valamint hogy a biztosító sikerének kulcsává válhassanak. A társaság elindított továbbá egy olyan toborzókampányt – Köztünk a helyed! szlogennel –, amelyben saját kollégái közreműködésével célja a tanácsadói hivatás, az értékesítői munka népszerűsítése, a Generali szélesebb körben való megismertetése a diplomás és egyetemista fiatalok körében.

2016-ban a Generali Biztosító még több belső akcióval támogatja majd azon törekvését, hogy kollégáit, munkatársait továbbra is a középpontban tarthassa, valamint még inkább erősíteni kívánja ügyfélcentrikus és célcsoportra szabott munkáltatói márkakommunikációját.

A Generali Biztosító díjazott pályamunkájának bemutatóanyaga megtekinthető az MPRSZ honlapján.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.02.21
A Volkswagen kiemelkedett a többi autógyártó közül a maga 17,9 százalékos növekedésével. ..
2018.02.21
Csökkentette bruttó 2-2 forinttal a 95-ös benzin és a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát....
2018.02.21
Az országban nincs járhatatlan út, három településen, csaknem ezer fogyasztási helyen azonban....
2018.02.20
A 2017-es modellév egyik legnagyobb és leginkább várt újdonsága az X-ADV volt. A koncepció,....
2018.02.20
A környezetbarát hibrid autói mellett motorsport hagyományairól ismert Toyota versenyistállója, a....
2018.02.20
Kínában jelentősen, több mint 7 százalékkal emelkedett az új személyautók eladása januárban -....
2018.02.20
Mykola Kapusta Ukrajnából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.02.20
„A Red-Bull autója az egyik legjobb az egész mezőnyben”, szögezi le Max Verstappen a Motorsport-....
2018.02.20
A Lexus március 6-án tartja az új UX crossover világpremierjét, mellette a három üléssoros,....
2018.02.20
- Új autóalkatrész gyártó üzemet hoz létre Újhartyánban a svájci tulajdonú REHAU-Automotive Kft., a....