Toyota hibrid
A meglesett Tundrában – azaz a Toyota pickup-kínálatának legnagyobb tagjában – hibrid hajtáslánc dolgozik. Ez a furcsa hátsó „szoknyát” is megmagyarázza: az sem a kipufogócsövek elrendezését, sem a hátsó tengelyre szerelt, esetleges elektromos segédhajtást nem engedi látni.
Egy ekkora jármű – a Tundra kiviteltől függően 5,8–6,3 méter hosszú, össztömege pedig 3,0–3,2 tonna – mozgatásához persze valamivel többre van szükség a Prius 122 lóerős hajtásláncánál. Kézenfekvő megoldás volna a Lexus számos típusában megtalálható, 3,5 literes V6-osra épülő, 354 lóerős, 600 Nm körüli hibrid egysége.
Nem először röppen fel a hír, hogy a Toyota közös platformra helyezné át globális pickupjainak (Tundra, Tacoma és Hilux) gyártását, ráadásul ez a platform állítólag eleve támogatja a részleges vagy teljes villamosítást. Ebben az esetben nagyon is életszerű volna, hogy a Hilux fedélzetén Európába is eljusson a hibrid hajtáslánc.