autóipar

Mestermű Münchenből

2018.08.09.

A BMW M Performance TwinPower Turbo technológiával dolgozó, új nyolchengeres benzinmotor kifinomult gyártási folyamata garantálja a BMW Group központi motorgyárában készülő erőforrás kivételes teljesítményét, optimális hatékonyságát és kimagasló megbízhatóságát.

A bajor prémiummárka dingolfingi gyárában megkezdődött az új BMW 8-as Coupé sorozatgyártása, amellyel párhuzamosan a vállalatcsoport Münchenben működő, központi motorgyára is megkezdte az új luxus sportkupé legdinamikusabb erőforrásának tömegtermelését. A modellpaletta csúcsára érkező BMW M850i xDrive Coupé (4.4 liter hengerűrtartalmú, V8-as benzinmotorja 390 kW / 530 lóerő maximális teljesítményre képes, a magával ragadó teljesítményhez társuló optimális hatékonyságról és kimagasló megbízhatóságról pedig a BMW Group központi motorgyárában alkalmazott leginnovatívabb gyártási megoldások és a tapasztalt, típus-specifikusan továbbképzett szakemberek precizitása gondoskodik.

A müncheni motorgyár tömegtermelési folyamatát a legmagasabb fokú minőségtudatosság jellemzi, amelynek következtében a tervezőmérnökök egy olyan V8-as benzinmotort álmodtak meg az új BMW 8-as Coupé motorházteteje alá, amely lélegzetelállítóan sima járáskultúrájával és versenytempó ihlette teljesítményével a lehető legintenzívebb vezetési élményt kínálja fel a bajor prémiummárka ügyfeleinek.

Az új nyolchengeres benzinmotor rendkívüli karaktere a müncheni motorgyár tömegtermelési folyamatában eszközölt fejlesztésekben is visszaköszön. A nagyteljesítményű erőforrás gyártását a típus-specifikusan továbbképzett szakemberek legmagasabb fokú összeszerelési precizitása és az új V8-as motorhoz kifejlesztett egyedülálló gyártási fázisok jellemzik. Az új BMW 8-as Coupé nyolchengeres erőforrásának motorblokkja, forgattyúháza és hengerfeje a BMW Group Landshutban működő könnyűfém-öntödéjében lát napvilágot, a Münchenbe szállított és itt készült alkatrészek végső összeszerelését pedig a szakemberek előbb egy központi adatkezelő rendszer segítségével, majd a legmagasabb fokú precizitás érdekében további mechanikus finomításokkal végzik. A központi adatkezelő rendszer a tömegtermelési folyamat mindegyik fázisában olyan összeszerelési minőségre vonatkozó adatokat tárol, mint például az egyes csavarok pontos meghúzási nyomatéka és a tökéletes szelephézagok. A digitális adatcserének köszönhetően a szakemberek a tömegtermelés mindegyik fázisában a legprecízebb eszközöket és meghúzási nyomatékokat alkalmazzák. Sőt mi több, a központi adatkezelő rendszer a V8-as benzinmotor mindegyik főbb alkatrészét, így például a csapágyperselyeket, a hajtókarokat és a hengerfejeket is egyedi kóddal látja el, az alkatrészek útja így a beszállítástól a beépítésig lépésről lépésre nyomon követhető.

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.12.07
Véget ért a 2019-es Forma1 szezon, a rajongók nagy bánatára, ugyanakkor ha valaki, Sebastian Vettel....
2019.12.06
A termékkínálat elektromos alapokra helyezésének következetes folytatása azt jelenti, hogy a szén-....
2019.12.06
Vajon melyik jobb? A környezetbarát zöldként reklámozott UX 250h 4WD jelű hibrid Lexus, vagy a....
2019.12.06
A Magyar Innovációs Szövetség, az ITM-mel és az NKFIH-val együtt, keresi azokat a gazdasági....
2019.12.06
Patrick Heyman Belgiumból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2019.12.06
Átadták a forgalomnak az oroszországi M-11-es autópálya-szakaszt. Ez volt az utolsó, még épülő....
2019.12.06
Ismerjék meg a világ egyik leghíresebb műtárgyát, a Mona Lisa-t! ..
2019.12.06
– Megjelent a Kispöfögők mesekönyv-sorozat legújabb kötete, melynek főszereplői a Gyermekvasút....
2019.12.06
Sztrájk a General Motors-nál, továbbra is süllyedő kínai autóeladások, az új generáció új szokásai....
2019.12.06
Charles Wassen, a Dana Hungary Kft. ügyvezetője egyike a legbefolyásosabb Magyarországon dolgozó,....