biztosító

Generali a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjai közt

2016.03.15.

Idén első alkalommal díjazta a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjait. A nagyvállalatok kategóriájában kiemelkedőnek bizonyult a Generali, így elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

Hagyományteremtő céllal hozta létre 2015-ben a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata az Employer Branding Award-ot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, amelyet 2016-ban első alkalommal adtak át azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő pályamunkájukkal mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése, két kategóriában: kis- és középvállalatok (1 – 250 fő); valamint nagyvállalatok (250 fő felett) számára. A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékelte.


 

Generali – Példaértékű Munkáltatói Márka

Szakmai munkája elismeréseként a Generali Biztosító is elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

A vállalat munkáltatói márkaépítési projektjének célja – a nemzetközi, csoportszintű kommunikáció adaptálása mentén – egy olyan megkülönböztető munkáltatói identitás kialakítása, amely hiteles és vonzó, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, illetve támogatja a tehetséges munkaerő bevonzását, valamint erősíti a Generali márkát.
Ehhez olyan külső és belső kommunikációs akciókat, kampányokat valósított meg a cég, mint a Generali újradefiniált jövőképének, küldetésének és értékeinek adaptálása és átadása, hogy azok beépüljenek a munkatársak mindennapjaiba és iránymutatást adjanak, valamint hogy a biztosító sikerének kulcsává válhassanak. A társaság elindított továbbá egy olyan toborzókampányt – Köztünk a helyed! szlogennel –, amelyben saját kollégái közreműködésével célja a tanácsadói hivatás, az értékesítői munka népszerűsítése, a Generali szélesebb körben való megismertetése a diplomás és egyetemista fiatalok körében.

2016-ban a Generali Biztosító még több belső akcióval támogatja majd azon törekvését, hogy kollégáit, munkatársait továbbra is a középpontban tarthassa, valamint még inkább erősíteni kívánja ügyfélcentrikus és célcsoportra szabott munkáltatói márkakommunikációját.

A Generali Biztosító díjazott pályamunkájának bemutatóanyaga megtekinthető az MPRSZ honlapján.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2017.01.17
A Williams elengedte a finnt a világbajnok istállóhoz, Valtteri Bottas helyére pedig a nyugdíjból....
2017.01.17
Szentgotthárd rekord évet zárt 2016-ban, közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi....
2017.01.17
horvát hatóságok döntése szerint kedd délelőttől nem hajthatnak be a Horvátország területére a 7,....
2017.01.17
Decemberben nőtt a forgalomba állított új személygépkocsik száma az európai autópiacon az egy....
2017.01.17
A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányság vezetője emléklapokat adott át azoknak az....
2017.01.17
Az ABT Schaeffler Audi Sport Formula E csapat virtuálisan már megkezdte az új évet: Lucas di....
2017.01.17
Minden Párizsban közlekedő gépjárművön, a külföldi rendszámúakon is kötelező hétfőtől a....
2017.01.17
A gyanú szerint az 5402-es számú úton ütött el egy 50 éves férfit a román állampolgár és....
2017.01.16
Mentőt szállító lánctalpas, elakadt kotrógép és kerítésmagasságú hótenger, ilyen volt a január....
2017.01.16
Naji Benaji Marokkóból pályázott az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....