biztosítás

Meglepő: kárrendezés macera nélkül

2016.09.21.

Ha baj van a kocsival, az az életünket is jócskán megnehezíti. A Generali segít új kárrendezési szolgáltatásával!

20 autóbalesetből 19 ütközéssel kapcsolatos, amikor sérül az autó, javítani kell. Nem csoda, hogy a Generali kutatása szerint a sofőrök 37%-a tartja rizikónak azt, hogy nagy költségekkel járó balesetet szenved. Ilyenkor nem csak az anyagi károktól, de a javítási feladatoktól is tartunk, hiszen ezek sokszor hosszadalmas adminisztratív procedúrának teszik ki az embert.

Gyors, egyszerű és rugalmas ügyintézés: ez az, amire mindenki vágyik, amikor kisebb-nagyobb kár keletkezik az autójában. Ilyenkor többnyire ránk hárul a nem éppen kellemes feladat, hogy egyeztessünk a szervizzel, megoldjuk a vontatást, és kézben tartsuk a folyamatokat. Érthető, hogy legszívesebben másra hagynánk, de persze ez nem olyan egyszerű. A Generali is gondolt erre, és egy olyan új szolgáltatással könnyíti meg a dolgunkat, ami gyorsabb és gördülékenyebb kárrendezést tesz lehetővé.

Így kaphatunk villámgyors segítséget extrákkal

Ha megtörtént a baj, elég csak telefonon, online, vagy a biztosító mobilapplikációján keresztül bejelentenünk a kárt. Utóbbi mindössze néhány perc, sőt a kárrendezéshez szükséges fotókat is feltölthetjük, ami jócskán lerövidítheti a kárbejelentésre szánt időt. Ezt követően a kárszakértő 1 munkanapon belül felveszi velünk a kapcsolatot, a nekünk megfelelő időpontban és helyszínen megnézi az autót, és segít kiválasztani a számunkra legideálisabb és leggyorsabb eljárást.

És ha ez még nem győzött volna meg minket, azok, akik a Generalin keresztül intézik a kárbejelentést, és valamelyik szervizpartnerüknél végeztetik a javítást, ingyenes extra szolgáltatásokban is részesülnek. A szerviz például 1 órán belül felveszi velünk a kapcsolatot, a törvényben meghatározott 6 hónap dupláját, azaz 12 hónap garanciát kapunk a javítás szakszerűségére, és a szerviz 50 km-es körzetében hoznak-visznek minket. Sőt, a javítást követően kívül-belül ingyenesen kitakarítják az autót. Aki ezek után is saját maga akarja bonyolítani a szervizzel való egyezkedést, lelke rajta.

A Generali Biztosító megbízásából a felmérést az NRC végezte 2015 szeptemberében, a 18-75 éves internetező magyar lakosság körében, 1000 fős reprezentatív mintán, online megkérdezéssel (NRC NetPanel).

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.23
A cseh versenyhatóság engedélyezte, hogy az AutoWallis felvásárolja a Stratos Auto BMW üzletágát, a....
2024.04.23
A japán csapat megszerezte az első győzelmét a 2024-es Hosszútávú-világbajnokságon annak....
2024.04.23
Közzétette az egyhetes ROADPOL akció eredményét az ORFK Kommunikációs Szolgálata. ..
2024.04.23
Egy eddig soha nem látott koncepciót húzott elő a Peugeot a tarsolyából.  ..
2024.04.22
A legsikeresebb európai autó fél évszázados történelme eddig nyolc nemzedéket ölel fel. ..
2024.04.22
Alig futott és egy fűtött garázsban pihent mintegy harminc éven át az a Honda NSX szupersportautó,....
2024.04.22
Összeütközött két személygépkocsi Budapest I. kerületében, a Hegyalja úton, a Sánc utcánál hétfő....
2024.04.22
Az ABB Motion legújabb, „Körforgásos jelleg: Nincs vesztegetni való idő” című jelentése szerint az....
2024.04.22
A felajánlóval, Ferencz Zsolt autótörténésszel és autóival május 18-án Felnémeten is találkozhat....
2024.04.22
A magyar után a német gyártószervezeti tanúsítványt is megkapta a pécsi Magnus Aircraft Zrt. A „....