ICDP

ICDP 2019 - Az autóipar legfontosabb kérdései

2019.05.30.

Az ICDP minden évben új területekre evez, így van ez a 2019-2020-as kutatási programban is. A “szezon” most kezdődik, hamarosan érkeznek a legújabb kutatások, de addig is érdemes megnézni, mik azok a témák és kérdések, amik az ICDP kutatóit foglalkoztatja.

Az ICDP egy nemzetközi kutatási és stratégiai szervezet, amely autóipari forgalmazásra, kiskereskedelemre és az értékesítésre specializálódott. Európa legfontosabb országaiban jelen vannak szakértő kutatóikon keresztül, valamint partnerségeken keresztül az ipar minden egyes alterületére pontos rálátásuk van. Az ICDP Európa vezető autóipari kutatószervezete, de az öreg kontinensen kívül jelen vannak Dél-Amerikában, Kínában és Indiában is.

Az ICDP európai kutatási programját az autóiparban működő szervezetek támogatják az értékesítés, az aftersales, az alkatrészek és a szolgáltatásnyújtás területén is. Ez magában foglalja az autógyártókat, az importőröket, a kereskedőcsoportokat és az önálló kereskedőket, a szervizeket és szolgáltatókat, a kereskedelmi szövetségeket és a digitális térben működő, új szereplőket.

A vásárlók

Hogyan változik az ügyfelek hozzáállása a járművek vásárlásához, „tulajdonlásához” és üzemeltetéséhez?

Milyen mértékben keresik az ügyfelek online vásárlást? A kereskedőtől, vagy közvetlenül a gyártótól vesszük az autót?

Mit várnak a vevők a használat alapú modellektől, mint az előfizetés vagy az újabb lízinkonstrukciók? Mi kell ahhoz, hogy ezek a szolgáltatások elterjedjenek?

Értékesítési csatornák

Hogyan juthatnak el a gyártók a vásárlókhoz már az autóvásárlás legelső szakaszaiban?

Mekkora szerep juthat a harmadik felek által működtetett platformoknak, mint a Carwow vagy a Meinauto?

Milyen lesz a jövő kereskedői hálózata? Ki fogja működtetni?

Hogyan alakul át a kereskedők felé történő kifizetések rendszere, ha az eladások jelentős részét a gyártó fogja generálni, például online értékesítésen keresztül?

Mi a másodlagos kereskedések (pop-up store, pláza-kereskedés) szerepe a jövő autókereskedelmében?

Aftersales

Milyen hatása lesz az elektromos autók terjedésének a szervizekre?

Hogyan tudnak a műhelyek lépést tartani a folyamatosan változó technológiákkal?

Milyen szabályozás vár az európai autójavítókra? Egy önvezető autó javítása nagyobb felelősség, mint egy hagyományos autó karbantartása, így kérdéses, hogy mindenki “engedélyt kap rá”.

Természetesen számos egyéb téma is a szervezet látókörébe kerül, de a fent bemutatott három terület kerül leginkább fókuszba a következő évben.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.08.25
Mohammad Saleh Iránból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2019.08.25
Franciaországban 2019 szeptemberében hatályba lép a közlekedési szabályzat módosításáról szóló....
2019.08.25
A Toyota észt versenyzője sorozatban harmadszor nyert az aszfaltos német versenyen, az előnye már....
2019.08.25
E heti rajzunk készítője T-boy. Rajzának címe: Édes autó. ..
2019.08.25
Alex Rins a célegyenesben centiméterekkel előzte meg Marc Marquezt a Brit Nagydíjon, a suzukis 13....
2019.08.25
Kedden próbálkoznak újból a robotot szállító orosz űrhajó csatlakoztatásával a Nemzetközi....
2019.08.25
A magyar tengert körbebiciklizni hatalmas élmény, és az a legjobb benne, hogy szinte bárki, a saját....
2019.08.25
Jelentős sebességtúllépés miatt büntettek meg Zalában egy motorost - a hosszú hétvégén tartott....
2019.08.25
A megnövekedett forgalom miatt torlódás alakult ki a hegyeshalmi határátlépési pont közelében. ..
2019.08.25
A RaceFans információi szerint 2021-ben új csapat csatlakozhat a királykategória mezőnyéhez, a....