fejlesztés

Megnyílt a BMW technológiafejlesztési központja

2018.04.12.

A 2017-ben végrehajtott részleges beindítás után tegnap hivatalosan is rendszerbe állt a világ elsőszámú prémiumautó-gyártójának legnagyobb jövőbe mutató technológiafejlesztési létesítménye, amelyben több mint 1 800 szoftverfejlesztő- és tervezőmérnök dolgozik vállvetve a nagymértékben, illetve teljes mértékben automatizált járművezetés korszakának eljövetelén.

2018. április 11-én a München melletti Unterschleißheim városában a BMW Group hivatalosan is megnyitotta az automatizált járművezetés innovációinak kifejlesztésére létrehozott technológiai létesítményét. A jövőbe mutató kutatás-fejlesztési központ rendszerbe állító ünnepségén Klaus Fröhlich, a BMW AG igazgatótanácsának technológiai kutatásért és járműfejlesztésért felelős tagja, valamint Markus Söder, Bajorország minisztere is tiszteletét tette. A Münchenben székelő vállalatcsoport legnagyobb innovációs létesítményének megnyitásával a BMW Group az autógyártási iparág mellett immáron csúcstechnológiákra szakosodott vállalattá is előlépett.

Az Unterschleißheim városában felépített csúcstechnológiás létesítmény a nagymértékben, illetve teljes mértékben automatizált járművezetés korszakának megvalósításán dolgozik, az innovációs központ a technológiafejlesztési folyamatok mindegyikének otthont ad. Miközben a fejlesztőközpont jövőbe mutató munkafolyamatai hosszú évtizedekre bebiztosítják a BMW Group működésének és termékpalettáinak fenntarthatóságát, a létesítmény az innováció- és hatékonyság-fejlesztési igények növekedésével párhuzamosan tovább bővíthető.

A BMW Group tizenöt hónappal ezelőtt, 2016 decemberében jelentette be, hogy az intelligens járműkapcsolati megoldásokon és az automatizált járművezetés innovációin dolgozó fejlesztőrészlegeit egyetlen központban összpontosítja. A 23 000 négyzetméternyi területen elterülő, jelenleg több mint 1 800 szoftverfejlesztő- és tervezőmérnököt foglalkoztató létesítmény rekord idő alatt épült fel és nyílt meg. Unterschleißheim városa mellett elsősorban az optimális infrastruktúra megléte, a BMW Group Münchenben működő kutatás-fejlesztési központjának közelsége, valamint a németországi autópálya-hálózat gyors elérhetősége szólt.

A vállalatcsoport célja, hogy a most rendszerbe állított innovációs központban kifejlessze és sorozatgyártásra késszé tegye az automatizált járművezetéshez szükséges összes technológiát, amelyhez továbbra is várja a mesterséges intelligencia, a tanulékony számítástechnológia és az adatelemzés területén dolgozó IT-specialistákat és szoftverfejlesztő mérnököket.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....
2024.04.19
A Mazda Motor megkezdte a MAZDA MX-30 e-SKYACTIV R-EV európai modelljének sorozatgyártását a....