Ingolstadt

Globális márkakampányt indít az Audi a 72andSunny együttműködésével

2019.11.29.

Új globális márkakampányt indít jövőre az Audi, amelynek középpontjában a négy karika újrapozicionálása áll, s amelyben a globális márkamenedzsmentnek megfelelően minden eddiginél intenzívebben jelennek meg a vállalat nemzetközi hálózatából érkező ismeretek és kommunikációs trendek. Partnerként a nemzetközileg aktív 72andSunny kreatív ügynökséget nyerte meg az Audi.

A kampány alapjául az Audi új márkastratégiája szolgál. A legfontosabb célok egyike „A haladás technikája” mottó újraértelmezése és új élettel feltöltése, amelynek a jövőben már nem csupán a műszakilag megvalósíthatóról kell szólnia, hanem még inkább a középpontba kell állítania az ügyfelek kívánságait. „A ’haladás’ globálisan immár mindinkább a hozzáállás, a belső beállítottság kérdésévé válik” – hangsúlyozta Sven Schuwirth, az Audi márka Digital Business és Customer Experience vezetője. „Ezért lépünk a marketing területén is új utakra, hogy emocionálisan újratölthessük az Audi márkát. E projektet már a kezdetektől szerte a világon dolgozó kollégáinkkal intenzív együttműködésben kívánjuk megvalósítani. A 72andSunny ideális ügynökség számunkra, hogy e célkitűzéseinket nagyszabású márkakampány keretében tegyük jól érzékelhetővé.”

Carlo Cavallone, a 72andSunny Amsterdam kreatív ügyvezető igazgatója így fogalmazott: „Örömteli és izgalmas számunkra, hogy az első autógyártó, akivel Amszterdamban együtt dolgozhatunk, a világ egyik leginnovatívabb, legkreatívabb és legizgalmasabb márkája. Megtiszteltetésnek vesszük, egyben nagy örömmel tölt el minket, hogy közösen írhatjuk története következő fejezetét – nagy kihívás, amelynek szívesen állunk elébe.” Az Audival folytatott közös munkát a 72andSunny amszterdami irodája irányítja majd, az ügynökség világméretű hálózatának támogatásával. New York-i, Los Angeles-i, Sydney-i és szingapúri irodáival a 72andSunny nemzetközi reklámügynökség, akinek ügyfélportfoliójában többek között a Google, az adidas és az Unilever is szerepel.

 

Az Audi tervezett kommunikációs offenzívájában a márka megerősítése játssza a központi szerepet, amit az Audi következetesen meg kíván fiatalítani, mégpedig különösen progresszív vásárlói célcsoportok megszólításával. A márka prémiumkarakterét szintén a luxus korszerű formája jegyében kívánja új életre kelteni, miközben egyértelműen megfogalmazott célkitűzése a márkaimázs és a márka ismertségének hosszú távú erősítése.

 

Az új márkakampány 2020 első negyedévében veszi kezdetét.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.01.27
Szlovákia a jövőben nem csak autókat akar gyártani, hanem a fejlesztésekbe is be akar kapcsolódni.....
2020.01.27
– A kátyú okozta károk 60-70 százaléka jellemzően az első negyedévben történik a kátyúbiztosítást....
2020.01.26
A Hyundai belga versenyzője életében először győzött a hercegségben, rajta kívül két toyotás páros....
2020.01.26
A világ legnagyobb számban eladott négykerekűje a Toyota Corolla, eddig több mint 47,5 millió....
2020.01.26
Az ország nagy részén újra ónos esőre figyelmeztet az Országos Meteorológiai Szolgálat. ..
2020.01.26
E heti rajzunk készítője T-boy. Rajzának címe: Városi élet. ..
2020.01.26
Mi is írtunk már korábban a Sono Motors elnevezésű startupról, akik egy BMW i3 alapjaira épített....
2020.01.26
Jelentősen drágult az elsősorban autók katalizátoraiban alkalmazott, de az ékszeriparban is....
2020.01.26
A Forma–1-es csapatok közül hetedikként az Alfa Romeo is ismertette, mikor leplezi le 2020-as....
2020.01.26
Uros Maksimovic Szerbiából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....