BMW M GmbH

Látványos tanulmányautó a BMW sportrészlegétől

2019.06.25.

A BMW Vision M NEXT tanulmányautó a BMW M divízió elképzelt jövőképébe enged idő előtti betekintést.

A BMW Vision M NEXT tanulmányautó a BMW M divízió elképzelt jövőképébe enged idő előtti betekintést – egy látványos formanyelvvel megáldott, hálózatról tölthető sportautó képében. Az olyan dizájnmegoldások, mint az alacsony vonalvezetésű, ék alakban megrajzolt jármű-sziluett, az összetéveszthetetlen karosszériafényezési árnyalat és a sirályszárnyas ajtók, egytől egyig a BMW Turbo és a BMW i8 jövőbe mutató örökségei.

Az erőteljes plug-in hibrid hajtáslánc-technológia – amelynek első és hátsó tengelyén egy-egy elektromos motor dolgozik –tisztán elektromos hátsókerék-meghajtást és összkerékhajtást is kínál. Szükség esetén a hátsókerék-meghajtásba egy négyhengeres benzinmotor is be tud kapcsolódni. A 600 lóerőnyi maximális rendszerteljesítmény 3 másodperc alatti gyorsulást eredményez, elektromos módban viszont jóval lassabb a kocsi, és csak 100 kilométer a hatótáv.

A BOOST+ üzemmód egyetlen gombnyomással elérhető többlet-teljesítménnyel kecsegtet. Az autó minden esetben figyelmezteti a vezetőt, amikor elérkezettnek látja az időt a BOOST+ üzemmód aktiválására.

Kéttónusú, vízszintesen elkülönített elrendezésével a hátsó rész az autó szélességét nyomatékosítja. A hátul elhelyezett két BMW embléma a BMW Turbo és a BMW M1 öröksége, de itt úgy tűnnek, mintha a hátsó lámpákban lebegnének.

Az elegánsan áramló utastér-kialakítás a vezető köré öleli az autót. Az integrált kagylóülések – amelyek memóriahabos anyagból készültek – minden vezetési szituációban jó oldaltartást és kényelmes üléspozíciót garantálnak.

A vezető és az autó közötti állandó, interaktív kapcsolatért a BOOST Pod vezérlőkoncepció felel, amely a vezető előtti három vizuális felületen egyesíti a fedélzeti technológiák összes járművezérlő és információ-szolgáltató funkcióját. Az első felület a két kisebb kijelzővel dolgozó, vízszintesen elrendezett kormány, a második az innovációként debütáló, kormányt körülölelő, ívelt üveglapra vetített kijelző, a harmadik pedig a teljes szélvédőre vetített, kiterjesztett valóságot is magába foglaló BMW Head-Up kijelző.

A vizuális felületeken kijelzett információk az autó sebességéhez igazodnak: az intelligens technológia a haladás tempójának emelkedésével párhuzamosan az adott vezetési szituáció szerint egyre relevánsabb információkat egyre inkább a vezető látómezejének középpontjába vetíti.

Delegált Parkolási Szolgáltatás (Visionary Valet Parking Service): célba érkezéskor egy parkolási illetékes veszi át a vezetőtől az autót, amelyet gondosan leparkol, majd a kívánt időpontra ismét előáll vele. Mindehhez csupán a MyBMW okostelefon-alkalmazás egyszerű és gyors használatára van szükség.

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.07.16
Kétségtelenül azt is mondhatnánk, hogy Tarraco színrelépésére számítani lehetett, hiszen ez a méret....
2019.07.16
Az elektromos tereprali sorozat sosem látott helyszínekkel indul 2021-ben. ..
2019.07.16
Letea Sorina Romániából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2019.07.16
A közösségi autómegosztó szolgáltatás 50 új elektromos autót kínál, július közepétől elérhetőek a....
2019.07.16
Az ok a globális autóeladások visszaesése, azonban a cég azzal számol, hogy a hamarosan megjelenő....
2019.07.16
Kigördült a MÁV-Start megrendelésére készült első nagykapacitású KISS emeletes motorvonat a....
2019.07.16
Az év első felében az elektromos járművek növekvő keresletének köszönhetően több mint megduplázta....
2019.07.16
    ..
2019.07.16
A nemzetközi sajtó leginkább a címvédő és ötszörös világbajnok Lewis Hamilton futamgyőzelmet érő....
2019.07.16
Harminc napos vizsgálati fogságságba került annak a BMW-nek a sofőrje, aki négy napja súlyos....