Párizsi Autószalon
A Yaris GRMN után a vadonatúj Supra is a Toyota motorsport tevékenységét összefogó, 2015 áprilisában alapított GAZOO Racing terméke lesz. Ami a kémfotókon elsőre feltűnik, hogy az utcai modell a pályaautó-tanulmány számos elemét megőrzi, ám ahogy sejteni lehetett, a hatalmas hátsó szárny megmarad a versenyváltozatnak.
Ami a műszaki tartalmat illeti, annyi már bizonyos, hogy az új Toyota Suprát egy soros hathengeres, 3 literes, twin scroll (kettős megfúvású), változó vezérlésű turbómotor hajtja majd, ami az autó orrában kapott helyet és a hátsó kerekeket hajtja: több mint 300 lóerőt szabadít majd az aszfaltra. A nyolcfokozatú automata váltóval a vadonatúj Supra gyorsulása 0-ról 100 km/órára 5 másodperc alatt lesz, a forgatómonyaték pedig meghaladja a 450 Nm-et. A tengelytávolság és a nyomtáv egymáshoz viszonyított aránya 1,6 alatt, a tömegközéppont pedig még a GT86-osénál is alacsonyabb lesz. Az autó adaptív felfüggesztést, aktív differenciálművet kap.