Kia

Nagyot lépett előre a Kia a megbízhatósági rangsorban

2015.06.17.

– Első alkalommal szerezte meg a Kia a vezető helyet az új autók megbízhatósági rangsorában a nem prémium márkák között – idézi a J.D. Tower and Associate amerikai piackutató vállalat elemzését az Automotive News hírportál.

– Első alkalommal szerezte meg a Kia a vezető helyet az új autók megbízhatósági rangsorában a nem prémium márkák között – idézi a J.D. Tower and Associate amerikai piackutató vállalat elemzését az Automotive News hírportál.

A piackutató vállalat megbízhatósági felmérésének 29 éves történetében a 2015-ös listán csúszott első alkalommal a japán autók átlagos eredménye az iparági átlag alá. A Kia összes modellje javított eredményén a tavalyi felmérés óta, a dél-koreai márka így a második helyre szökött fel a Porsche mögé a rangsorban. Az első tíz között a Kia két modellje is helyet kapott, a Soul és a Cadenza. A dél-koreai márka modelljei most kerültek be első alkalommal a legjobb tíz közé.


– Az audio, kommunikációs, szórakoztató és navigációs rendszerek terén, amelyek mindenki másnak komoly fejfájást okoznak, kimagasló eredményt ért el a Kia. Nekik ez valahogy nagyon megy – mondta Renee Stephens, a piackutató vállalat minőségi igazgatója. A Tower megállapítása szerint az egész iparágnak jellemzően a szórakoztató és a konnektivitást biztosító rendszerek okozzák a legtöbb gondot. Ezen belül is a beszédfelismerés és a bluetooth párosítás számít a két legproblémásabb területnek.

A Fiat az összes márka közül a legnagyobb mértékű javulást érte el, 100 autónként 45 hibát faragott le "bűnlajstromából" a tavalyihoz képest, de ezzel együtt is a lista legalján marad. A második legnagyobb javulás az Infiniti 31-es hibaszámcsökkenése volt és a Kia is 20 ponttal lépett előre ezen a téren. A "lecsúszók" között a Chrysler 32, a Lexus 12, a Cadillac és a Land Rover pedig 7-7 ponttal növelte hibaszámát az előző évihez képest. A japán márkák összességében javítottak eredményükön az idei felmérésben, ez azonban elmaradt az ipar átlagos javulása, ezen belül is elsősorban az európai és a koreai márkák javulása mögött.

Az amerikai autók 114 pontos átlaggal már a második éve álltak fej-fej mellett a japánokkal a minőség tekintetében, az európai autók azonban 113 ponttal már meg is előzték őket. A koreai autók eredménye 11 százalékkal javult a tavalyihoz képest, az amerikai és európai autóké pedig 3-3 százalékkal, miközben a japán autók eredménye egy százalékkal javult. – Történelmi léptékű átrendeződésnek lehetünk tanúi a minőségi térképen – mondta Renee Stephens. Hosszú ideig a japán autók számítottak a minőség mércéjének.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.25
Több mint egy tucat elektromos autó hirtelen lángra lobbant egy Eibesbrunn melletti cég telephelyén....
2024.04.25
Több mint 20 év után megújult a márka logója és vizuális arculata – írja honlapján a német....
2024.04.25
Tudja mi a különbség a sales maneger, a business development manager és account manager munkakörök....
2024.04.25
A Porsche újabb változattal teszi teljessé a 2023-ban teljes modellfrissítésen átesett Cayenne....
2024.04.25
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
2024.04.25
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....
2024.04.25
A Hyundai Motor Company a németországi Nürburgring versenypályán tesztelte az IONIQ 5 N - a márka....
2024.04.25
A Blaha Lujza téri állomáson végeznek műszaki mentést a tűzoltók - írta a Katasztrófavédelem....
2024.04.25
Komoly mérnöki feladatot könnyít meg a két vállalat közös fejlesztése: a villamosenergia-....
2024.04.25
Július 1-jétől Achim Grewe Dr. Patrick Heineckétől veszi át az igazgatóság Pénzügy, IT, Beszerzés....