Audi e-Tron

A nagyszínpadon az Audi e tron prototípus

2018.07.10.

Egészen újszerű dimenzióban élvezhetik igényes környezetüket az Audi e-tron prototípus vezetője és utasai. Nagyvonalú térkínálata és elegáns, visszafogott dizájnja mellett az Audi első tisztán elektromos hajtásrendszerű modellje különösen csendes és nyugodt utasteret kínál, ami a Bang & Olufsen 3D Premium Sound System térhangzású audio-berendezés számára is ideális feltételekkel szolgál. A felsőkategóriájú SUV-modell a kezelés- és kijelzőtechnika új, digitális élményével is szolgál, egyben az első sorozatgyártású modell, amely virtuális külső visszapillantó tükrökkel is készülhet.

A koppenhágai Royal Danish Playhouse színpadán mutatja be a négykarikás márka első ízben az Audi e-tron prototípus utasterét. Ahol máskor színészek és más művészek lépnek fel akár 650 néző előtt, a rivaldafény most csakis a tisztán elektromos hajtásrendszerű, felsőkategóriájú SUV-modellre irányul. Külsőleg még e-tron specifikus álcaruhájában mutatja be az Audi e-tron prototípus sokoldalú utastérkialakítását a nagyközönség előtt – a balett-táncosok könnyedségével, a karakterszínészek intelligenciával és az operaénekesek rendkívüli színpadi teljesítményével.

Az elektromos SUV-modell a koncerttermeket idéző, különleges hangzásélménnyel szolgál, kívánságra a Bang & Olufsen Premium Sound System háromdimenziós térhangzásával kényeztetve vezetőjét és utasait. A zene itt pontosan úgy szólalhat meg, ahogyan eredetileg rögzítették – azaz mesterséges effektek nélkül –, amiről 705 watt teljesítményű erősítő és összesen 16 hangsugárzó gondoskodik.

Az Audi e-tron prototípus utasterének formavilágát elöl a tágas „wrap-around” ív határozza meg, amely hangsúlyos vízszintes vonalakkal a műszerfal teljes szélességében végighúzódik, egészen az ajtókárpitok szoborszerűen plasztikus formáiig. Az ívmotívum harmonikusan integrálja az extrafelszerelésként rendelhető virtuális külső visszapillantó tükrök képernyőit és a műszerfal árnyékolóját, amely a karcsú kijelzőfelületével vizuálisan szabadon álló hatást keltő, s az alapkivitelhez tartozó Audi virtual cockpit fölé nyúlik. A virtuális külső visszapillantó tükrök az Audi e-tron prototípus sorozatgyártású változatában tartják világpremierjüket – immár új szintre emelve a járműbeli digitalizációt.

 

Az oldal fő támogatója

 

2018.09.21
Az átlagsebesség-mérés rendszerének bevezetésén dolgozik a rendőrség; az Országos Rendőr-....
2018.09.21
 Újra járható az M1-es autópálya a Győr felé vezető oldalon Bábolnánál, ahol péntek délelőtt....
2018.09.21
Túlszárnyalta japán riválisait a kínai Geely Automobile Holdings, így a Volkswagen Group, valamint....
2018.09.21
Az autóipar valószínűleg a világ összes országában - legalábbis Magyarországon mindenképpen – egy „....
2018.09.21
A Dél-afrikai Köztársaság fővárosában található a Tábla-hegy, amit a déli félteke egyik, ha nem a....
2018.09.20
Az október eleji párizsi autószalont megelőzve a minap Budapesten is bemutatkozott a Lexus két....
2018.09.20
A Sanmina 6,7 milliárd forintból fejleszti tatabányai gyárát 2022-ig, a beruházáshoz a kormány 1,2....
2018.09.20
A Toyota továbbfejlesztette üzemanyagcellás tehergépjárművét. A nagyobb hatótáv mellett a Beta....
2018.09.20
Először készült a magyarok biciklizési szokásairól szóló nagy mintájú, átfogó kutatás, amelyet a....
2018.09.20
Dluhopolszky László Magyarországról küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....