biztosító

Generali a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjai közt

2016.03.15.

Idén első alkalommal díjazta a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjait. A nagyvállalatok kategóriájában kiemelkedőnek bizonyult a Generali, így elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

Hagyományteremtő céllal hozta létre 2015-ben a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata az Employer Branding Award-ot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, amelyet 2016-ban első alkalommal adtak át azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő pályamunkájukkal mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése, két kategóriában: kis- és középvállalatok (1 – 250 fő); valamint nagyvállalatok (250 fő felett) számára. A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékelte.


 

Generali – Példaértékű Munkáltatói Márka

Szakmai munkája elismeréseként a Generali Biztosító is elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

A vállalat munkáltatói márkaépítési projektjének célja – a nemzetközi, csoportszintű kommunikáció adaptálása mentén – egy olyan megkülönböztető munkáltatói identitás kialakítása, amely hiteles és vonzó, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, illetve támogatja a tehetséges munkaerő bevonzását, valamint erősíti a Generali márkát.
Ehhez olyan külső és belső kommunikációs akciókat, kampányokat valósított meg a cég, mint a Generali újradefiniált jövőképének, küldetésének és értékeinek adaptálása és átadása, hogy azok beépüljenek a munkatársak mindennapjaiba és iránymutatást adjanak, valamint hogy a biztosító sikerének kulcsává válhassanak. A társaság elindított továbbá egy olyan toborzókampányt – Köztünk a helyed! szlogennel –, amelyben saját kollégái közreműködésével célja a tanácsadói hivatás, az értékesítői munka népszerűsítése, a Generali szélesebb körben való megismertetése a diplomás és egyetemista fiatalok körében.

2016-ban a Generali Biztosító még több belső akcióval támogatja majd azon törekvését, hogy kollégáit, munkatársait továbbra is a középpontban tarthassa, valamint még inkább erősíteni kívánja ügyfélcentrikus és célcsoportra szabott munkáltatói márkakommunikációját.

A Generali Biztosító díjazott pályamunkájának bemutatóanyaga megtekinthető az MPRSZ honlapján.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2017.06.24
A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton, a Mercedes brit pilótája nyerte a Forma-1-es Azeri....
2017.06.24
Frontálisan ütközött két személygépkocsi az M6-os autópálya iváncsai felhajtóján, a Budapest felé....
2017.06.24
A Trend című gazdasági lap összeszedte, mely cégek tettek szert a legnagyobb árbevételre 2016-ban....
2017.06.24
Valtteri Bottas, a Mercedes finn pilótája bizonyult a leggyorsabbnak a Forma-1-es Azeri Nagydíj....
2017.06.24
A Datahouse adatai szerint 2017 első öt hónapjában összesen 51 203 új személygépkocsit és....
2017.06.24
A győri rendőrök tanúk jelentkezését várják egy közúti közlekedési baleset ügyében - írja a police.....
2017.06.24
Az AUDI HUNGARIA Zrt. és partneriskolái duális szakképzésében idén 124 tanuló szerzett....
2017.06.24
Baleset miatt forgalmi torlódás alakult ki az M1-M7 autópálya Balaton felé vezető oldalán - írja a....
2017.06.24
A Nyugat-Európából szabadságukra hazatérő vendégmunkások miatt szombat reggeltől jelentős torlódás....
2017.06.24
A német határellenőrzés azonnali megszüntetését követelik a salzburgi vállalkozások, a....