+
A Focus2move legfrissebb felmérése szerint, Latin Amerika legnépszerűbb autója 2018 első felében a Chevrolet Onix volt. A tanulmány összesítette a régió 41 országának, közte Brazília, Mexikó és Argentína eladásai adatait.
A vizsgált időszakban 93.092 Onix került értékesítésre, amely 10,9%-al több mint 2017-ben. A Chevrolet, a Focus2move teljes körű, a világ összes eladását számításba vevő felmérésében csak a 79. helyet szerezte meg, tekintve, hogy a márka mára csak az amerikai kontinensen forgalmazza modelljeit.
Chevrolet Onix forrás: chevrolet.com.br
Mindeközben a Ford Ka előrébb lépett az eladási listán, elérve ezzel a második helyre, a maga 70.309 Latin-Amerikában értékesített modelljével, 20,9%-al növelve a tavalyi eladási eredményét. A kompakt kis Ford Ka-t Latin-Amerikán és Európán kívül Indiában és Dél-Afrikában is forgalmazzák, régiótól függően Ford Ka+ vagy Ford Figo néven.
Ford Ka forrás: car.blog.br
A latin-amerikai értékesítési lista harmadik helyén a Toyota Hilux szerepel, a maga 56.159-es darabszámával, ezzel pedig 8%-al több autót adtak el, mint a tavalyi évben. A Toyota pickup-ja akkor a hatodik helyen szerepelt a listán.
Toyota Hilux forrás: toyotamayer.hu
Nissan Versa forrás: nissanusa.com
Az első öt között szerepel még a Nissan Versa, amely Európában az Almera nevet kapta, és a Volkswagen Gol, vagyis a Vw brazíliai részlege által gyártott kisautó.
Volkswagen Gol forrás: volkswagen.co
Forrás:carsale.uol.com.br