biztosító

Generali a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjai közt

2016.03.15.

Idén első alkalommal díjazta a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjait. A nagyvállalatok kategóriájában kiemelkedőnek bizonyult a Generali, így elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

Hagyományteremtő céllal hozta létre 2015-ben a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata az Employer Branding Award-ot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, amelyet 2016-ban első alkalommal adtak át azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő pályamunkájukkal mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése, két kategóriában: kis- és középvállalatok (1 – 250 fő); valamint nagyvállalatok (250 fő felett) számára. A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékelte.


 

Generali – Példaértékű Munkáltatói Márka

Szakmai munkája elismeréseként a Generali Biztosító is elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

A vállalat munkáltatói márkaépítési projektjének célja – a nemzetközi, csoportszintű kommunikáció adaptálása mentén – egy olyan megkülönböztető munkáltatói identitás kialakítása, amely hiteles és vonzó, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, illetve támogatja a tehetséges munkaerő bevonzását, valamint erősíti a Generali márkát.
Ehhez olyan külső és belső kommunikációs akciókat, kampányokat valósított meg a cég, mint a Generali újradefiniált jövőképének, küldetésének és értékeinek adaptálása és átadása, hogy azok beépüljenek a munkatársak mindennapjaiba és iránymutatást adjanak, valamint hogy a biztosító sikerének kulcsává válhassanak. A társaság elindított továbbá egy olyan toborzókampányt – Köztünk a helyed! szlogennel –, amelyben saját kollégái közreműködésével célja a tanácsadói hivatás, az értékesítői munka népszerűsítése, a Generali szélesebb körben való megismertetése a diplomás és egyetemista fiatalok körében.

2016-ban a Generali Biztosító még több belső akcióval támogatja majd azon törekvését, hogy kollégáit, munkatársait továbbra is a középpontban tarthassa, valamint még inkább erősíteni kívánja ügyfélcentrikus és célcsoportra szabott munkáltatói márkakommunikációját.

A Generali Biztosító díjazott pályamunkájának bemutatóanyaga megtekinthető az MPRSZ honlapján.

 

Az oldal fő támogatója

 

2016.05.28
Kigyulladt egy személyautó a 7-es főúton, Baracskánál. A járműben ketten utaztak, egyikük sem....
2016.05.28
A Te gyerkőcöd is szereti a meséket? Szívesen játszana Vukkal, sárkányokkal vagy éppen más....
2016.05.28
A címvédő Kiss Norbert, a Tankpool24 Mercedes magyar versenyzője a szombati első futamon....
2016.05.28
Az országos közlekedésbiztonsági vetélkedő fődíja egy Skoda Rapid Spaceback személygépkocsi -....
2016.05.28
Ismét zavartalan a forgalom az M1-es autópályán a hegyeshalmi határátlépőnél, miután az osztrák....
2016.05.28
Mindkét futamon dobogóra állt Michelisz Norbert, a Honda gyári csapatának magyar pilótája a....
2016.05.28
Egymásba rohant két autó Budapesten, a Nagykovácsi út és a Szép Juhászné út kereszteződésében. A....
2016.05.28
Daniel Ricciardo, a Red Bull ausztrál pilótája nyerte a Forma-1-es Moncaói Nagydíj szombati....
2016.05.28
A Volvo kiszámolta, hogy a 2021-es piaci bevezetéskor mekkora felárra számíthatnak azok, akik....
2016.05.28
A négyszeres világbajnok Sebastian Vettel volt a leggyorsabb a Forma-1-es Monacói Nagydíj....