biztosító

Generali a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjai közt

2016.03.15.

Idén első alkalommal díjazta a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata a hazai munkáltatói márkaépítés legjobbjait. A nagyvállalatok kategóriájában kiemelkedőnek bizonyult a Generali, így elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

Hagyományteremtő céllal hozta létre 2015-ben a Magyar PR Szövetség Employer Branding tagozata az Employer Branding Award-ot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját, amelyet 2016-ban első alkalommal adtak át azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő pályamunkájukkal mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése, két kategóriában: kis- és középvállalatok (1 – 250 fő); valamint nagyvállalatok (250 fő felett) számára. A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri értékelte.


 

Generali – Példaértékű Munkáltatói Márka

Szakmai munkája elismeréseként a Generali Biztosító is elnyerte az Employer Branding Award – Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés – 2015 díjat.

A vállalat munkáltatói márkaépítési projektjének célja – a nemzetközi, csoportszintű kommunikáció adaptálása mentén – egy olyan megkülönböztető munkáltatói identitás kialakítása, amely hiteles és vonzó, növeli a munkavállalói elkötelezettséget, illetve támogatja a tehetséges munkaerő bevonzását, valamint erősíti a Generali márkát.
Ehhez olyan külső és belső kommunikációs akciókat, kampányokat valósított meg a cég, mint a Generali újradefiniált jövőképének, küldetésének és értékeinek adaptálása és átadása, hogy azok beépüljenek a munkatársak mindennapjaiba és iránymutatást adjanak, valamint hogy a biztosító sikerének kulcsává válhassanak. A társaság elindított továbbá egy olyan toborzókampányt – Köztünk a helyed! szlogennel –, amelyben saját kollégái közreműködésével célja a tanácsadói hivatás, az értékesítői munka népszerűsítése, a Generali szélesebb körben való megismertetése a diplomás és egyetemista fiatalok körében.

2016-ban a Generali Biztosító még több belső akcióval támogatja majd azon törekvését, hogy kollégáit, munkatársait továbbra is a középpontban tarthassa, valamint még inkább erősíteni kívánja ügyfélcentrikus és célcsoportra szabott munkáltatói márkakommunikációját.

A Generali Biztosító díjazott pályamunkájának bemutatóanyaga megtekinthető az MPRSZ honlapján.

 

Az oldal fő támogatója

 

2016.07.24
Hajnali négykor ellopott egy asztalt egy vendéglátó teraszáról, majd egy közelben álló rendőrségi....
2016.07.24
A világbajnoki címvédő nyerte vasárnap a 31. Forma-1-es Magyar Nagydíjat, a Mercedes brit pilótája....
2016.07.24
A thaiföldi Bangkokból, részben a híres Selyemúton mintegy 19250 kilométert megtéve jutott el az....
2016.07.24
E heti rajzunk készítője Kelemen István, karikatúrájának címe: Tombol a nyár ..
2016.07.24
Jelentős lépést tett a Volkswagen márka az ökológiailag hosszú távon fenntartható termelés felé:....
2016.07.24
Elsőfokú, citromsárga riasztást adott ki heves zivatarok veszélye miatt az Országos Meteorológiai....
2016.07.24
Az első fél évben jelentősen nőtt az új és használt autók piaca: kiemelkednek a flották, de a....
2016.07.24
Küzdelmes nap volt. Persze, ez nem érte meglepetésként a versenyzőket, hiszen hosszú-hosszú....
2016.07.24
II. János Pál pápa első spanyolországi látogatására készült el a Panda különleges változata. ..
2016.07.24
A vasárnap délelőtti programok és a 31. Forma-1 Magyar Nagydíj jelentős tömeget vonzanak....