Opel

Összkerékhajtású zászlóshajó - Új Insignia Country Tourer

2017.04.08.

Épp hogy csak megünnepelte genfi világbemutatóját az Opel két csúcsmodellje, az Insignia Grand Sport és az Insignia Sports Tourer – máris trióvá bővül. Akárcsak az elődgenerációból, megint lesz összkerékhajtású változata a márka zászlóshajójának: jön az új Opel Insignia Country Tourer! 

Már júniustól megrendelhető lesz, majd a Frankfurti Autószalonon (szeptember 14-24.) debütál, hogy onnan egyből beguruljon a kereskedők szalonjába. Univerzális tehetségként ideális autó a téli sportok és a vidéki élet kedvelőinek, illetve mindenkinek, aki becsüli a nagyon egyéni fellépést.

Az új Opel Insignia Country Tourerben megvannak testvérei, a Grand Sport és a Sports Tourer előnyös jellemzői, hiszen teljesen új felépítésének köszönhetően nagyon tágas, ugyanakkor jelentősen könnyebb lett az elődjénél. Zászlóshajóhoz illően az innovatív technika egész arzenálját kínálja. Mindezeken túlmenően van egy egészen sajátos, a vidékies életstílust idéző bája: a körkörös fekete burkolatok, valamint az első és hátsó ezüstszínű haspáncél vagány terepes küllemet adnak neki. Aki pedig még ennél is individuálisabb fellépést szeretne, választhatja Insignia Country Tourerét teljesen egyénileg megkomponált színben is, amire az Opel Exclusive program nyújt lehetőséget.

Kalandozásra alkalmas hajtó- és futómű

Bőséges teljesítményt az új Opel Insignia Country Tourer széles hajtómű-választéka ígér, többek között a vadonatúj csúcs-dízelmotor jóvoltából. Nem hiányzik a programból a nyolcfokozatú automata és természetesen az iránymutató összkerékhajtás sem. Ha egy vidéki barangolás közben alkalmilag elhagynánk az aszfaltot, jól jön a 20 milliméterrel megemelt hasmagasság, akárcsak az innovatív Torque Vectoring összkerékhajtás és az új ötlengőkaros hátsó futómű – kategóriájának legkifinomultabb rendszere.

Eltérően a hagyományos, szimmetrikus hátsó differenciálműtől, amely egyformán juttatja a hajtónyomatékot a kerekekre, az Opel Insignia Country Tourer két elektromosan működtetett lamellás tengelykapcsolója kerekenként külön, pontosan a megfelelő mértékben hajt – bármilyen útviszonyok között, esőben, havon, jégen is. Szűk ívű, gyorsan vett kanyarban azáltal csökkenti az alulkormányzottsági hajlamot, hogy a gázadásnak és a kormányelfordításnak megfelelően nagyobb nyomatékot juttat a külső íven futó hátsó kerékre. Ez a másodperc töredéke alatt történik meg, anélkül, hogy bármit is kellene tennie a vezetőnek. Hatására stabilizálódik az Insignia, precízebben fordul rá a kanyarra és közvetlenebbül reagál a sofőr utasításaira. Az eredmény semlegesen stabil viselkedés és példás járműkontroll, azaz minden helyzetben könnyebb uralni az autót.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
Károkozás (25%), türelmetlenség és akadályoztatás (23%), fizetős, vagy ingyenes (10%) - leginkább....
2024.03.28
Nem csak a gyorsan hajtó autósok, hanem a motorosok is nagy kockázatot vállalnak – írja a Kronen....
2024.03.28
Kedden tragikus kimenetelű közúti baleset történt, amely során egy BMW és egy Nissan ütközött....
2024.03.27
Új módszerrel küzdenek a gyorshajtók ellen Ausztriában: elkobozzák autójukat. Gondoljunk bele, hogy....
2024.03.27
- A Volkswagen-csoporthoz tartozó tömegmárkák (Core csoport) összesített árbevétele tavaly 21....
2024.03.27
- Országszerte nagy területen megerősödik a szél csütörtökön, és leginkább a Dunántúlon és az....
2024.03.27
A BMW 8400 eurós bónuszt fizet az alkalmazottaknak – írja az automobilwoche.de.   ..
2024.03.27
Érdemes megtervezni a húsvéti utazást - közölte a vasúttársaság szerdán az MTI-vel a közlekedési....
2024.03.27
A cikk a „bogárhátú korszakot” összeveti az autó fejlődésének kezdeti időszakával.  Elemzi a....
2024.03.27
Kamionnak ütközött egy kisteherautó az M5-ös autópálya 78-as kilométerszelvényénél, Kecskemét....