Volkswagen T-Roc

„Le a tetővel!” – bemutatkozott a Volkswagen T-Roc Cabriolet

2019.08.16.

Az új T-Roc Cabriolet világpremierjével a Volkswagen új színt hoz a SUV kategóriába. A nyitott tetejű változat a népszerű crossover modellsorozatot bővíti, és új stílust hoz a bővülő SUV-piacra. Az új T-Roc Cabriolet hivatalos bemutatóját  szeptember 12–22. közt a Frankfurti Autószalonon (IAA) tartják, piaci bevezetésére 2020 tavaszán kerül sor.

A T-Roc Cabriolet - mely az első crossover kabrió a nem prémium kompakt osztályban – az extrovertált dizájn, a szabadidő autókra jellemző magas üléspozíció, és a kabrió egyedi vezetési élményének különleges kombinációját kínálja. A Bogár és a Golf hagyományait követve a T-Roc Cabriolet is a klasszikus puha tetővel érkezik. A hagyományokhoz hűen teljesen automatikus tető mindössze kilenc másodperc alatt nyílik, és az autó teteje 30 km / h sebességig menet közben is nyitható illetve zárható,.  A puha tető zárása és nyitása elektromechanikusan történik.

A T-Roc Cabriolet utasait jól védi a borulás elleni védelem mely egészen a hátsó ülések mögötti vonalig  meghosszabbítható.  Meghatározott oldalirányú gyorsulási érték felett, vagy a jármű túlzott dőlése esetén a másodperc tört része alatt a hátsó fejtámlák felfelé mozdulnak. Ezenkívül a T-Roc Cabriolet-et megerősített szélvédő kerettel és egyéb szerkezeti átalakításokkal  építették meg a maximális biztonság érdekében.

Az opcionálisan elérhető új generációs információs és szórakoztató rendszerrel (MIB3) a T-Roc Cabriolet állandó online kapcsolattal rendelkezik, ezáltal teljesen új szolgáltatásokat és funkciókat kínál. Az új rendszer online csatlakozási egységgel rendelkezik, melyhez integrált eSIM is tartozik. Ez azt jelenti, hogy a Cabriolet a kívánt esetben állandóan online kapcsolatban lehet, miután a járművezető regisztrálta a Volkswagen rendszerben. Az információ az infotainment rendszer akár 8 colos képernyőjén jelenik meg. Ha ezt az opcionálisan rendelkezésre álló Active Info Display-jel és annak 11,7 colos képernyőjével kombinálva használják, akkor teljesen digitális “pilótafülke jelleg” alakulhat ki – ez a digitális műszerfal, az úgynevezett „Digital-Cockpit”.

Két benzines turbómotor, az egyliteres, 115 lóerős és az 1,5 literes, 150 lóerős erőforás érhető el az elsőkerék-hajtású T-Roc Cabriolet-nél. Alapkivitelben a háromhengeres alapmotorral hatfokozatú kézi sebességváltó kapható; míg a nagyobb négyhengereshez opcióként hétfokozatú duplakuplungos sebességváltó is rendelhető.

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.09.17
Hans Peter Doskozil, Burgenland tartományfőnöke budapesti látogatása során  megbeszélést folytatott....
2019.09.16
Megdőlt a kizárólag emberi erővel hajtott kétkerekű járművek női sebességrekordja, a francia....
2019.09.16
Már első bemutatásakor bebizonyította a Kia Optima, hogy sikerült elérni a német versenytársakat,....
2019.09.16
Németországban az utóbbi napokban intezív diskurzus indult a városi terepjárók biztonságosságát....
2019.09.16
Parázs István Magyarországról küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2019.09.16
A Kuuskuljetus Oy finn fuvarozóvállalat élen jár azzal, hogy egy cseppfolyósított gázzal hajtott és....
2019.09.16
Szeptember 13-15. között a BMW Group Classic exkluzív filmvetítésekkel, az első Mini....
2019.09.16
Az egyik tréler 2260 kilogramm túlsúllyal közlekedett, a járművezetőkkel szemben helyszíni bírságot....
2019.09.16
- Brüsszel Nemzetközi Repülőtérre, Harkovba és Lvivbe indít új járatokat Budapestről a magyar....
2019.09.16
Kínában már a tizennegyedik egymást követő hónapban csökkentek az autóeladások augusztusban, és már....