eredmények
Az év első 10 hónapjában összesen 5,04 millió jármű kelt el, ami több mint 3 százalékos bővülésnek felel meg a tavalyi évhez viszonyítva. A növekedés hajtóereje továbbra is Kína, de a jelentés kiemeli, hogy a márka rekordot döntött Kelet-közép Európa piacain: októberben kétszámjegyű növekedést értek el Lengyelországban, s emellett Oroszországban is csúcseredmény (14,6 százalék) született.
A márka modelljei továbbra is világszerte kedveltek: Olaszországban az új Polo, Kínában a Tiguan család iránt nagy a kereslet, miközben az Arteon sportlimuzin minap elnyerte az Autobild év aranykormánykereke nevű díját. Itthon a vadonatúj, Golf méretű T Roc-hoz fűznek nagy reményt, amelynek forgalmazása nemrég kezdődött meg, 5,8 millió forint induló áron. Elemzők ugyanakkor megjegyzik: a VW-nek égetően fontosan a árbevétel maximalizálása. A dízelbotrány több milliárd eurós költségei mellett élenjáró szerepet vállalt modellkínálatának elektrifikálásában. A „Roadmap E” program égisze alatt 2020-ig 40 milliárd eurót irányzott elő elektromos modellek fejlesztésére.