autóipar

Jól halad az Audi technológiai és modell offenzívája

2017.11.13.

Az Audi Csoport 2017. harmadik negyedévének végén stabil pénzügyi eredményekről számolt be amellett, hogy tovább folytatódott a vállalat átalakításának folyamata. 

Az év első kilenc hónapjában számos kihívás ellenére a vállalatnak sikerült 44,2 milliárd eurós árbevételt elérni, működési eredménye pedig 3,9 milliárd euróra adódott. A vállalat operatív árbevétel-arányos nyereségrátája így elérte 8,9 százalékot. A következő hónapokban az Audi sűrű program elé néz, hiszen a 2018-as gyártáskezdetek mellett új modellek egész sorát indítja útjára az egyes piacokon, továbbá felgyorsítja a vállalat stratégiai fontosságú, a jövő megoldásait célzó törekvéseit.

Az intézkedéscsomag felgyorsítja az Audi stratégiai átalakítását, nagyobb pénzügyi mozgásteret biztosítva a jövő műszaki megoldásai, így például az elektromos mobilitás számára. A következő évben tanúi lehetünk az Audi e-tron bemutatkozásának, amely a márka első teljesen elektromos sorozatgyártású modelljeként érkezik és több, mint 500 kilométeres hatótávolságra lesz képes. 2025-ra az Audi több, mint 20 különböző elektromos modellt kínál ügyfeleinek, amelynek közel a fele rendelkezik majd teljesen elektromos hajtással. Ennek érdekében a vállalat minden termelési helyszínét fel kívánja készíteni az elektromos autók gyártására.

A jelenlegi pénzügyi év első három negyedéve után kijelenthetjük, hogy az Audi Csoport árbevétele és működési eredménye közel azonos az előző év hasonló időszakában elértekkel, annak ellenére, hogy az év eleje óta regisztrált összes kiszállítás enyhe csökkenést mutat. A Csoport árbevétele az első három negyedévben elérte a 44 235 millió eurót (2016. január – szeptember: 44 017 millió euró). Működési eredménye 3 941 millió euróra adódott, ami az előző évben a különleges tételek korrekciója előtt 3 918 millió euró volt. Figyelembe véve az előző évben a dízel kérdéskör illetve a hibás Takata légzsákok kapcsán elkülönített kockázati céltartalékokat, a különleges tételek korrekciója után 2016. harmadik negyedévének végén a működési eredmény 3 033 millió euróra adódott.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.02.17
A Hyundai belga pilótája vasárnap jó eséllyel a harmadik nem skandináv ralis lesz Loeb és Ogier....
2018.02.17
A Gondolatjel előző számában beültünk Dieter Zetsche időgépébe, hogy megnézzük az önvezető autó....
2018.02.17
A hétszeres Forma-1-es világbajnok Michael Schumacher fia, a 18 éves Mick idén nem lép feljebb egy....
2018.02.17
A beruházás keretében új autópálya csomópont 1. ütemét építjük ki az M7 autópályán új gyűjtő-....
2018.02.17
Valeri Alexandrov Bulgáriából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.02.17
2008-ban került piacra a Lexus F almárka első gyártmánya. A soron következő kiadások egytől egyig....
2018.02.17
Kiemelkedően sikeres üzleti évet zárt a Bridgestone Tatabánya Termelő Kft., amely tavaly 47%-kal,....
2018.02.17
A brit szabadidőjármű hibrid változata az első kocsi a világon, amely képes volt megmászni a....
2018.02.17
A szuperkönnyű, de nagyon gyúlékony autót kartonból hajtogatták és ragasztották össze. ..
2018.02.17
Egy nyílt forráskódú robotikai szoftver fejlesztésével foglalkozó alapítvány működését egymillió....