SEAT

Kiugróan jók a Seat első negyedéves eredményei 2017-ben

2017.04.22.

2001 óta a legjobb értékesítési eredménnyel zárta a SEAT az idei első negyedévet. A tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva 14.400 darabbal, azaz 14 százalékkal nőtt a SEAT értékesítés, ami 117.300 autó eladását jelenti a 102.900 darabos tavalyi eredményhez képest. Hasonlóan jól alakult a spanyol gyártó március havi értékesítése, ebben a hónapban 53.200 autó értékesítésével 14,4 százalékos bővülést regisztráltak, ami 17 év óta a legjobb márciusi eredményt jelenti.

Ezzel kapcsolatban a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffiths kijelentette: "Az első negyedévben még kezdeti várakozásainknál is jobb eredményt értünk el, mellyel a SEAT az egyik legdinamikusabban növekvő márka Európában. Igen elégedettek vagyunk az eredményekkel és az új modelljeinknek köszönhető kiegyensúlyozott bővüléssel. A Leon megújult változatának piacra kerülése nagyban hozzájárult a növekedéshez, és a most érkező Ibiza júniustól várhatóan újabb pozitív lökést ad majd ezeknek a folyamatoknak."

A Leon-család

Az eredményes értékesítés elsősorban a SEAT öt nagy piacán elért eredményeknek volt köszönhető, amelyek mindegyikén kétszámjegyű volt a bővülés. 24.700 darabbal Spanyolország vezeti az első negyedévi értékesítési sorrendet, ami 16,6 százalékos növekedést jelent. Németországban a SEAT 20.600 (+10,1 százalék), az Egyesült Királyságban 16.800 (+25,2 százalék), Franciaországban 6.400 (+12,3 százalék), Olaszországban 5.300 (+17,9 százalék) autó értékesítésével tudott 10 százalék feletti bővülést elérni. Hasonlóan jó eredmény született Ausztriában, ahol a 4.800 eladott SEAT 31,9 százalékos növekedést jelentett, illetve Svájcban, itt a 2.500 eladott SEAT 78,5 százalékkal volt magasabb a tavalyinál. A további fontos piacok közül Mexikóban 6.800 darabbal 11 százalékos, Törökországban pedig 4.900 darabbal 10,4 százalékos volt a növekedés.

Hazánkban is jelentős volt a SEAT értékesítés növekedése. A 2016 első negyedévében piacra került 657 SEAT után 2017 első három hónapjában 782-re nőtt az értékesített autók száma, ami 19 százalékos növekedést jelent. A magyar piacról összességében elmondható, hogy a Leon család növekedése és stabil eladási számai eredményezik az erősödést, de érdemes megemlíteni az Ibiza és az Ateca eladások bővülő darabszámait is. A növekedés azonban nem áll meg, ugyanis a hazai piaci cél az, hogy megmaradjon az első negyedéves növekedés üteme. Erre jó esélyt ad a nyár előtt előértékesítésbe, és szeptemberben bevezetésre kerülő új SEAT Ibiza, mely várhatóan jelentősen növeli majd az eladott SEAT-ok számát.

Seat Ateca

A SEAT januárban vezette be legnépszerűbb típusa, a Leon megújult változatát, és hamarosan érkezik az új Ibiza, míg az év második felében kerül piacra az Arona nevű kompakt crossover. 2018-ban a spanyol márka modellpalettája egy harmadik, az Ateca fölé pozícionált SUV változattal is bővül.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.02.25
A Bundesligában szereplő Hamburg fiatal futballsztárja, Vasilije Janjicic alkoholos állapotban,....
2018.02.24
A targonca a logisztikai ellátórendszer egyik legfontosabb eleme, nem csoda, hogy újságírók százai....
2018.02.24
A környezetbarát hibrid modelljeiről ismert, emellett az aktív biztonsági rendszerek, és a....
2018.02.24
A Bahreini Királyság egyetlen Toyota és Lexus márkakereskedője szabadidejében a helyi drag-élet....
2018.02.24
Defekt, sérült felni, rossz egyenesfutás: problémák, amelyek akár egyetlen kátyú után is....
2018.02.24
Heino Partanen Finnországból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2018.02.24
43,9 milliárd dolláros márkaértékével a Mercedes-Benz lett a legértékesebb európai márka a Brand....
2018.02.24
A Ford márkaszervizek a gyár által előírt éves karbantartási munkálatokat a legtöbb modellen fix....
2018.02.24
Több mint 14,5 millió gumiabroncsot gyártott automata gépsorain 10 év alatt a Bridgestone....
2018.02.24
Magyarország legnagyobb szárazföldi kikötője, a hajózás és a vízi sportok nagy szezonnyitó....