Lexus

Jude Law után Mark Ronsont is leigazolta a Lexus

2017.04.18.

Újabb világsztárt, egy nemzetközi zenei producert igazolt le a japán márka, egyértelműen jelezve, hogy Amerika és Ázsia után Európában is a legismertebb és legelismertebb luxusgyártók közé akar tartozni. 

A Toyota prémiummárkája, a Lexus bejelentette, hogy a többszörös díjnyertes zenei producer, Mark Ronson is kreatív résztvevője az új LC bemutató kampányának. Az új modell a Lexus zászlóshajó-kupéjaként új korszakot nyit a luxusmárka történetében, így a kampány címe találóan ‘Make Your Mark’, azaz ‘Mutasd meg, ki vagy!’. Ronson részvétele világosan jelzi a Lexus törekvését, hogy a márka lenyűgöző élményeket teremtsen a zene, a művészet és a technológia világában. Ugyanez volt a célja a 2015-ben Jude Law szereplésével futó ‘RX Életérzés’ kampánynak is, amely egy interaktív színházi produkcióval ültette az autó volánjához a nézőket, hogy átéljék, milyen érzés egy filmsztár bőrébe bújni. A következő hat hónap során a Make Your Mark kampány izgalmas tartalmakkal és csodálatos élményekkel várja a vásárlókat és a márka rajongóit. “Lenyűgözött az ötlet, hogy a zene eszközeivel ragadjuk meg és fejezzük ki az autó hangulatát.” – mesél Mark Ronson a kampányról.

Az LC dizájnja rendkívül hasonló az LF-LC tanulmányautó formatervéhez: nem véletlen, hogy mindkettő elnyerte az EyesOn Design Díjat. Az LC ékesen példázza a Lexus járműfejlesztési kultúrájának evolúcióját, amelynek fontos része, hogy a dizájner- és mérnökcsapatok szoros együttműködésével olyan káprázatos autó születik, amely messze túlszárnyalja a várakozásokat.

“Mark Ronson egy kultikus zenei producer, akinek része volt az évtized legnagyobb slágereinek megalkotásában, így nála megfelelőbb partnert el sem tudtunk volna képzelni a ‘Make Your Mark’ kampányhoz. A Lexus LC a márka új korszakának kezdetét szimbolizálja, amelynek lényege a tervezés és a dizájn szinergiája. És ki más jelképezhetné ezt jobban, mint Mark, aki hihetetlen teljesítményével és együttműködő készségével meghatározó módon járult hozzá a világ zenei kincsének gyarapításához?” – kommentálja a Lexus és Mark Ronson együttműködését Alain Uyttenhoven, a Lexus Europe vezetője.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.18
Drámai pillanatokat élt át egy anya és hároméves gyereke, miután utóbbinak odacsukta a lábát a....
2024.04.17
Ahogy minden évben, idén is személyes élményekkel jelentkezünk majd a Rally Croatia-ról, azaz....
2024.04.17
Eddigi legnagyobb projektjébe vágott bele az Autistic Art Alapítvány annak érdekében, hogy egy....
2024.04.17
És egyetemistákkal együtt tervezték.   ..
2024.04.17
Állványon elhelyezett és menet közbeni sebességmérő eszközzel is dolgoztak BRFK XVIII. Kerületi....
2024.04.17
Lássuk azokat az ikonikus autótípusokat, amiket sikerült a modern korba is sikerrel átültetni. ..
2024.04.17
Éves összevetésben 7 százalékkal nőtt az autóipari termelés az első negyedévben - derül ki a....
2024.04.17
Új kiskereskedelmi koncepció hirdetett meg a Toyota, amelynek jegyében megújulnak és gyökeresen....
2024.04.17
- A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) a régiós üzemanyagárak összehasonlíthatósága érdekében....
2024.04.17
Nyugat-Európában már egyre gyakoribb, és 1-2 éven belül itthon sem lesz ritka, hogy a kereskedők....