ICDP

ICDP 2019 - Az autóipar legfontosabb kérdései

2019.05.30.

Az ICDP minden évben új területekre evez, így van ez a 2019-2020-as kutatási programban is. A “szezon” most kezdődik, hamarosan érkeznek a legújabb kutatások, de addig is érdemes megnézni, mik azok a témák és kérdések, amik az ICDP kutatóit foglalkoztatja.

Az ICDP egy nemzetközi kutatási és stratégiai szervezet, amely autóipari forgalmazásra, kiskereskedelemre és az értékesítésre specializálódott. Európa legfontosabb országaiban jelen vannak szakértő kutatóikon keresztül, valamint partnerségeken keresztül az ipar minden egyes alterületére pontos rálátásuk van. Az ICDP Európa vezető autóipari kutatószervezete, de az öreg kontinensen kívül jelen vannak Dél-Amerikában, Kínában és Indiában is.

Az ICDP európai kutatási programját az autóiparban működő szervezetek támogatják az értékesítés, az aftersales, az alkatrészek és a szolgáltatásnyújtás területén is. Ez magában foglalja az autógyártókat, az importőröket, a kereskedőcsoportokat és az önálló kereskedőket, a szervizeket és szolgáltatókat, a kereskedelmi szövetségeket és a digitális térben működő, új szereplőket.

A vásárlók

Hogyan változik az ügyfelek hozzáállása a járművek vásárlásához, „tulajdonlásához” és üzemeltetéséhez?

Milyen mértékben keresik az ügyfelek online vásárlást? A kereskedőtől, vagy közvetlenül a gyártótól vesszük az autót?

Mit várnak a vevők a használat alapú modellektől, mint az előfizetés vagy az újabb lízinkonstrukciók? Mi kell ahhoz, hogy ezek a szolgáltatások elterjedjenek?

Értékesítési csatornák

Hogyan juthatnak el a gyártók a vásárlókhoz már az autóvásárlás legelső szakaszaiban?

Mekkora szerep juthat a harmadik felek által működtetett platformoknak, mint a Carwow vagy a Meinauto?

Milyen lesz a jövő kereskedői hálózata? Ki fogja működtetni?

Hogyan alakul át a kereskedők felé történő kifizetések rendszere, ha az eladások jelentős részét a gyártó fogja generálni, például online értékesítésen keresztül?

Mi a másodlagos kereskedések (pop-up store, pláza-kereskedés) szerepe a jövő autókereskedelmében?

Aftersales

Milyen hatása lesz az elektromos autók terjedésének a szervizekre?

Hogyan tudnak a műhelyek lépést tartani a folyamatosan változó technológiákkal?

Milyen szabályozás vár az európai autójavítókra? Egy önvezető autó javítása nagyobb felelősség, mint egy hagyományos autó karbantartása, így kérdéses, hogy mindenki “engedélyt kap rá”.

Természetesen számos egyéb téma is a szervezet látókörébe kerül, de a fent bemutatott három terület kerül leginkább fókuszba a következő évben.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.11.17
Roberto Sergio Castillo Rodriguez Kubából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....
2019.11.17
Michelisz Norbert, a Hyundai magyar pilótája egy 10. és egy 12. helyezéssel zárta a túraautó-....
2019.11.17
Az okostelefonos alkalmazásoknak köszönhetően ma már jóval egyszerűbb és kényelmesebb az utazás,....
2019.11.17
Levonulóban a Sajó árvíze, így vasárnaptól már nincs vízátfolyás miatt lezárt út Borsod-Abaúj-....
2019.11.17
A rendőrségre szerdán érkezett bejelentés arról, hogy egy férfi egy budakalászi családi ház udvarán....
2019.11.17
A DJI dróngyártó cég új alkalmazásával csupán egy okostelefon segítségével gyorsan azonosíthatók és....
2019.11.17
A járművezetés élethosszig tartó tanulást igényel – mondta Knezsik István, az Autós Nagykoalíció....
2019.11.17
Az oroszországi GAZ-csoport (Gorkovsky Avtomobilny Zavod) összeszerelő üzemet létesít Vietnámban –....
2019.11.16
Max Verstappen nyerte a Forma-1-es Brazil Nagydíj szombati időmérő edzését, így a vasárnapi futamon....
2019.11.16
30 éve még nem léteztek japán prémiummárkák, de a 80-as évek végén a Toyota gondolt egy merészet,....