BMW M GmbH

Látványos tanulmányautó a BMW sportrészlegétől

2019.06.25.

A BMW Vision M NEXT tanulmányautó a BMW M divízió elképzelt jövőképébe enged idő előtti betekintést.

A BMW Vision M NEXT tanulmányautó a BMW M divízió elképzelt jövőképébe enged idő előtti betekintést – egy látványos formanyelvvel megáldott, hálózatról tölthető sportautó képében. Az olyan dizájnmegoldások, mint az alacsony vonalvezetésű, ék alakban megrajzolt jármű-sziluett, az összetéveszthetetlen karosszériafényezési árnyalat és a sirályszárnyas ajtók, egytől egyig a BMW Turbo és a BMW i8 jövőbe mutató örökségei.

Az erőteljes plug-in hibrid hajtáslánc-technológia – amelynek első és hátsó tengelyén egy-egy elektromos motor dolgozik –tisztán elektromos hátsókerék-meghajtást és összkerékhajtást is kínál. Szükség esetén a hátsókerék-meghajtásba egy négyhengeres benzinmotor is be tud kapcsolódni. A 600 lóerőnyi maximális rendszerteljesítmény 3 másodperc alatti gyorsulást eredményez, elektromos módban viszont jóval lassabb a kocsi, és csak 100 kilométer a hatótáv.

A BOOST+ üzemmód egyetlen gombnyomással elérhető többlet-teljesítménnyel kecsegtet. Az autó minden esetben figyelmezteti a vezetőt, amikor elérkezettnek látja az időt a BOOST+ üzemmód aktiválására.

Kéttónusú, vízszintesen elkülönített elrendezésével a hátsó rész az autó szélességét nyomatékosítja. A hátul elhelyezett két BMW embléma a BMW Turbo és a BMW M1 öröksége, de itt úgy tűnnek, mintha a hátsó lámpákban lebegnének.

Az elegánsan áramló utastér-kialakítás a vezető köré öleli az autót. Az integrált kagylóülések – amelyek memóriahabos anyagból készültek – minden vezetési szituációban jó oldaltartást és kényelmes üléspozíciót garantálnak.

A vezető és az autó közötti állandó, interaktív kapcsolatért a BOOST Pod vezérlőkoncepció felel, amely a vezető előtti három vizuális felületen egyesíti a fedélzeti technológiák összes járművezérlő és információ-szolgáltató funkcióját. Az első felület a két kisebb kijelzővel dolgozó, vízszintesen elrendezett kormány, a második az innovációként debütáló, kormányt körülölelő, ívelt üveglapra vetített kijelző, a harmadik pedig a teljes szélvédőre vetített, kiterjesztett valóságot is magába foglaló BMW Head-Up kijelző.

A vizuális felületeken kijelzett információk az autó sebességéhez igazodnak: az intelligens technológia a haladás tempójának emelkedésével párhuzamosan az adott vezetési szituáció szerint egyre relevánsabb információkat egyre inkább a vezető látómezejének középpontjába vetíti.

Delegált Parkolási Szolgáltatás (Visionary Valet Parking Service): célba érkezéskor egy parkolási illetékes veszi át a vezetőtől az autót, amelyet gondosan leparkol, majd a kívánt időpontra ismét előáll vele. Mindehhez csupán a MyBMW okostelefon-alkalmazás egyszerű és gyors használatára van szükség.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.20
Egy Daewoo Matizhoz kötöztek egy felismerhetetlen roncsot a 3-as főúton. ..
2024.04.20
A közlekedésbiztonsági feladatokban legügyesebb család idén is egy új Skodával mehet haza. ..
2024.04.20
10 éves Grand Cherokee 6 millióért, amire még locsolni kellene egy kis pénzt ..
2024.04.20
A központi járási ügyészség közvetítői eljárás céljából felfüggesztette az eljárást azzal a....
2024.04.20
Az Energiaügyi Minisztérium közleménye szerint márciusban 80 százalékkal nőtt az értékesítés 2023-....
2024.04.20
A TCR World Tour egyetlen magyar versenyzője az első helyről indulhat a szombati első futamon....
2024.04.20
A címvédő és háromszoros világbajnok Max Verstappen, a Red Bull versenyzője volt a leggyorsabb a ....
2024.04.20
Rendkívül izgalmasan alakul a rali-vb szezon második aszfaltos versenye, ugyanis még Ogier is....
2024.04.20
Megközelítette az 1500-at a hazánkban a tavaly eladott kínai autók száma és ebbe nem számoltuk bele....
2024.04.20
Azt gondolta, jó ötlet felmászni a méregdrága szupersportkocsira. ..