Lexus

Ötödik egymást követő évben növelte eladásait Európában a Lexus

2019.01.25.

2018-ben a Lexus 76.188 autót értékesített Európában, ami rekordszintű eredménynek számít a márka számára a régióban. Mindez annak fényében még szembeötlőbb, ha tudjuk, hogy a világ legzöldebbjének tartott japán luxusautó márka az elmúlt 5 évben 76%-al növelte európai eladásait, és jó úton jár afelé, hogy 2020-ra 100.000 autót értékesítsen a kontinensen.

A Nyugat- és Közép-Európában értékesített Lexus-modellek 95%-a (Magyarországon 96%) öntöltő hibrid volt. A legnagyobb növekedést produkáló Lexus modellek Európában az LS, az LC és az NX voltak, de az RX és a CT népszerűsége is töretlen.

2018-ban a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos autóiról ismert Lexus immár az ötödik egymást követő évben növelte értékesítési eredményét az európai piacokon. A márka mindössze öt év leforgása alatt 76 százalékkal gyarapította eladásait Európában (a keleti piacokat is hozzászámítva*), ahol 2018-ben 76.188 autót értékesített (2 százalékkal többet, mint 2017-ben).

A Lexus zászlóshajó-modelljei,  az LS és az LC kiemelkedő eredményt értek el 2018-ban.  A 2017 decemberében bemutatott új generációs LS eladásai 552 százalékkal, 1.075 darabra nőttek, míg az LC luxuskupé 17 százalékos növekedést és 689 darabos értékesítést könyvelhetett el. Tavaly is a Lexus közepes méretű SUV-ja, az NX bizonyult bestsellernek Európában, ahol 29.508 darab talált gazdára a modellből (2017-hez képest +6%), amelynek megújított változata 2017-ben jelent meg a márkakereskedésekben. Az értékesítési listán az RX nagyméretű SUV lett a második 18.847 darabbal, vagyis a 2015-ben bemutatott modellgeneráció sikere továbbra is töretlen, sőt az autó népszerűségét tovább növelte a 2018-ban színre lépett új, hétüléses RX L. A 2017-es modellfrissítés hatására a CT kompakt ferdehátú is remek teljesítményt nyújtott 2018-ban, hiszen 3 százalékos növekedést, azaz 9.131 darabos értékesítési eredményt ért el. Európában 45.675 öntöltő hibrid Lexus kelt el 2018-ban, ami minden idők legjobb eredménye, vagyis a Lexus továbbra is az elektromos hajtás trendjének éllovasa a régióban. Nyugat- és Közép-Európában a Lexus-vásárlók 95 százaléka hibrid hajtású autót választott.

„Úgy véljük, hogy két új, nagyon fontos modellünk, a Lexus ES szedán és az UX kompaktcrossover bevezetésével értékesítéseink lendülete 2019-ben is töretlen marad, s így jó úton vagyunk afelé, hogy elérjük célkitűzésünket, vagyis 2020-ra 100.000 autót értékesítsünk Európában. ”– avat be Pascal Ruch, a Lexus európai vezetője.

*A Lexus Europe értékesítési eredményeibe a következő piacok számítanak bele: az Európai Unió országai, Norvégia, Izland, Svájc, valamint a következő keleti piacok: Oroszország, Ukrajna, Kazahsztán, a kaukázusi régió, Törökország és Izrael.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.03.28
Idén januártól elektromos Peugeot e-Partneren érkezik a segítség azokhoz a dél-ausztráliai....
2024.03.28
Dr. Szászi István, a Bosch csoport vezetője Magyarországon és az Adria régióban volt a vendége a....
2024.03.28
A jelenlegi Fiat 500-as modellt nem tervezik átalakítani a júliusi szabályzások szerint, az EV-....
2024.03.28
Halálra gázolta egy kisbusz sofőrje Nagykálló térségében nyírbátori mérnökségünk kollégáját, Tibort....
2024.03.28
Károkozás (25%), türelmetlenség és akadályoztatás (23%), fizetős, vagy ingyenes (10%) - leginkább....
2024.03.28
Nem csak a gyorsan hajtó autósok, hanem a motorosok is nagy kockázatot vállalnak – írja a Kronen....
2024.03.28
Kedden tragikus kimenetelű közúti baleset történt, amely során egy BMW és egy Nissan ütközött....
2024.03.27
Új módszerrel küzdenek a gyorshajtók ellen Ausztriában: elkobozzák autójukat. Gondoljunk bele, hogy....
2024.03.27
- A Volkswagen-csoporthoz tartozó tömegmárkák (Core csoport) összesített árbevétele tavaly 21....
2024.03.27
- Országszerte nagy területen megerősödik a szél csütörtökön, és leginkább a Dunántúlon és az....