Ford Focus
A kampány fókuszában az emberek állnak, a vállalkozó kedvű résztvevők mesélhetnek a mesterséges intelligenciának (AI) életük legfontosabb kedvteléseiről, a hobbijukról és tanúi lehessenek, amint mindez egy látványos videóban kel életre a hat méter magas, 30 méter hosszú, FOCUS feliratot formázó betűsor 540 darab LED-kijelzőjén.
Az AI négy nyelven ért, és beszélgetés közben bármilyen hobbit felismer (legyen az a szörf vagy a bélyeggyűjtés), és több millió fotó közül válogatva biztosan megtalálja azt, ami tökéletesen illik beszélgetőpartnere szenvedélyéhez. Ha a felhasználó befejezte a beszélgetést, kissé hátrébb lépve megcsodálhatja, amint a kép felragyog a hatalmas felirat egész felületén, ezután pedig megkapja személyes élményének videováltozatát, amit máris megoszthat a közösségi oldalakon.
Körülbelül 200 órába telt megtanítani az AI-t arra, hogy megértse, milyen hobbiról beszélgetnek vele a felhasználók, és arra, hogy reagálni tudjon minderre; emellett pedig további 6000 munkaórát vett igénybe a 20 tonnás szerkezet megépítése.