Continental

Jelentős megtakarítást kínálnak a Continental új generációs teherautó-abroncsai

2014.04.15.

A Continental új mércét állít fel az áruszállításban a Conti EcoPlus termékcsaláddal. A gördülési ellenállás jelenős csökkenésével, az élettartam szempontjából semmilyen kompromisszumot nem jelentő optimalizálással az abroncsok kimagasló teljesítményt nyújtanak az autópályákon és a gyorsforgalmi utakon egyaránt. A pótkocsikhoz kifejlesztett Conti EcoPlus HT3 januári bemutatását követően a kormányzott tengelyre szerelhető Conti EcoPlus HS3, illetve a hajtott tengelyre tervezett Conti EcoPlus HD3 teszi teljessé a termékkínálatot.

A sikeres elődökhöz képest akár 26%-kal is alacsonyabb lehet a harmadik generációs
Conti EcoPlus HS3 gumiabroncsok gördülési ellenállása, melynek köszönhetően lényegesen kisebb üzemanyag-felhasználás érhető el. A fogyasztás csökkentéséhez az oldalfalakhoz használt új fejlesztésű alapanyag-keverék, a futófelület kétrétegű kialakítása, illetve a gumiabroncs innovatív mintázata is hozzájárul.

A kormányzott tengelyre szánt Conti EcoPlus HS3 innovatív futófelületével bizonyítja, hogy lehetséges egyszerre javítani a gördülési ellenálláson és a vizes útfelületen nyújtott tapadáson. Ennek jelentősége abban rejlik, hogy ezek jellemzően egymásnak ellentmondó célkitűzések a gumiabroncsok fejlesztése során. A Continental mérnökei gondoskodtak arról is, hogy az új gumiabroncsok tartóssága meghaladja az előző abroncsgeneráció által képviselt magas szintet.

A Conti EcoPlus HS3 szerkezetét úgy módosították, hogy alkalmazkodjon az új Euro 6-os motortechnológia miatt jelentkező nagyobb terheléshez. Emellett minden Conti EcoPlus HS3 kormányzott tengelyre szánt abroncs futófelülete tartalmaz egy speciális indikátort, melynek segítségével a hibás futóműbeállítás könnyen és gyorsan felismerhető, ennek köszönhetően pedig megelőzhető az abroncs egyenetlen rendellenes kopása.

Literekben mérhető megtakarítás

A Conti EcoPlus HD3 hajtott tengelyre szánt abroncsot kifejezetten vontatásra tervezték. Teljesen átalakult a futófelület, alkalmazkodva a modern kamionok nagyobb motorerejéhez, illetve a nagyobb féknyomatékhoz.  A Conti EcoPlus HD3-hoz is új alapanyag-keveréket használtak, amely jelentős, akár 16%-os javulást eredményez az autópályákon a gördülési ellenállás tekintetében. Az abroncsok speciálisan kialakított peremei szintén hozzájárulnak a fogyasztás csökkenéshez.

Az új abroncssorozat harmadik tagja a Conti EcoPlus HT3 pótkocsi abroncs, amely mintázatával, optimalizált gumikeverékével jelentős előrelépést képvisel nemcsak a gördülési ellenállás, hanem a kezelhetőség tekintetében is. A futófelület új keveréke optimalizált tapadást biztosít, javítva ezzel a kanyarodóképességet és a fékerő átvitelét. A Conti EcoPlus abroncsok élettartama meghosszabbítható, ugyanis az új generáció tagja is – hasonlóan a korábbi Continental abroncsokhoz – újrafutózhatók.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.16
Sokan nagyon igényesek autójukkal, de magukkal már nem annyira. Elgondolkozva tükörbe nézhetünk, és....
2024.04.16
A BMW Group a „FUTURE OF JOY” fantázianévre keresztelt kiállítással képviselteti magát a Milánóban....
2024.04.16
Körözött autót foglaltak le Bátaszéken – jelentette a Tolna Vármegyei Rendőr-főkapitányság. ..
2024.04.16
Elszállították hétfőn az 1000-es sorozatú, 1061-es pályaszámú és az UV3 típusú, 3414 pályaszámú....
2024.04.16
A német autóipar szakmai képviseleti szervezete, a VDA ellenzi a kínai elektromos autókra kivetni....
2024.04.16
Az időjárás-előrejelzésektől kezdve a forgalomtervezésen át a tőzsdéig az emberek mindig előre....
2024.04.16
Elődje sikerét megismételve nem egyszerűen maximális ötcsillagos teljesítményt nyújtott a vadonatúj....
2024.04.16
A BMW Group az év első negyedévében világszerte összesen 594 671 darab új autót értékesített. A....
2024.04.16
Balesetek, torlódások, rendkívüli közlekedési események – az Útinform reggeli jelentése. ..
2024.04.16
A Porsche sportautó-gyártó tavaly több nyereséget ért el. Ebből a dolgozók is profitálnak. A....