támogatás

A Porsche ötletversenyt indít a fenntartható mobilitás jegyében

2019.05.14.

A ‘re:publica’ berlini digitális konferencián a Porsche ötletversenyt hirdetett ki ’Mobilitás a jobb világért’ címmel. A stuttgarti sportautó-gyártó partnereivel közösen új ötleteket és technológiákat keres a mobilitás fenntartható jövője érdekében. Startup vállalkozások, hallgatók és fejlesztők a mai naptól egyaránt pályázhatnak projektjükkel.

A résztvevőket összesen 20.000 euró értékű díjazás, valamint a Porsche Digital Lab és az APX accelerator vállalatok által biztosított továbbképzési csomagok és fejlesztési támogatás várja. Az ötletek beadásának határideje 2019. augusztus 30. A győzteseket idén októberben jelentik be a Porsche Fenntarthatósági Hét keretében.

„Mi a Porschénál aktívan befolyásoljuk a sportautózás jövőjét. Ez azt jelenti, hogy hagyományainkat és vállalatunk értékeit innovatív technológiákkal és új termékekkel egyesítjük, méghozzá fenntartható módon,” mondta Oliver Blume, a Porsche AG vezetője. „Célunk, hogy a prémium szegmens leginkább fenntartható sportautó-gyártójává váljunk döntő befolyással a sportos mobilitásra, ezáltal pedig környezetünkre, embertársainkra és azok élőhelyére. Első helyen a jövő generációkat tartjuk szem előtt.”

Központban a technológia, a mobilitás és a fenntarthatóság



A ‘Mobilitás egy jobb világért’ egy olyan ötletverseny, ahol a technológia, a mobilitás és a fenntarthatóság mátrixában várjuk azokat a víziókat, amelyek a fenntartható jövőről szólnak. Kreatív ötleteket és megoldásokat várunk érettségük fokától függetlenül négy kategóriában: emberek, járművek, városok és bizalom. Az ötletekkel a Porsche technológiai blogján keresztül lehet pályázni: www.medium.com/next-level-german-engineering.

A beadott projekteket szakértű zsűri értékeli: Daniela Rathe (a Porsche PR és külső kapcsolatok vezetője), Anja Hendel (a Porsche Digital Lab vezetője), Thomas Bachtem (a CODE University of Applied Sciences alapítója és kancellárja), Robert Martin (Porsche Digital / APX), Franz W. Rother (az EDISON főszerkesztője) és Patrick Bungard (a Cologne Business School Korszerű Mobilitási Menedzsment központjának igazgatója és a M3TRIX ügyvezetője).

A négy kategória győztesének díja egyenként 5000 euró, egy átfogó továbbképzési csomag, középpontban a mesterséges intelligenciával és a blokklánccal, valamint a Porsche Digital Lab és a Berlin Accelerator APX támogatása.

A résztvevők 18 éves kor felett pályázhatnak egyénileg és csapatként, az ötletverseny pedig teljesen nemzetközi. A kategóriákkal, partnerekkel és ötletekkel kapcsolatban további információ lesz elérhető az elkövetkező hetekben a Porsche ‘Next Level German Engineering’ technológiai blogján és a Porsche Newsroom-ban.

Erős partnerek: CODE, APX, EDISON és a Porsche Digital Lab

A ‘Mobilitás egy jobb világért’ versenyben a stuttgarti központi sportautó-gyártó komoly támogatást kap. Az egyetemi partner a CODE Berlin, amely kimondottan a holnap digitális úttörői számára létrejött teljesen új magánegyetem. Az APX, a Porsche és az Axel Springer közös vállalkozása az alapításban és a növekedésben rendelkezik nagy tapasztalattal, hogy különböző startupokat már az alapoktól kezdve támogasson, fokozva növekedésünket. A Porsche Digital Lab az új technológiák tesztelésére jött létre, középpontban a mesterséges intelligenciával, a blokklánccal és az ’Internet of things’ témakörével. A fenntarthatósági mobilitási ötletverseny médiapartnere az EDISON, az új mobilitási és smart living platform.

Porsche és a fenntarthatóság

Az emberekhez, a környezethez és a társadalomhoz való felelős megközelítés a beszállítókkal kezdődő és az újrahasznosítással végződő értéklánccal együtt a Porsche működésének alapját képezi és mélyen vállalati stratégiájában gyökeredzik. Az új projektek célja, hogy a teljes termékciklusban olyan intézkedések jöjjenek létre, amelyek növeli a vállalat hozzáadott értékét, miközben tekintettel vannak az ökológiai és szociális felelősségre is.

A Porsche számára fontos üzleti folyamatai és termékei negatív környezeti hatásának folyamatos csökkentése. A fenntarthatóságról és a vállalat stratégiájáról, valamint az érintettek számára fontos információkról és kulcstényezőkről a Porsche AG éves beszámolójában és fenntarthatósági beszámolójában, valamint a Porsche Newsroom-ban található további információ.

A Porsche a re:publica konferencián

A Porsche történelmében elsőként a berlini re:publica – a digitális társadalom egyik legfontosabb konferenciájának – legfőbb partnere. A Porsche Digital Lab Berlin, az APX accelerator, a CODE University, a HABA Digitalwerkstatt, a Robonetica startup és a Porsche fejlesztők számára meghirdetett közös versenye, a ’Porsche NEXT OI Competion’ révén a sportautó-gyártó ugyancsak a jövő megreformálására keres ötleteket.

 

Az oldal fő támogatója

 

2019.08.22
A nyári szünet végén újra aszfalton dübörög a Rallye1 mezőnye. Ózd és Salgótarján közösen ad....
2019.08.22
Dr. Kiss Jenő nyelvészprofesszort, a Magyar Tudományos Akadémia - rendes tagját kérdeztük az....
2019.08.22
Jelenleg még néhány modellen feláras, de pár éven belül alapvető felszereltség lehet minden Hyundai....
2019.08.22
Masoumeh Rahimi Iránból küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu karikatúra....
2019.08.22
Rövidített munkaidő bevezetésére készül a Schaeffler német autóipari beszállító cég egy hazai....
2019.08.22
Kétsúlyos közelekedési baleset is történt kora délután. Az egyikben hat a másikban két teherautó....
2019.08.22
Izgalmas és sokrétű az automobilizmus! Ezt mutatja fel világpremierjeivel az Opel az idei....
2019.08.22
A Continental technológiai vállalat és a Vodafone telekommunikációs csoport Barcelonaban mutatta be....
2019.08.22
Három kategóriában 140 páros adta le nevezését a péntek este kezdődő és vasárnapig tartó Ózd-ralira....
2019.08.22
A Volkswagen Haszonjárművek márka az év eleje óta 300.300 kishaszonjárművet adott át ügyfeleinek.....