Volkswagen

Jürgen Stackmann - az értékesítés rendben van, a szervizhálózat pedig nagy teher alatt áll a VW-nél

2016.02.20.

A Volkswagen Személyautók márka a kiszállításokat illetően alapvetően kiegyensúlyozott eredménnyel kezdte az új évet. Az év első hónapjában 521 400 autót vehettek át az ügyfelek világszerte, amely 2015. januárjával összehasonlítva 2,8 százalékos növekedést jelent.

„A világ piacain tapasztalható, kihívásokkal teli működési környezettel és ennek a Volkswagen márkára gyakorolt hatásaival az idei évben is számolnunk kell. Ennek fényében elégedett vagyok azzal, ahogy indult az év” – összegezte a helyzetet Jürgen Stackmann, a Volkswagen Személyautók márka igazgatótanácsának az értékesítés, marketing és az értékesítés utáni szolgáltatások területéért felelős tagja. Stackmann hozzátette: „Egyértelmű, hogy igen küzdelmes év elé nézünk. Nem csupán a kiszállítások tekintetében, de a szervizes kollégák szempontjából is.” A hatóságok által elfogadott, dízel motorokat érintő műszaki intézkedések most indultak és egyelőre jól haladnak. „Ez az eddigi legnagyobb kihívás, ami szervezeti szinten a szervizhálózatunkat érinti.” – tette hozzá Stackmann. Partnereink nagyszerűen felkészültek és mindent megtesznek, hogy az ügyfelek számára a szervizlátogatás a lehető legkellemesebb legyen.

A vállalat több, mint 121 100 járművet adott át ügyfeleinek az európai piacokon az év első hónapjában. Nyugat-Európában a kiszállítások közel változatlanok maradtak (-2,6 százalék). Ezzel szemben Közép- és Kelet-Európában az oroszországi helyzet miatt a kiszállítások 6,3 százalékkal estek vissza. A márka hazai piacán, Németországban több, mint 40 000 járművet vehettek át új tulajdonosaik.

Jürgen Stackmann - a Volkswagen Személyautók márka igazgatótanácsának az értékesítés, marketing és az értékesítés utáni szolgáltatások területéért felelős tagja

Az észak-amerikai régióban 38 600 kiszállítást könyvelhetett el a márka, amely 7,6 százalékos visszaesés tavaly januárhoz képest. A Dél-Amerikában tapasztalható általános piaci környezet továbbra is komoly kihívásokat tartogat a márka számára.

A Volkswagen a márka legnagyobb piacán, Kínában 15,4 százalékos növekedéssel kezdte az évet az előző év hasonló időszakához viszonyítva. Január hónapban itt több, mint 300 000 autót vehettek át a márka ügyfelei. „Ez nem csupán egy örömteli esemény, de egyben a Volkswagen márka történetének legjobb egy hónapra eső eredménye Kínában.” – kommentálta Stackmann. Ez a növekedés hatással volt az egész ázsiai és csendes óceáni térségre, ahol összesen több, mint 320 000 kiszállítást teljesített januárban a márka.

Az oldal fő támogatója

 

2016.07.27
Baleset miatt több mint két kilométeres torlódás alakult ki az M7-es autópályán kedd délelőtt....
2016.07.27
Együtt készül az idei Sziget Fesztiválra a Macskaárvaház Alapítvány és a Ford. A népszerű....
2016.07.27
A világ legnagyobb gumitermék és gumiabroncs vállalata, a Bridgestone bejelentette, hogy Paolo....
2016.07.27
Kiszivárgott egy naptár, ami a jövő évi újdonságokat tartalmazza. ..
2016.07.27
Győzni a Le Mans versenyen a lehető legtöbb, pályán töltött idővel lehetséges – ami minimális....
2016.07.27
Utazás, kikapcsolódás, pihenés: nyáron leginkább ez a három dolog segít elviselni a hőséget és a....
2016.07.26
A Castrol célja, hogy jelentősen fejlessze a vevőszolgálatot és több ügyfélhez érjen el....
2016.07.26
A WWF és a Toyota ötéves együttműködési megállapodást írt alá, amelynek célja a világ....
2016.07.26
Fedor Konjuhov sikeresen teljesítette hőlégballonos világ körüli utazását, és július 23-án,....
2016.07.26
- Többen megsérültek abban a balesetben, amely kedden délután történt Hajdúhadháznál a 4-es....