járműfejlesztés

Nagymenők Kocson: a Ma-Lac.co csapat volt a legjobb

2015.07.12.

A 17. Kocsitoló Fesztivál keretében először meghirdetett Nagymenők versenyt, amelyre a résztvevők saját maguk építette járművekkel nevezhettek, a kocsi Ma-Lac.co csapat nyert. Jutalma 150 ezer forint. A férfiak kocsitoló versenyét tatai csapat, a nőkét a kocsiak nyerték. Részletes eredményekért olvassa el cikkünket.

Mint arról korábban beszámoltunk, a kreativitásnak csupán a versenykiírás szabott határt, amely kizárta a belső égésű motor és az akkumulátor használatát. Minden más alternatív meghajtás megvalósítását a résztvevőkre bízta a versenyt támogató Autós Nagykoalíció.

Vasárnap délelőtt tíz órakor az iskola előtti téren mutatták be a résztvevőket és a zsűrit, amelynek elnöke Knezsik István, az Autós Nagykoalíció elnöke. Tagjai: Nagyszokolyai Iván professzor, BME, Bús Edina, többszörös Lotus Ladies Cup győztes autóversenyző, Kiss Norbert Európa-bajnok kamionversenyző, Spindler Tibor, az Autószerelők Országos Egyesületének elnöke, Vadász László helyi fuvaros és a Császár Kft. képviselője.

A zsűri, amely eldöntötte a sorrendet. 

A versenyben a zsűri a kreativitást díjazta, vagyis nem az győzött, aki a legrövidebb idő alatt ért célba. Összesen 12 csapat versenyzett, őket korábbi cikkünk alapján itt ismerheti meg.

Az első három helyezett csapat a szalmabálákból épített dobogón.

Vasárnap dél környékén a zsűri eredményt hirdetett, a résztvevők összdíjazása félmillió forint volt. A győztes jutalma 150 ezer forint, a második 100 ezret kap, a harmadik 50 ezer forintban részesül.

Az eredmények:

1.     Ma-Lac.co, Kocs, meghajtás: elektromos/solar, csapatvezető: Erdők László

2.     The Real Kids, Tatabánya, meghajtás: pedál/lánc, csapatvezető: Hegyi Nándor

3.     Műszakik Senior, Budapest, meghajtás: sűrített levegő, csapatvezető: Kovács Dorina

4.     Fakír, Budapest, meghajtás: elektromos, csapatvezető Márkos Szilárd

5.     BME Műszakik, Budapest, meghajtás: sűrített levegő, csapatvezető: Ihász Dániel

6.     Safety Kart, Budapest, meghajtás: elektromos, csapatvezető Mászáros Ábris

A győzteseknek Knezsik István, az Autós Nagykoalíció elnöke gratulál.

Különdíjak:

Legvidámabb csapat: Kocsi Tűzoltók, Kocs, meghajtás: szél/kézi, csapatvezető: Kósa Tamás

Legfiatalabb csapat: Frédi és Béni, Tata, meghajtás: emberi erő, csapatvezető: Nyitrai Ákos

Legjobb női csapat: OECO, Budapest, meghajtás hibrid, csapatvezető: Kerekes Attila

Vigaszdíj: Mai kor Frédi-Béniei, Kocs, meghajtás: lábbal, csapatvezető: Geng Tamás, Juhász Márton

Közönségdíj: Kocsi Tűzoltók, Kocs, meghajtás: szél/kézi, csapatvezető: Kósa Tamás

A győztes Ma-Lac.co névre keresztelt jármű. 

Vasárnap este fél hétre eldőlt, ki nyerte az idei kocsitoló versenyt.

A férfiak mezőnyében a tatai polgármesteri hivatal csapata végzett az első helyen.

A nők között hazai győzelem született, a kocsi SOS Cargo névre keresztelt csapata érte el a legjobb időt.

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.20
A negyedik helyről rajtoló Max Verstappen, a Red Bull címvédő és háromszoros világbajnok....
2024.04.20
Németországnak nem sikerült elérnie kitűzött klímaterveit, úgyhogy egészen szokatlan tervekkel....
2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....